Bijles Statistiek in Zandhoven

Verbeter je statistiek vandaag nog met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

8000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

statistiek

David

Wuustwezel

Master

Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Industrieel ingenieur

Bijles statistiek met David

Vanuit mijn opleiding als ingenieur denk ik dat ik geschikt zou zijn om bijles wiskunde en andere wetenschappelijke vakken te geven. Als ex-scoutleider heb ik ook wat ervaring met het werken met kinderen, en dus is bijles geven een leuke manier om met de materie bezig te blijven.

Wuustwezel
Industrieel ingenieur
Master, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

statistiek

Lena

Antwerpen

Master

K.U. Leuven

ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen

Bijles statistiek met Lena

Ik ben zelf erg gepassioneerd door wiskunde en informatica en ben ervaren in programmeren en software ontwikkelen, maar mijn studie heeft ook altijd een grondige wiskundige basis gehad.

Antwerpen
ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen
Master, K.U. Leuven

statistiek

Eliot

Malle

Master

Université libre de Bruxelles

Statistiek

Bijles statistiek met Eliot

Ik vind bijles geven een heel aangename manier om een centje bij te verdienen en tegelijkertijd kinderen te helpen die het wat moeilijker hebben in de klas. Al mijn vorige bijlesstudenten zijn van een (bijna) buis naar een mooi gemiddelde op het einde van het jaar gegaan. Daarbij gaven zij aan dat de lessen best aangenaam waren en niet als les werden aanzien.

Malle
Statistiek
Master, Université libre de Bruxelles

statistiek

Mattia

Vorselaar

Bachelor

Thomas More Hogeschool

Leerkracht Lager Onderwijs

Bijles statistiek met Mattia

Ik hou ervan om een band op te bouwen met de leerlingen/studenten. Ik haal er erg veel voldoening uit.

Vorselaar
Leerkracht Lager Onderwijs
Bachelor, Thomas More Hogeschool

statistiek

Jessie

Antwerpen

Bijles statistiek met Jessie

Ik ben een spontaan, enthousiast en zeer gemotiveerd persoon met een voorliefde voor het onderwijs. Reeds vanaf jonge leeftijd heb ik de droom voor de klas te staan en leerlingen en studenten iets bij te leren. Ik geef dan ook heel graag bijles aan leerlingen en studenten voor wie het net iets moeilijker gaat. Ondanks dat ik een PhD heb behaald, heb ik in de lagere en middelbare school steeds heel hard moeten werken voor mijn schoolresultaten. Dit harde werk werd later beloond aangezien ik 'geleerd heb te leren'. Doorheen de jaren heb ik beseft een natuurlijke aanleg te hebben om voor een groep te spreken, me aan te passen aan mijn publiek, iets ingewikkeld verstaanbaar te maken, mensen te enthousiasmeren. En als iemand iets goed kan, dan doet die dat met veel plezier. Met dat in het achterhoofd is bijles geven eerder een hobby dan een job voor mij. Voorlopig heeft mijn carrièrepad me in de academische wereld gebracht als onderzoeker. Echter, de komende 2 jaar plan ik het onderzoek af te bouwen en dit te combineren met lesgeven op de hogeschool.

Antwerpen

statistiek

Daphne

Antwerpen

Master

KU Leuven

in de Muziek; Bachelor in de Fysica

Bijles statistiek met Daphne

Bijles wiskunde, fysica of statistiek geven in kleine groepjes of individueel vind ik fijn omdat het blijft boeien. Als docent moet je nieuwe manieren bedenken om de leerinhoud op een creatieve manier aan te brengen. Het voordeel van lessen in kleinere groepen of individueel is dat het mogelijk is om veel meer in te spelen op de noden van elke leerling. Het "Eureka"-moment waarop de leerling het snapt of de einduitkomst van de oefening klopt, is voor mij goud waard.

Antwerpen
in de Muziek; Bachelor in de Fysica
Master, KU Leuven

statistiek

Wout

Kontich

Bijles statistiek met Wout

Ik ben een student toegepaste psychologie, met als afstudeerrichting school-en pedagogische psychologie. Ik heb een grote interesse in het vooruithelpen van kinderen en jongeren op schools vlak. Ik ben overtuigd dat ik dit ook kan doen, aangezien ik een sterke basis heb meegekregen vanuit mijn secundaire opleiding ASO talen-wetenschappen. Ik help graag mensen, en leer graag zaken aan.

Kontich

statistiek

Hanne

Antwerpen

Bijles statistiek met Hanne

Toen ik de resultaten van mijn examen "gevorderde statistiek" in de Masteropleiding Opleidings- en onderwijswetenschappen doorkreeg, dacht ik: hier moet ik iets mee doen, dit mag ik niet zomaar laten liggen. In alle bescheidenheid durf ik zeggen dat ik best tevreden was met de 18/20. In mijn job heb ik geen statistische vaardigheden nodig, en we weten allemaal hoe dat gaat als je iets kan, maar het niet kan onderhouden. Daarnaast volgde ik ook nog een opleiding om te mogen lesgeven en droom ik er van om over een aantal jaar voltijds te kunnen lesgeven aan volwassenen (+18-jarigen). Dus een bijjob als bijlesgever in de statistiek is op dit moment ideaal. En als ik me dan toch begeef in de wereld van de bijlesgevers, dan lijkt het me ook interessant om iets te kunnen doen rond management en organisatieontwikkeling, gezien ik daar voltijds in mijn job mee bezig ben.

Antwerpen

statistiek

Ruben

Mortsel

Bachelor

UA Antwerpen

Fysica

Bijles statistiek met Ruben

Ik ben van nature erg geïnteresseerd in wetenschappen en heb de afgelopen jaren een goede kennis opgedaan van fysica en wiskunde aan de hand van de opleiding fysica op de Universiteit van Antwerpen. Ik praat graag over deze onderwerpen met anderen die hier een interesse voor delen en geef regelmatig uitleg aan jongere familieleden die beginnen aan hun studieloopbaan in het hoger onderwijs. Ze hebben vaak moeite om de onderliggende basisstructuren van de wiskunde te zien die ze moeten beheersen. Ik heb gemerkt dat ik deze kan ontleden tot hun basiscomponenten om ze daarna terug voor hen op te bouwen tot een consistent geheel, waardoor ze niet zomaar formules toepassen op problemen. Ze leren in plaats daarvan waarom bepaalde operaties worden toegepast op een probleem om naar een bepaalde oplossing toe te werken. Ik doe dit graag en ik ben op het punt gekomen dat ik de materie zo beheers, dat ik het op een eenvoudige, stapsgewijze manier kan uitleggen. Zelf zou ik er veel plezier uit halen om tijdens mijn verdere studieloopbaan mijn verworven kennis op deze manier te kunnen gebruiken. Naast mijn huidige studie heb ik eerder een Bachelor in de Toegepaste Psychologie behaald. Hoewel dit zeker een interessante studierichting is, heeft mijn passie voor de exacte wetenschappen me ertoe gedreven om alsnog die droom achterna te gaan.

Mortsel
Fysica
Bachelor, UA Antwerpen

statistiek

Walter

Antwerpen

Master

UA Antwerpen

in de wetenschappen (Biologie)

Bijles statistiek met Walter

Ik hou ervan om kennis bij te brengen en enthousiasme door te geven. Het geeft me voldoening om een leerling die in de klas niet kon volgen door individueel bijles te geven tot inzicht te doen komen.

Antwerpen
in de wetenschappen (Biologie)
Master, UA Antwerpen