Bijles Geschiedenis in Waasmunster

Krijg vandaag nog bijles geschiedenis op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

11000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij selecteren jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

geschiedenis

Lotte

Sint-Niklaas

Bachelor

Thomas More Vorselaar

Lerarenopleiding secundair onderwijs: Vakken geschiedenis en Nederlands

Bijles geschiedenis met Lotte

Ik vind leren studeren erg belangrijk en heb al zulke sessies zelf gegeven op onze school voor onze leerlingen. (Sinds 2013 ben ik leerkracht secundair onderwijs eerste en tweede graad.) Ik ben ook leercoach geweest op school, waarbij ik leerlingen begeleid die het moeilijk vinden om leerstof te verwerken.

Sint-Niklaas
Lerarenopleiding secundair onderwijs: Vakken geschiedenis en Nederlands
Bachelor, Thomas More Vorselaar

geschiedenis

Rani

Hamme

Bachelor

Artevelde Hogeschool

Ergotherapie

Bijles geschiedenis met Rani

Momenteel werk ik als ondersteuner in het lager en secundair onderwijs (GON-begeleidster). Hierbij kom ik dagelijks in contact met leerlingen die moeilijkheden hebben op school. Het is mijn passie om deze leerlingen vooruit te helpen. Ik hoop dan ook via deze weg, nog meer leerlingen te kunnen ondersteunen.

Hamme
Ergotherapie
Bachelor, Artevelde Hogeschool

geschiedenis

Ruth

Sint-Niklaas

Vrije Universiteit Brussel

Bijles geschiedenis met Ruth

Ik wil na mijn masterjaar proberen om voor een doctoraat te gaan, of om anders naar het onderwijs door te schuiven. Het geven van bijles vind ik een ideale kans om ervaring op te doen als latere docent. Ik volg op de VUB de opleiding kunstwetenschappen en archeologie, dus krijg zowel heel wat kunst (en ook esthetica) als geschiedenis. Dit zijn dus de vakken die ik kan onderwijzen.

Sint-Niklaas
, Vrije Universiteit Brussel

geschiedenis

Christophe

Sint-Niklaas

Bachelor

Universiteit Gent

Geschiedenis

Bijles geschiedenis met Christophe

Leraar worden was voor mij al heel vroeg het beste beroep in de wereld! Bijles geven is voor mij in anticipatie naar het volwaardig leraarschap de perfecte bezigheid.

Sint-Niklaas
Geschiedenis
Bachelor, Universiteit Gent

geschiedenis

Liesje

Sint-Niklaas

Master

Universiteit Antwerpen

of Arts: Theater- en Filmwetenschap

Bijles geschiedenis met Liesje

Ik geef graag bijles, omdat ik het van jongs af aan al heel erg leuk vind om een stukje kennis over te dragen op iemand nieuw. In het middelbaar hielp ik vaak de leerlingen naast mij om de soms moeilijke woorden van de leerkracht naar 'onze' taal om te zetten en ook op de universiteit maakte ik uitgebreide samenvattingen waarin ik de leerstof zo behapbaar mogelijk probeerde te maken, en waar andere leerlingen goed mee aan de slag konden. Ook in de KSA vind ik het erg leuk om nieuwe dingen aan te leren aan mijn leden.

Sint-Niklaas
of Arts: Theater- en Filmwetenschap
Master, Universiteit Antwerpen

geschiedenis

Mien

Zele

Derde graad

Technisch Instituut Sint-Carolus

Gezondheid-en welzijnswetenschappen

Bijles geschiedenis met Mien

Tijdens onze opleiding hebben we enkele stageperiodes waarin we lessen geven aan leerlingen tussen 12 en 16 jaar (1e t.e.m. 4e middelbaar). Buiten deze periodes waarin we begeleid mogen proeven van het lesgeven, is het een leuk idee om ook buiten een klascontext les te geven aan leerlingen die extra hulp nodig hebben. Dit is voor mij overigens een unieke kans om de stof die ik krijg in mijn opleiding toe te passen in een betekenisvolle context.

Zele
Gezondheid-en welzijnswetenschappen
Derde graad, Technisch Instituut Sint-Carolus

geschiedenis

Kristof

Sint-Niklaas

Master

UGent

Archeologie

Bijles geschiedenis met Kristof

Zien van de studiewinst

Sint-Niklaas
Archeologie
Master, UGent

geschiedenis

Tom

Hamme

Professioneel / Volwassen

U Gent

Pedagogische bekwaamheid

Bijles geschiedenis met Tom

Ik wil jongeren helpen hun moeilijkheden te overkomen en een degelijke studiemethode te ontwikkelen die hen voorbereidt op het aanleren van een kritische houding. Voor mezelf, het bijscholen van mijn eigen vaardigheden door ervaringen met specifieke leerproblemen (differentiatie).

Hamme
Pedagogische bekwaamheid
Professioneel / Volwassen, U Gent

geschiedenis

Carole

Zele

Bachelor

Hogeschool Gent

Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk

Bijles geschiedenis met Carole

Mijn naam is Carole en ik ben sinds juni 2015 afgestudeerd aan de Hogeschool Gent. Ik heb mijn studies met glans kunnen beëindigen, mede dankzij mijn bijlerares Frans. Zij heeft me door mijn middelbaar gesleurd en ervoor gezorgd dat Frans mijn beste vak in het hoger onderwijs werd. Ik ken bijgevolg de nood aan wat extra hulp en uitleg en haal veel voldoening uit zo'n taak. Verder ben ik een enthousiast en energiek persoon die graag met kinderen werkt.

Zele
Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk
Bachelor, Hogeschool Gent

geschiedenis

Dries

Bornem

Basisschool

Bijles geschiedenis met Dries

Als toekomstig leerkracht is bijles voor mij een ideale bezigheid. Ik ben zelf erg leerlinggericht ingesteld, en beschik over de nodige didactische en vakinhoudelijke kennis. Ik heb een brede kennis over de vakken van de lagere school, en ben vanuit een persoonlijke interesse erg belezen in geschiedenis en andere menswetenschappelijke vakken. Ik kan zelfstandig te werk gaan bij het uitwerken van leertrajecten.

Bornem
Basisschool,