Bijles Aardrijkskunde in Borsbeek

Krijg vandaag nog bijles aardrijkskunde op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

16000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
Computer chat
High five
Venn chat
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Contact us
Account manager

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

aardrijkskunde

Michiel

Antwerpen

Master

Universiteit Gent

Fysica en sterrenkunde

Bijles aardrijkskunde met Michiel

Ik hou ervan om mensen te motiveren en helpen. Als ik mijn kennis kan gebruiken om andere mensen verder te helpen zou me dat veel voldoening geven. Ik heb fysica gestudeerd dus bijles wiskunde (of andere wetenschappen) geven lijkt mij ideaal en een leuke job en bezigheid om te doen. Ik heb ook al een klein beetje ervaring met bijles geven in mijn vrije tijd en toen vond ik het een leuke en leerrijke ervaring.

Antwerpen
Fysica en sterrenkunde
Master, Universiteit Gent

aardrijkskunde

Veerle

Edegem

Master

UFSIA en RUG

Latijn-Griekse humaniora geschiedenis; diploma lerarenopleiding; certificaat management-assistant

Bijles aardrijkskunde met Veerle

Ik stel graag mijn kennis ten dienste. Ik ben flexibel en zeer sterk in talen. Ik heb ervaring in vele verschillende richtingen in het secundair onderwijs en in het volwassenenonderwijs (met name het tweedekansonderwijs). Ik heb eveneens ervaring met bijles geven.

9,5/10

Edegem
Latijn-Griekse humaniora geschiedenis; diploma lerarenopleiding; certificaat management-assistant
Master, UFSIA en RUG

aardrijkskunde

Evelyn

Brasschaat

Bachelor

Hogeschool Gent

Kleuteronderwijs

Bijles aardrijkskunde met Evelyn

Ik heb zelf, vroeger als leerling en later als student, ervaren dat het soms heel moeilijk is om bepaalde leerstof onder de knie te krijgen. Dit kan vele oorzaken hebben: leerstoornis, gebrek aan zelfvertrouwen, nood aan meer tussenstappen of kapstokken, niet de juiste klik met de leerkracht of de manier hoe de leerstof wordt aangebracht, verkeerde studiehouding, te snel afgeleid door externe prikkels,... Zeker als de klassikale introductie in de klas van nieuwe leerstof te snel gaat of dat er te weinig tijd in de klas is om meer individuele begeleiding te krijgen (door een te grote klasgroep of schrik om hulp te vragen omwille van de reactie van de medeleerlingen/studenten). In een individuele bijles kan je je meer toelichten op de problematiek of studiemoeilijkheden van de leerling/student. Een aanpak opstellen waardoor het memoriseren vlotter gaat, kan door gebruik te maken van tussenstappen, kapstokken, en ook niet te vergeten de rustige gemoedelijke sfeer waarin dit gebeurt, bevordert ook vaak de studiehouding.

9,2/10

Brasschaat
Kleuteronderwijs
Bachelor, Hogeschool Gent

aardrijkskunde

joke

Antwerpen

Bachelor

Thomas More Antwerpen

Toegepaste psychologie

Bijles aardrijkskunde met joke

Ik ben altijd iemand die voor de volle 100% voor iets gaat, zo ook op schoolgebied. Ik heb altijd alles willen geven voor mijn opleidingen zowel in de basisschool, middelbare school als nu in mijn Master. Ik heb in mijn opleiding vele vakken tegengekomen over schoolbegeleiding en studiemethodes. Daarnaast gingen we met practicum ook vaak aan de slag met studiebegeleidingsmogelijkheden voor mensen met bepaalde leerstoornissen of moeilijkheden (ikzelf praat niet graag over stoornissen maar eerder of moeilijkheden). Dit kan gaan van de meest gekende: dyslectie en concentratiemoeilijkheden alsook autisme. Met de theoretische achtergrond zou ik dan ook graag aan de slag gaan en leerlingen motiveren voor vakken waar ze moeilijkheden mee hebben en er samen voor de volle 100% voor te gaan.

Antwerpen
Toegepaste psychologie
Bachelor, Thomas More Antwerpen

aardrijkskunde

Tobias

Lier

Bachelor

KDG Hogeschool

Zorgverbreding en remediërend leren

Bijles aardrijkskunde met Tobias

Begeleiden/helpen van kinderen, jongeren, vrienden en collega's is altijd al iets geweest dat ik graag doe. Vooral na mijn keuzestage (GON-begeleiding/huiswerkbegeleiding) sprak het begeleiden van leerlingen mij aan, maar toen heb ik het niet verder uitgebouwd. In het kader van mijn huidige studies (zorgverbreding en remediërend leren) ben ik me actief aan het verdiepen in helpen, begeleiden, coachen,... van leerlingen. Bijles geven is iets dat hier perfect op aansluit.

Lier
Zorgverbreding en remediërend leren
Bachelor, KDG Hogeschool

aardrijkskunde

Jessie

Antwerpen

Bijles aardrijkskunde met Jessie

Ik ben een spontaan, enthousiast en zeer gemotiveerd persoon met een voorliefde voor het onderwijs. Reeds vanaf jonge leeftijd heb ik de droom voor de klas te staan en leerlingen en studenten iets bij te leren. Ik geef dan ook heel graag bijles aan leerlingen en studenten voor wie het net iets moeilijker gaat. Ondanks dat ik een PhD heb behaald, heb ik in de lagere en middelbare school steeds heel hard moeten werken voor mijn schoolresultaten. Dit harde werk werd later beloond aangezien ik 'geleerd heb te leren'. Doorheen de jaren heb ik beseft een natuurlijke aanleg te hebben om voor een groep te spreken, me aan te passen aan mijn publiek, iets ingewikkeld verstaanbaar te maken, mensen te enthousiasmeren. En als iemand iets goed kan, dan doet die dat met veel plezier. Met dat in het achterhoofd is bijles geven eerder een hobby dan een job voor mij. Voorlopig heeft mijn carrièrepad me in de academische wereld gebracht als onderzoeker. Echter, de komende 2 jaar plan ik het onderzoek af te bouwen en dit te combineren met lesgeven op de hogeschool.

Antwerpen

aardrijkskunde

Ritchie

Kontich

Master

Bijles aardrijkskunde met Ritchie

Via het geven van bijles kan reeds nuttig gebruik maken van opgedane kennis. Daarnaast kan het ook voor mij als bijlesgever interessant zijn om nieuwe invalshoeken te verkennen en om te ervaren welke methoden bij welke leerlingen effectief zijn. Bovendien ontplooi ik hiermee ook mijn sociale competenties. Deze elementen maakt bijles geven zeer interessant voor mij.

Kontich
Master,

aardrijkskunde

Sarah

Antwerpen

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles aardrijkskunde met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Antwerpen
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

aardrijkskunde

Maria

Antwerpen

Bijles aardrijkskunde met Maria

Ik ben via mijn stages meerdere keren geconfronteerd geweest met moeilijkheden i.v.m. een bepaald thema die voor elke leerling anders waren. Ik heb gemerkt dat persoonlijke begeleiding soms veel efficiënter kan zijn i.p.v. een groepsbespreking. In de lagere school gaf ik ‘bijles’ aan kleutertjes tijdens de pauze en leerde ik hen bepaalde letters lezen en nummers herkennen. In het middelbaar heb ik vaak en met veel plezier mijn jongere broers begeleid tijdens hun huiswerk. Wanneer ik later in een team samenwerkte met anderen kreeg ik veel voldoening als ik iemand, die bijvoorbeeld ziek was geweest, terug volledig kon inlichten over wat hij/zij gemist had. Tijdens de lessen Pedagogie (Lerarenopleiding KdG) hadden we verschillende opdrachten i.v.m. individuele begeleiding. Hoe pak je dit aan en waar let je op? Ik heb toen veel tips meegekregen i.v.m. gestructureerd en geduldig te werk gaan tijdens een bijles. Mijn lerarenopleiding vat bondig samen hoe ik in het leven sta. Ik ben enorm geïnteresseerd in fysica. Dat is de wetenschap die mij een kader geeft bij de duizenden vragen die ik stel tijdens het filosoferen. Anderzijds ben ik enorm geboeid door artistieke vormgeving en kan ik mezelf volledig verliezen in de creativiteit. Zelf ben ik een fantasierijk en speels persoon die het geweldig vindt om wetenschap met kunst te combineren. Ik probeer mijn lessen altijd zo creatief mogelijk aan te pakken. De laatste stage van mijn lerarenopleiding heb ik in Zuid-Afrika gelopen. Ik heb daar in weeshuizen en scholen gestaan die amper beschikten over speel- of didactisch materiaal. Aan de andere kant heb ik ook de kans gehad om in rijke scholen, internaten en in de universiteit van Wellington stage te lopen. Zuid-Afrika is zeker een land van contrasten en het was niet altijd eenvoudig om mij volledig aan de situatie aan te passen, maar ik ben er zeker van dat het een goede leerschool was. Elke leerling is voor mij een individu die zich op heel veel vlakken kan ontplooien en dat maakt elke les voor mij ontzettend intrigerend. Het is een eeuwige zoektocht naar diverse werkvormen, lesonderwerpen en vakoverschrijdende links die de mogelijkheden tot zelfrealisatie waarmaken. Het is een zoekocht die ik met heel veel plezier aanga. Vanaf het begin af aan weet ik dat ik met veel plezier voor een groep leerlingen sta, maar dat ik ook heel graag met een leerling individueel te werk ga. Ik geloof dat de verdieping in het bijles geven mij als leerkracht kan verrijken.

Antwerpen

aardrijkskunde

Sofie

Ekeren

Master

K.U.Leuven

Geografie

Bijles aardrijkskunde met Sofie

Ik heb al wat ervaring opgedaan bij het geven van thuisonderwijs. Een leerling individueel begeleiden en ervoor trachten te zorgen dat zijn slaagkansen vergroten, bevordert het zelfvertrouwen van de leerling. Ik ben graag bereid leerlingen/studenten hierbij op weg te helpen.

Ekeren
Geografie
Master, K.U.Leuven

Top bijlesaanvragen

beste bijles, bijles Aardrijkskunde tarief, bijles Aardrijkskunde in Borsbeek, bijles Aardrijkskunde, Aardrijkskunde bijles aan huis in Borsbeek, bijles Aardrijkskunde geven in Borsbeek, zomer bijles, bijles thuis, bijlesgever gezocht