Bijles Aardrijkskunde in Zandhoven

Krijg vandaag nog bijles aardrijkskunde op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

11000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij selecteren jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

aardrijkskunde

Michaël

Grobbendonk

Bachelor

UHasselt

Biologie

Bijles aardrijkskunde met Michaël

Ik wil graag bijles geven om in de eerste plaats zelf beter te worden. Later zou ik nog graag willen lesgeven in secundair onderwijs.

Grobbendonk
Biologie
Bachelor, UHasselt

aardrijkskunde

Axelle

Ranst

Bachelor

Karel de Grote Hogeschool Antwerpen

Bedrijfsmanagement / Moderne Talen

Bijles aardrijkskunde met Axelle

Omdat ik deeltijds als docente werk in het bedrijfsleven, zet ik graag mijn activiteiten verder gedurende mijn vrije tijd en dit met veel enthousiasme en toewijding.

Ranst
Bedrijfsmanagement / Moderne Talen
Bachelor, Karel de Grote Hogeschool Antwerpen

aardrijkskunde

Jerom

Antwerpen

Master

KULeuven

Industriële ingenieurswetenschappen

Bijles aardrijkskunde met Jerom

Hallo, mijn naam is Jerom en ik ben Industrieel Ingenieur. Ik heb hierdoor al een stevige basis om les te geven aan jongeren en volwassenen die wat moeilijkheden hebben om een vak te studeren. Ik heb een jongere zus en broer die af en toe iets aan mij vragen, omdat ze het soms niet helemaal begrijpen. Ik help hen altijd met veel plezier. Op de middelbare school mocht ik in het vierde jaar naar de tweede ronde van de Wiskunde Olympiade, in het zesde jaar naar de tweede ronde van de Fysica Olympiade en had ik slechts één punt te weinig om door te mogen in de Olympiades van scheikunde, aardrijkskunde en biologie. Eén van de belangrijkste aspecten van het studeren is de studiemethode, die cruciaal is om kennis goed te verwerven. De methode die ik toepas om te studeren is een methode waarbij het belangrijk is dat iemand een vak volledig begrijpt en door logisch na te denken verder werkt. Uit ervaring merk ik ook dat iemand een vak veel beter en veel langer beheerst door logisch na te denken dan iemand die veel van buiten leert. Hopelijk kan ik anderen op weg helpen naar een betere toekomst!

Antwerpen
Industriële ingenieurswetenschappen
Master, KULeuven

aardrijkskunde

Thomas

Schilde

Master

Antwerp Management School

in Global Supply Chain Management

Bijles aardrijkskunde met Thomas

Ik ben een persoon die graag zijn kennis en ervaring deelt met mensen. Ik weet ook uit ervaring dat niet iedereen op dezelfde manier leert en zeker niet op hetzelfde tempo. Graag wil ik personen helpen om hun pijnpunten te overwinnen en meer inzicht te geven in het vak.

Schilde
in Global Supply Chain Management
Master, Antwerp Management School

aardrijkskunde

Jessie

Antwerpen

Bijles aardrijkskunde met Jessie

Ik ben een spontaan, enthousiast en zeer gemotiveerd persoon met een voorliefde voor het onderwijs. Reeds vanaf jonge leeftijd heb ik de droom voor de klas te staan en leerlingen en studenten iets bij te leren. Ik geef dan ook heel graag bijles aan leerlingen en studenten voor wie het net iets moeilijker gaat. Ondanks dat ik een PhD heb behaald, heb ik in de lagere en middelbare school steeds heel hard moeten werken voor mijn schoolresultaten. Dit harde werk werd later beloond aangezien ik 'geleerd heb te leren'. Doorheen de jaren heb ik beseft een natuurlijke aanleg te hebben om voor een groep te spreken, me aan te passen aan mijn publiek, iets ingewikkeld verstaanbaar te maken, mensen te enthousiasmeren. En als iemand iets goed kan, dan doet die dat met veel plezier. Met dat in het achterhoofd is bijles geven eerder een hobby dan een job voor mij. Voorlopig heeft mijn carrièrepad me in de academische wereld gebracht als onderzoeker. Echter, de komende 2 jaar plan ik het onderzoek af te bouwen en dit te combineren met lesgeven op de hogeschool.

Antwerpen

aardrijkskunde

Sarah

Antwerpen

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles aardrijkskunde met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Antwerpen
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

aardrijkskunde

Jolien

Beerse

Basisschool

Artesis-Plantijn hogeschool

Bijles aardrijkskunde met Jolien

Ik heb mij altijd graag ingezet voor school. Bezig zijn met taken en begeleiden van leerprocessen vind ik een meerwaarde voor mijn eigen ontplooiing. Wel zou ik mij beperken tot lagere school en eerste jaren van het secundair onderwijs. Ikzelf heb stw gevolg, dus mijn kennis van wiskunde etc is beperkter dan ASO-opleidingen.

Beerse
Basisschool, Artesis-Plantijn hogeschool

aardrijkskunde

Maria

Antwerpen

Bijles aardrijkskunde met Maria

Ik ben via mijn stages meerdere keren geconfronteerd geweest met moeilijkheden i.v.m. een bepaald thema die voor elke leerling anders waren. Ik heb gemerkt dat persoonlijke begeleiding soms veel efficiënter kan zijn i.p.v. een groepsbespreking. In de lagere school gaf ik ‘bijles’ aan kleutertjes tijdens de pauze en leerde ik hen bepaalde letters lezen en nummers herkennen. In het middelbaar heb ik vaak en met veel plezier mijn jongere broers begeleid tijdens hun huiswerk. Wanneer ik later in een team samenwerkte met anderen kreeg ik veel voldoening als ik iemand, die bijvoorbeeld ziek was geweest, terug volledig kon inlichten over wat hij/zij gemist had. Tijdens de lessen Pedagogie (Lerarenopleiding KdG) hadden we verschillende opdrachten i.v.m. individuele begeleiding. Hoe pak je dit aan en waar let je op? Ik heb toen veel tips meegekregen i.v.m. gestructureerd en geduldig te werk gaan tijdens een bijles. Mijn lerarenopleiding vat bondig samen hoe ik in het leven sta. Ik ben enorm geïnteresseerd in fysica. Dat is de wetenschap die mij een kader geeft bij de duizenden vragen die ik stel tijdens het filosoferen. Anderzijds ben ik enorm geboeid door artistieke vormgeving en kan ik mezelf volledig verliezen in de creativiteit. Zelf ben ik een fantasierijk en speels persoon die het geweldig vindt om wetenschap met kunst te combineren. Ik probeer mijn lessen altijd zo creatief mogelijk aan te pakken. De laatste stage van mijn lerarenopleiding heb ik in Zuid-Afrika gelopen. Ik heb daar in weeshuizen en scholen gestaan die amper beschikten over speel- of didactisch materiaal. Aan de andere kant heb ik ook de kans gehad om in rijke scholen, internaten en in de universiteit van Wellington stage te lopen. Zuid-Afrika is zeker een land van contrasten en het was niet altijd eenvoudig om mij volledig aan de situatie aan te passen, maar ik ben er zeker van dat het een goede leerschool was. Elke leerling is voor mij een individu die zich op heel veel vlakken kan ontplooien en dat maakt elke les voor mij ontzettend intrigerend. Het is een eeuwige zoektocht naar diverse werkvormen, lesonderwerpen en vakoverschrijdende links die de mogelijkheden tot zelfrealisatie waarmaken. Het is een zoekocht die ik met heel veel plezier aanga. Vanaf het begin af aan weet ik dat ik met veel plezier voor een groep leerlingen sta, maar dat ik ook heel graag met een leerling individueel te werk ga. Ik geloof dat de verdieping in het bijles geven mij als leerkracht kan verrijken.

Antwerpen

aardrijkskunde

Sofie

Ekeren

Master

K.U.Leuven

Geografie

Bijles aardrijkskunde met Sofie

Ik heb al wat ervaring opgedaan bij het geven van thuisonderwijs. Een leerling individueel begeleiden en ervoor trachten te zorgen dat zijn slaagkansen vergroten, bevordert het zelfvertrouwen van de leerling. Ik ben graag bereid leerlingen/studenten hierbij op weg te helpen.

Ekeren
Geografie
Master, K.U.Leuven

aardrijkskunde

Maxime

Zoersel

Bijles aardrijkskunde met Maxime

Omdat ik graag mensen help en omdat levenslang bijleren een must is. Doorzetten en juiste/constructieve begeleiding verbeteren en versnellen het leerproces.

Zoersel