Bijles Ontwerpleer in Zele

Krijg vandaag nog bijles ontwerpleer op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

12000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

ontwerpleer

Yaisa

Dendermonde

Master

Universiteit Gent

Vergelijkende Moderne Letterkunde

Bijles ontwerpleer met Yaisa

Ik geef al een paar jaar bijles en heb ontdekt dat de persoonlijke manier van lesgeven me heel goed ligt, omdat je de leerling ziet evolueren en snel kunt inspelen op de behoeftes van de leerlingen.

9/10

Dendermonde
Vergelijkende Moderne Letterkunde
Master, Universiteit Gent

ontwerpleer

Melissa

Lokeren

Professioneel / Volwassen

KATHOLIEK HOGER INSTITUUT VOOR OPVOEDKUNDE (KHIVO)

Diploma Hoger Opvoedkundige Studiën

Bijles ontwerpleer met Melissa

Optimaliseren van de leeromgeving, stimuleren en motiveren van leerlingen, organiseren en visualiseren zijn mijn sterke troeven. Ik maak gebruik van stappenplannen, weekplanningen en dergelijke hulpmiddelen om het studeren aangenamer en eenvoudiger te maken. Mijn doel is om meer leerlingen te begeleiden, te helpen en zorg te optimaliseren. Iedere leerling verdient hulp en opvolging.

9,5/10

Lokeren
Diploma Hoger Opvoedkundige Studiën
Professioneel / Volwassen, KATHOLIEK HOGER INSTITUUT VOOR OPVOEDKUNDE (KHIVO)

ontwerpleer

Ruben

Dendermonde

Bachelor

in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur

Bijles ontwerpleer met Ruben

Voornamelijk fysica en wiskunde hebben me altijd geïnteresseerd en deze vakken lagen me ook steeds goed. Onder meer om deze reden studeer ik momenteel burgerlijk ingenieur-architectuur. Hier heb ik ondertussen reeds een serieuze uitbreiding gekregen op de kennis uit het middelbaar. Ik ben er van overtuigd dat ondanks ik beperkte ervaring heb met lesgeven, ik -zelf nog student zijnde- andere studenten zou kunnen helpen bij het begrijpen en verwerken van hun leerstof omtrent deze vakken.

Dendermonde
2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur
Bachelor, in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

ontwerpleer

Robin

Zele

Master

Universiteit Gent

2de jaar Burgerlijk Ingenieur in de Computerwetenschappen

Bijles ontwerpleer met Robin

Ik heb een kleine broer en heb gemerkt dat ik het een zeer leuke uitdaging vond om hem bepaalde dingen aan te leren op de meest efficiënte manier. Na de meeste vakken denk ik meestal - na de juiste inzichten ontdekt te hebben en dit duurt meestal een tijdje - 'Was dit zo simpel?'. De kinderen meteen die juiste inzichten laten inzien en hen op die manier ervan te overtuigen dat een bepaald onderdeel goed doenbaar is - ook al denken ze van niet - is iets waar ik enorm naar uitkijk.

Zele
2de jaar Burgerlijk Ingenieur in de Computerwetenschappen
Master, Universiteit Gent

ontwerpleer

Dils

Zele

Master

UGent

Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen, 2e bachelor

Bijles ontwerpleer met Dils

Ik hielp reeds studenten uit de lagere middelbare graad met hun vakantietaken en problemen omtrent wiskunde, biologie, chemie en ook leerlingen uit het basisonderwijs. Het bijles geven op zich en het bezig zijn met mensen spreekt mij enorm aan. Het doel bereiken dat het kind de leerstof snapt en beheerst en hiernaar de punten haalt, geeft een enorme voldoening. Zowel voor mij als voor het kind en de ouders.

Zele
Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen, 2e bachelor
Master, UGent

ontwerpleer

Karen

Sint-Niklaas

Bachelor

Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Masteropleiding ingenieurswetenschappen-architectuur

Bijles ontwerpleer met Karen

In het bijles geven vind ik zowel het bijleren als een goede verstandhouding met de student belangrijk. De combinatie van mijn academische opleiding en ervaring in jeugdverenigingen kan me helpen om de studenten zo goed mogelijk te begeleiden. Ik ben alvast gemotiveerd om anderen iets bij te leren!

Sint-Niklaas
Masteropleiding ingenieurswetenschappen-architectuur
Bachelor, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

ontwerpleer

Kathleen

Dendermonde

Basisschool

KaHo Sint Lieven Aalst

Bijles ontwerpleer met Kathleen

Toen ik afgestudeerd ben, heb ik een jaar les gegeven als tewerkgestelde stagiair: halftime in het vierde leerjaar en fulltime lichamelijke opvoeding in alle klassen. Ik vind dat ieder kind zijn talenten heeft: met cijfers, met letters of met zijn handen. Ik geloof ook in het gezegde "oefening baart kunst" en als je echt iets wil kennen, je dat ook kan bereiken. In het onderwijs is er niet altijd tijd voor differentiatie en waarschijnlijk thuis al evenmin. Wist je dat in Korea 70% van de ouders een mentor heeft voor de kinderen, om na school bijles te geven in wiskunde en Engels?

Dendermonde
Basisschool, KaHo Sint Lieven Aalst

ontwerpleer

Carole

Zele

Bachelor

Hogeschool Gent

Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk

Bijles ontwerpleer met Carole

Mijn naam is Carole en ik ben sinds juni 2015 afgestudeerd aan de Hogeschool Gent. Ik heb mijn studies met glans kunnen beëindigen, mede dankzij mijn bijlerares Frans. Zij heeft me door mijn middelbaar gesleurd en ervoor gezorgd dat Frans mijn beste vak in het hoger onderwijs werd. Ik ken bijgevolg de nood aan wat extra hulp en uitleg en haal veel voldoening uit zo'n taak. Verder ben ik een enthousiast en energiek persoon die graag met kinderen werkt.

Zele
Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk
Bachelor, Hogeschool Gent

ontwerpleer

Gwen

Dendermonde

Bijles ontwerpleer met Gwen

Na drie jaar met veel plezier gestudeerd te hebben, ben ik afgestudeerd als leraar lager onderwijs aan Odisee, Campus Waas te Sint-Niklaas. Inmiddels sta ik te popelen om de opgedane kennis en stage-ervaring in een eigen klas in praktijk te brengen. Het contact met kinderen, de dynamiek en het overbrengen van kennis en vaardigheden is wat mij aanspreekt in het onderwijs. Door mijn bachelorproef, met als onderwerp het aanleren van de cognitief academische taalvaardigheid aan anderstalige nieuwkomers in het basisonderwijs, heb ik een betere kijk gekregen op mijn latere beroepsuitoefening als (zorg-)leerkracht in het lager onderwijs. Een klas bestaat immers uit verschillende leerlingen. Leerlingen die elk een individu en unieke persoon zijn. Alle leerlingen hebben hun eigen achtergrond of beginsituatie en daar moet je je als leerkracht zo nauw mogelijk bij aansluiten en op inspelen. Enkel op deze manier kan je het maximum uit elke leerling halen en dat is toch waar elke leerkracht naar streeft. Enkel tevreden gezichtjes op het einde van elke schooldag en die er graag terug bij zijn de volgende dag.

Dendermonde

ontwerpleer

Dries

Zele

Bijles ontwerpleer met Dries

Ik ben in juni 2013 met onderscheiding afgestudeerd als leraar Frans-Geschiedenis aan de KaHo Sint-Lieven te Sint-Niklaas. De jaren die hierop volgden heb ik reeds een heleboel ervaring opgedaan als leraar. Gedurende het schooljaar 2013-2014 heb ik namelijk les gegeven in het Sint-Jozef-Klein-Seminarie te Sint-Niklaas. Hier heb ik Frans gegeven in de eerste en tweede graad ASO. Tijdens deze periode heb ik ook de inhaallessen voor leerlingen met problemen voor het vak Frans op mij genomen en heb ik twee maanden lang onderwijs aan huis gegeven. Tijdens deze periode heb ik een leerlinge individueel geholpen met de vakken Frans en geschiedenis. Tijdens dit schooljaar heb ik ook gewerkt in het Sint-Vincetiuscollege te Buggenhout. Ik gaf les in de eerste graad ASO/TSO. Sindsdien ben ik als leraar Frans aan de slag in het Sint-Laurensinstituut te Wachtebeke/Zelzate. Hier geef ik les van het eerste tot het vierde jaar ASO/TSO. Gedurende het voorbije schooljaar heb ik wederom onderwijs aan huis gegeven, waardoor ik perfect vertrouwd ben met dit gegeven. Ik vind het persoonlijk zeer leerrijk om leerlingen individueel te begeleiden. Zo krijg ik nog meer inzicht in de denkstructuren en mogelijk denkfouten van leerlingen. Door mijn ervaring als leraar Frans kan ik op een duidelijke manier deze moeilijkheden oplossen. Sinds dit jaar ben ik ook tewerk als leraar Frans voor www.wezoozacademy.be. Hiervoor maak ik enerzijds video’s waarin grammatica op een luchtige, toegankelijke manier wordt uitgelegd. Anderzijds creëer ik ook per hoofdstuk oefeningen die de leerlingen kunnen oplossen. Ook dit is een zeer leerrijke ervaring voor mij. Vanuit mijn hobby ben ik het gewend in interactie te treden met anderen en verplichtingen van hogerop na te volgen. Ik ben een sociaal, dynamisch en vooral flexibel persoon waardoor ik makkelijk kan samenwerken aan anderen.

Zele