Bijles Pedagogiek in Duffel

Krijg vandaag nog bijles pedagogiek op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

12000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

pedagogiek

Veerle

Edegem

Master

UFSIA en RUG

Licentie geschiedenis; diploma lerarenopleiding; certificaat management-assistant

Bijles pedagogiek met Veerle

Ik stel graag mijn kennis ten dienste. Ik ben flexibel en zeer sterk in talen. Ik heb ervaring in vele verschillende richtingen in het secundair onderwijs en in het volwassenenonderwijs (met name het tweedekansonderwijs). Ik heb eveneens ervaring met bijles geven.

9,5/10

Edegem
Licentie geschiedenis; diploma lerarenopleiding; certificaat management-assistant
Master, UFSIA en RUG

pedagogiek

Ine

Mechelen

Master

KULeuven - GroepT

Industrieel Ingenieur: Biochemie

Bijles pedagogiek met Ine

Elke jongere is anders en iedereen heeft een andere aanpak nodig. Leerlingen leren vooral bij als ze dit op hun eigen manier of in hun eigen omgeving kunnen doen. Het lijkt me een leuke uitdaging om leerlingen hierbij te helpen. Wanneer zij vorderingen maken, geeft dit ook voor mij voldoening.

Mechelen
Industrieel Ingenieur: Biochemie
Master, KULeuven - GroepT

pedagogiek

Gilles

Duffel

Tweede graad

Lerenderwijs

eigen studiebegeleidingskantoor

Bijles pedagogiek met Gilles

Lesgeven is een passie waar ik me al meer dan tien jaar mee bezig hou. Het begeleiden van jongeren is de rode draad in mijn vrije tijd.

Duffel
eigen studiebegeleidingskantoor
Tweede graad, Lerenderwijs

pedagogiek

Sophie

Duffel

Bijles pedagogiek met Sophie

Ik behaal eind juni mijn diploma van leerkracht lager onderwijs en ik heb reeds een diploma communicatiemanagement. Ik wil graag helpen waar nodig.

Duffel

pedagogiek

Lieze

Duffel

Master

KU Leuven

in de (school)psychologie en SLO Gedragswetenschappen

Bijles pedagogiek met Lieze

Door mijn opleiding schoolpsychologie ben ik graag met kinderen en jongeren bezig. Ik help hen graag waar ik kan. Als ik dus een meerwaarde kan betekenen door bijles te geven en door het delen van mijn kennis, dan zou ik dat graag doen.

Duffel
in de (school)psychologie en SLO Gedragswetenschappen
Master, KU Leuven

pedagogiek

Andrea

Boom

Bachelor

Bijles pedagogiek met Andrea

Ik begrijp uit eigen ervaringen in het onderwijs dat niet alle leerstof even gemakkelijk begrepen wordt door alle leerlingen. Ik wil me daarom ook naast mijn job als leerkracht inzetten om leerlingen de leerstof op eigen niveau en op eigen tempo bij te brengen.

Boom
Bachelor,

pedagogiek

Ines

Lint

Bijles pedagogiek met Ines

Je krijgt veel voldoening van kinderen die je kan helpen bij het verwerken van de moeilijkere leerstof. Ik draag hiervoor graag een steentje bij door mijn kennis door te geven.

Lint

pedagogiek

Ruben

Mortsel

Bachelor

UA Antwerpen

Fysica

Bijles pedagogiek met Ruben

Ik ben van nature erg geïnteresseerd in wetenschappen en heb de afgelopen jaren een goede kennis opgedaan van fysica en wiskunde aan de hand van de opleiding fysica op de Universiteit van Antwerpen. Ik praat graag over deze onderwerpen met anderen die hier een interesse voor delen en geef regelmatig uitleg aan jongere familieleden die beginnen aan hun studieloopbaan in het hoger onderwijs. Ze hebben vaak moeite om de onderliggende basisstructuren van de wiskunde te zien die ze moeten beheersen. Ik heb gemerkt dat ik deze kan ontleden tot hun basiscomponenten om ze daarna terug voor hen op te bouwen tot een consistent geheel, waardoor ze niet zomaar formules toepassen op problemen. Ze leren in plaats daarvan waarom bepaalde operaties worden toegepast op een probleem om naar een bepaalde oplossing toe te werken. Ik doe dit graag en ik ben op het punt gekomen dat ik de materie zo beheers, dat ik het op een eenvoudige, stapsgewijze manier kan uitleggen. Zelf zou ik er veel plezier uit halen om tijdens mijn verdere studieloopbaan mijn verworven kennis op deze manier te kunnen gebruiken. Naast mijn huidige studie heb ik eerder een Bachelor in de Toegepaste Psychologie behaald. Hoewel dit zeker een interessante studierichting is, heeft mijn passie voor de exacte wetenschappen me ertoe gedreven om alsnog die droom achterna te gaan.

Mortsel
Fysica
Bachelor, UA Antwerpen

pedagogiek

Anke

Edegem

Master

Vlerickschool voor management - RUG/KUL

Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick

Bijles pedagogiek met Anke

Ik geef bijles, omdat ik graag jonge mensen op weg help om hun carrière op te bouwen. Ik heb een lerarenopleiding gevolgd, maar daarbij lag het accent wat mij betreft veel te veel op het volgen van leerplannen het correct opstellen van lesvoorbereidingen en te weinig op de individuele noden van de leerlingen. Bij het geven van bijles heb je meer vrijheden wat betreft de manier waarop je lesgeeft. Het allerbelangrijkste is dat de bijles wordt toegesneden op maat van de leerling. Het doel van de bijles is ook welomschreven: je hebt een richtpunt dat je samen moet bereiken. Dat vind ik fijn. Verder ben ik van mening dat, wanneer je er als lesgever in slaagt om je leerling te interesseren in de leerstof, inzicht te laten verwerven en zin laat krijgen in de verwerving van meer kennis, je ontzettend veel terugkrijgt en bereikt hebt. Ik wil slagen in mijn opdracht door mijn leerling(en) te laten slagen, prachtig toch?

Edegem
Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick
Master, Vlerickschool voor management - RUG/KUL

pedagogiek

Ard

Lier

vub

Bijles pedagogiek met Ard

Bijles geven aan één persoon of aan slechts enkele personen tegelijkertijd geeft me meestal een grotere voldoening dan gewoon klassikaal lesgeven. Men kan zich beter inleven in de leerlingen of studenten, beter inschatten welke leermoeilijkheden ze juist hebben. Men kan heel snel grote vooruitgang boeken, op voorwaarde dat de leerlingen of studenten zelf gemotiveerd zijn en achter de bijlessen staan. Op dit moment werk ik de lerarenopleiding (richting Wetenschappen en Ingenieurswetenschappen) aan de VUB af.

Lier
, vub