Bijles Aardrijkskunde in Zandhoven

Krijg vandaag nog bijles aardrijkskunde op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

16000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
Computer chat
High five
Venn chat
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Contact us
Account manager

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

aardrijkskunde

Evelyn

Brasschaat

Bachelor

Hogeschool Gent

Kleuteronderwijs

Bijles aardrijkskunde met Evelyn

Ik heb zelf, vroeger als leerling en later als student, ervaren dat het soms heel moeilijk is om bepaalde leerstof onder de knie te krijgen. Dit kan vele oorzaken hebben: leerstoornis, gebrek aan zelfvertrouwen, nood aan meer tussenstappen of kapstokken, niet de juiste klik met de leerkracht of de manier hoe de leerstof wordt aangebracht, verkeerde studiehouding, te snel afgeleid door externe prikkels,... Zeker als de klassikale introductie in de klas van nieuwe leerstof te snel gaat of dat er te weinig tijd in de klas is om meer individuele begeleiding te krijgen (door een te grote klasgroep of schrik om hulp te vragen omwille van de reactie van de medeleerlingen/studenten). In een individuele bijles kan je je meer toelichten op de problematiek of studiemoeilijkheden van de leerling/student. Een aanpak opstellen waardoor het memoriseren vlotter gaat, kan door gebruik te maken van tussenstappen, kapstokken, en ook niet te vergeten de rustige gemoedelijke sfeer waarin dit gebeurt, bevordert ook vaak de studiehouding.

9,2/10

Brasschaat
Kleuteronderwijs
Bachelor, Hogeschool Gent

aardrijkskunde

Kevin

Brasschaat

Master

Universiteit Antwerpen

in de rechten - specialisatie rechtshandhaving

Bijles aardrijkskunde met Kevin

Ik wil graag bijles geven omdat ik weet dat niet iedereen altijd alles even goed begrijpt en dat, met de juiste begeleiding, kennis kan worden bijgebracht. Door het lerarentekort en de beperkte tijd die leerkrachten hebben, is het vaak moeilijk voor studenten om de leerstof te begrijpen en de juiste verbanden te zien. Een extra 'les' waarbij op maat van de student wordt gewerkt, is dan nuttig of noodzakelijk. Ik wil bijles geven omdat ik wil dat iedere persoon zijn potentieel waar kan maken.

Brasschaat
in de rechten - specialisatie rechtshandhaving
Master, Universiteit Antwerpen

aardrijkskunde

Michiel

Antwerpen

Master

Universiteit Gent

Fysica en sterrenkunde

Bijles aardrijkskunde met Michiel

Ik hou ervan om mensen te motiveren en helpen. Als ik mijn kennis kan gebruiken om andere mensen verder te helpen zou me dat veel voldoening geven. Ik heb fysica gestudeerd dus bijles wiskunde (of andere wetenschappen) geven lijkt mij ideaal en een leuke job en bezigheid om te doen. Ik heb ook al een klein beetje ervaring met bijles geven in mijn vrije tijd en toen vond ik het een leuke en leerrijke ervaring.

Antwerpen
Fysica en sterrenkunde
Master, Universiteit Gent

aardrijkskunde

Jeroen

Wijnegem

Master

UAntwerpen

Architectuur

Bijles aardrijkskunde met Jeroen

Jeroen is afgestudeerd als architect en is gestart met een bijkomende master in de Stedenbouw en Ruimtelijke Planning. Hij heeft altijd een grote interesse gehad in de combinatie van wetenschappen en creativiteit, iets wat mooi samenkomt binnen de architectuur. Jeroen geeft reeds enkele jaren bijles en geeft vooral wiskunde aan leerlingen van het 2de tot 5de middelbaar. Bovendien heeft hij ook ervaring met jongeren als leider in de scouts. In zijn lessen probeert hij steeds voorbeelden te geven en linken te leggen naar de leefwereld om de leerling, waardoor de materie minder abstract wordt.

9/10

Wijnegem
Architectuur
Master, UAntwerpen

aardrijkskunde

Jan

Wijnegem

Bachelor

RNS Lier

onderwijzer

Bijles aardrijkskunde met Jan

Ik ben goed in luisteren, motiveren en plannen. Vaak zitten kinderen, jongeren in een steeds weerkerende, negatieve spiraal qua zelfbeeld, motivering, quotering, .... De druk van school, thuis, de maatschappij zorgt ervoor dat veel kinderen schoolmoe worden. Ik gaf talloze bijlessen aan jongeren van diverse leeftijd en opleidingsniveau. Meermaals waren ze op zoek naar iemand die mee over hun schouders keek, hen positief bekrachtigde, een luisterend oor had. Ik had enkel positieve ervaringen.

10/10

Wijnegem
onderwijzer
Bachelor, RNS Lier

aardrijkskunde

Bernadette

Schilde

Bachelor

(Pulhof Antwerpen) nu Karel de Grote 1975

Regentaat Wetenschappen Aardrijkskunde

Bijles aardrijkskunde met Bernadette

Ik wil graag leerlingen coachen die tijdelijk hulp nodig hebben om bij de leerstof te kunnen aansluiten. Zo kunnen we streven naar zelfverantwoordelijkheid en een persoonlijke studiemethode!

Schilde
Regentaat Wetenschappen Aardrijkskunde
Bachelor, (Pulhof Antwerpen) nu Karel de Grote 1975

aardrijkskunde

Ritchie

Kontich

Master

Bijles aardrijkskunde met Ritchie

Via het geven van bijles kan reeds nuttig gebruik maken van opgedane kennis. Daarnaast kan het ook voor mij als bijlesgever interessant zijn om nieuwe invalshoeken te verkennen en om te ervaren welke methoden bij welke leerlingen effectief zijn. Bovendien ontplooi ik hiermee ook mijn sociale competenties. Deze elementen maakt bijles geven zeer interessant voor mij.

Kontich
Master,

aardrijkskunde

Sarah

Antwerpen

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles aardrijkskunde met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Antwerpen
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

aardrijkskunde

Sofie

Ekeren

Master

K.U.Leuven

Geografie

Bijles aardrijkskunde met Sofie

Ik heb al wat ervaring opgedaan bij het geven van thuisonderwijs. Een leerling individueel begeleiden en ervoor trachten te zorgen dat zijn slaagkansen vergroten, bevordert het zelfvertrouwen van de leerling. Ik ben graag bereid leerlingen/studenten hierbij op weg te helpen.

Ekeren
Geografie
Master, K.U.Leuven

aardrijkskunde

Maxime

Zoersel

Bijles aardrijkskunde met Maxime

Omdat ik graag mensen help en omdat levenslang bijleren een must is. Doorzetten en juiste/constructieve begeleiding verbeteren en versnellen het leerproces.

Zoersel

Studenten die we al konden helpen

  • Ellen uit Antwerpen

    Leerlinge 4e middelbaar heeft begeleiding nodig bij aardrijkskunde, o.a. studiemethode.

  • Kenny uit Antwerpen

    Student 5de middelbaar Latijn-talen zoekt hulp bij het vak aardrijkskunde. Het is een algemene tendens. Graag wil de student nog een aantal lessen, dit ter voorbereiding van het eindexa… Lees meer

  • Quinten uit Turnhout

    Leerlinge 6e middelbaar (Latijn-Moderne Talen) heeft begeleiding nodig bij aardrijkskunde en geschiedenis, o.a. studiemethode. Haar antwoorden op examens zijn chaotisch, onvolledig, en … Lees meer

  • Christel uit Tremelo

    Leerling in de 3e graad richting Humane Wetenschappen heeft ondersteuning nodig bij aardrijkskunde en geschiedenis ter voorbereiding van de examens via de Examencommissie. Hij moet alle… Lees meer

  • Charlotte uit Bonheiden

    Leerling 6e middelbaar (Moderne Talen - Wetenschappen) heeft een studiebegeleiding nodig, vooral voor de vakken aardrijkskunde en biologie. Hij heeft het vooral moeilijk met plannen en … Lees meer

  • Els uit Essen

    Leerling (14 jaar) met ASS heeft begeleiding nodig bij aardrijkskunde en geschiedenis in het kader van de Examencommissie (1e graad B, examens staan nog niet gepland). Het gaat om het s… Lees meer

  • Benthe uit Kampenhout

    Benthe wil graag via examencommissie haar middelbaar diploma behalen. Hiervoor kreeg ze graag hulp bij aardrijkskunde. Graag een wekelijkse opvolging.

  • Benthe uit Kampenhout

    Benthe wil graag via examencommissie haar middelbaar diploma behalen. Hiervoor kreeg ze graag hulp bij natuurwetenschappen en aardrijkskunde. Graag een wekelijkse opvolging.

  • Lies uit Leuven

    Leerling uit het 1e middelbaar wil ondersteuning bij aardrijkskunde. Ze zit voor de tweede keer in het 1e middelbaar en heeft opnieuw moeite met aardrijkskunde.

  • Laurens uit Waasmunster

    Leerlinge 6e middelbaar (humane wetenschappen) wil ondersteuning bij aardrijkskunde. Ze heeft onlangs een toets gehad van 2,5/10, maar had er wel voor gestudeerd. Vroeger had ze er geen… Lees meer

  • Maissane uit Merchtem

    Student 2de middelbaar zoekt hulp bij de vakken aardrijkskunde en Frans. Bij aardrijkskunde ligt de moeilijkheid vooral bij de leerstof rond mobiliteit en planten. Voor Frans gaat het v… Lees meer

  • Tijs uit Kraainem

    Student vierde middelbaar wenst begeleiding bij geschiedenis en aardrijkskunde. Het is een berg leerstof voor de student om zelf te kunnen verwerken. Hij heeft adhd en kan zich ook moei… Lees meer

  • Klaartje uit Brussel

    Student heeft begeleiding nodig bij geschiedenis en aardrijkskunde, in het kader van de examens van de Examencommissie, respectievelijk midden november en midden december. Hij legt de e… Lees meer

  • Ellen uit Elsene

    Student 5de middelbaar KSO zoekt hulp bij de vakken geschiedenis en aardrijkskunde. Vooral focussen op het leren leren van deze vakken, o.a. helpen bij het maken van samenvattingen. De … Lees meer

  • Erik uit Moerbeke

    Student eerste middelbaar (A-stroom) zoekt hulp bij het vak aardrijkskunde. De leerstof heeft ze niet goed onder de knie, zowel het gebruik van de atlas, kaarten, het berekenen van de s… Lees meer

Registreer je hier *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.