Bijles Aardrijkskunde in Zandhoven

Verbeter je aardrijkskunde vandaag nog met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

8000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

aardrijkskunde

Axelle

Ranst

Bachelor

Karel de Grote Hogeschool Antwerpen

Bedrijfsmanagement / Moderne Talen

Bijles aardrijkskunde met Axelle

Omdat ik deeltijds als docente werk in het bedrijfsleven, zet ik graag mijn activiteiten verder gedurende mijn vrije tijd en dit met veel enthousiasme en toewijding.

Ranst
Bedrijfsmanagement / Moderne Talen
Bachelor, Karel de Grote Hogeschool Antwerpen

aardrijkskunde

Natasja

Wommelgem

Bachelor

Hogeschool Gent

Lerarenopleiding Engels & Techniek

Bijles aardrijkskunde met Natasja

Ik wil leerlingen begeleiden waar het net iets moeilijker gaat.

Wommelgem
Lerarenopleiding Engels & Techniek
Bachelor, Hogeschool Gent

aardrijkskunde

Jerom

Antwerpen

Master

KULeuven

Industriële ingenieurswetenschappen

Bijles aardrijkskunde met Jerom

Hallo, mijn naam is Jerom en ik ben Industrieel Ingenieur. Ik heb hierdoor al een stevige basis om les te geven aan jongeren en volwassenen die wat moeilijkheden hebben om een vak te studeren. Ik heb een jongere zus en broer die af en toe iets aan mij vragen, omdat ze het soms niet helemaal begrijpen. Ik help hen altijd met veel plezier. Op de middelbare school mocht ik in het vierde jaar naar de tweede ronde van de Wiskunde Olympiade, in het zesde jaar naar de tweede ronde van de Fysica Olympiade en had ik slechts één punt te weinig om door te mogen in de Olympiades van scheikunde, aardrijkskunde en biologie. Eén van de belangrijkste aspecten van het studeren is de studiemethode, die cruciaal is om kennis goed te verwerven. De methode die ik toepas om te studeren is een methode waarbij het belangrijk is dat iemand een vak volledig begrijpt en door logisch na te denken verder werkt. Uit ervaring merk ik ook dat iemand een vak veel beter en veel langer beheerst door logisch na te denken dan iemand die veel van buiten leert. Hopelijk kan ik anderen op weg helpen naar een betere toekomst!

Antwerpen
Industriële ingenieurswetenschappen
Master, KULeuven

aardrijkskunde

Thomas

Schilde

Master

Antwerp Management School

in Global Supply Chain Management

Bijles aardrijkskunde met Thomas

Ik ben een persoon die graag zijn kennis en ervaring deelt met mensen. Ik weet ook uit ervaring dat niet iedereen op dezelfde manier leert en zeker niet op hetzelfde tempo. Graag wil ik personen helpen om hun pijnpunten te overwinnen en meer inzicht te geven in het vak.

Schilde
in Global Supply Chain Management
Master, Antwerp Management School

aardrijkskunde

Tobias

Lier

Bachelor

KDG Hogeschool

Zorgverbreding en remediërend leren

Bijles aardrijkskunde met Tobias

Begeleiden/helpen van kinderen, jongeren, vrienden en collega's is altijd al iets geweest dat ik graag doe. Vooral na mijn keuzestage (GON-begeleiding/huiswerkbegeleiding) sprak het begeleiden van leerlingen mij aan, maar toen heb ik het niet verder uitgebouwd. In het kader van mijn huidige studies (zorgverbreding en remediërend leren) ben ik me actief aan het verdiepen in helpen, begeleiden, coachen,... van leerlingen. Bijles geven is iets dat hier perfect op aansluit.

Lier
Zorgverbreding en remediërend leren
Bachelor, KDG Hogeschool

aardrijkskunde

Jessie

Antwerpen

Bijles aardrijkskunde met Jessie

Ik ben een spontaan, enthousiast en zeer gemotiveerd persoon met een voorliefde voor het onderwijs. Reeds vanaf jonge leeftijd heb ik de droom voor de klas te staan en leerlingen en studenten iets bij te leren. Ik geef dan ook heel graag bijles aan leerlingen en studenten voor wie het net iets moeilijker gaat. Ondanks dat ik een PhD heb behaald, heb ik in de lagere en middelbare school steeds heel hard moeten werken voor mijn schoolresultaten. Dit harde werk werd later beloond aangezien ik 'geleerd heb te leren'. Doorheen de jaren heb ik beseft een natuurlijke aanleg te hebben om voor een groep te spreken, me aan te passen aan mijn publiek, iets ingewikkeld verstaanbaar te maken, mensen te enthousiasmeren. En als iemand iets goed kan, dan doet die dat met veel plezier. Met dat in het achterhoofd is bijles geven eerder een hobby dan een job voor mij. Voorlopig heeft mijn carrièrepad me in de academische wereld gebracht als onderzoeker. Echter, de komende 2 jaar plan ik het onderzoek af te bouwen en dit te combineren met lesgeven op de hogeschool.

Antwerpen

aardrijkskunde

Ritchie

Kontich

Master

Bijles aardrijkskunde met Ritchie

Via het geven van bijles kan reeds nuttig gebruik maken van opgedane kennis. Daarnaast kan het ook voor mij als bijlesgever interessant zijn om nieuwe invalshoeken te verkennen en om te ervaren welke methoden bij welke leerlingen effectief zijn. Bovendien ontplooi ik hiermee ook mijn sociale competenties. Deze elementen maakt bijles geven zeer interessant voor mij.

Kontich
Master,

aardrijkskunde

Sarah

Antwerpen

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles aardrijkskunde met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Antwerpen
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

aardrijkskunde

Jolien

Beerse

Basisschool

Artesis-Plantijn hogeschool

Bijles aardrijkskunde met Jolien

Ik heb mij altijd graag ingezet voor school. Bezig zijn met taken en begeleiden van leerprocessen vind ik een meerwaarde voor mijn eigen ontplooiing. Wel zou ik mij beperken tot lagere school en eerste jaren van het secundair onderwijs. Ikzelf heb stw gevolg, dus mijn kennis van wiskunde etc is beperkter dan ASO-opleidingen.

Beerse
Basisschool, Artesis-Plantijn hogeschool

aardrijkskunde

Maxime

Zoersel

Bijles aardrijkskunde met Maxime

Omdat ik graag mensen help en omdat levenslang bijleren een must is. Doorzetten en juiste/constructieve begeleiding verbeteren en versnellen het leerproces.

Zoersel