Voor allerlei vragen kun je bij ons terecht
Eenmaal je aangemeld bent als docent, stellen we je studenten voor en nemen we de administratie en algemene opvolging op ons. Maar daar houdt onze begeleiding niet op. Je kan steeds bij je persoonlijke accountmanager terecht met vragen over een specifieke bijles, algemene didactische tips of praktische dingetjes waar je tegenaan loopt. Wij hebben al heel wat bijlesgevers begeleid, en kunnen dus putten uit jarenlange ervaring. Zo zorgen we ervoor dat bijles geven voor jou van een leien dakje verloopt.
Alle nodige info binnen handbereik
Wie bijles geeft via BijlesHuis krijgt toegang tot een handig persoonlijk portaal op de website met alle nodige informatie bereikbaar binnen een muisklik. Je vindt er bijvoorbeeld een overzicht van je huidige en vorige studenten en hun contactgegevens, een lesafsprakenplanner waarin je de bijlessen en hun inhoud kan bijhouden en tips voor bij het bijles geven. Bovendien kan je er de vooruitgang van je student noteren en feedback geven en ontvangen. Zo blijft alles duidelijk!
Jouw tijd is ons veel waard
Heb je wel eens bijles gegeven aan een student die er eigenlijk tegen zijn zin zat? Ooit een bijlesreeks begonnen die halverwege gestopt werd? Of tijdens de bijles beseft dat je qua aanpak en verwachtingen met je student te ver uiteen zat? Zulke situaties willen we bij BijlesHuis vermijden. Met iedere student die zich aanmeldt voor bijles, houden we een intakegesprek om te peilen naar diens niveau, doelen en beschikbaarheid. Zo garanderen we dat we jou enkel in contact brengen met studenten die helemaal bij je passen, zodat de ervaring voor allebei een stuk fijner wordt.