Verbeter je Engels vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

Engels

Nicolas

Machelen

PhD, Taalkunde, Université libre de Bruxelles (02/03/2017)

Bijles Engels met Nicolas

Als onderzoeker in taalkunde met jarenlange ervaring als leerkracht Frans vind ik bij BijlesHuis de perfecte dynamische omgeving om mijn pedagogische loopbaan een stap verder te zetten. Door mijn uitstekende kennis van de Franse taal en mijn talenten als coach en communicator ben ik ervan overtuigd dat ik voor een succesvolle verstrekking van tailor-made lessen bij het BijlesHuis zorg. Mijn opleiding en ervaring kunnen toegepast worden aan studenten van het middelbaar, maar ook voor hoger onderwijs. Frans is mijn moedertaal. Door dagelijkse contacten met Vlaamse en Nederlandse collega’s beschik ik ook over een heel goede kennis van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk. Ik ben in het bezit van de relevante masters en pedagogische bekwaamheidsdiploma’s. Als eerste werkervaring gaf ik privé- en semi-privélessen aan Nederlandstalige volwassenen, vooral zakenmensen, bij een taalschool in Gent. Daarna heb ik in Brussel in het volwassenenonderwijs lesgegeven aan anderstaligen afkomstig vanuit de hele wereld, met specifieke behoeftes en eisen. Ik heb ervoor gezorgd dat ze een snelle weg naar professionalisering vonden. Tijdens mijn doctoraat kreeg ik de kans om als onderwijsassistent in algemene taalkunde aan de slag te gaan. Ik heb scripties kunnen coachen en nakijken, en een stagiaire begeleid voor een corpusonderzoek. Al die taken heb ik met veel enthousiasme uitgevoerd. Ik kijk uit naar een volgende gelegenheid om mijn deskundigheid ten dienste van jullie, de leerlingen, te stellen.

Machelen
Taalkunde
PhD, Université libre de Bruxelles (02/03/2017)

Engels

Jeroen

Brussel

Master, schakeljaar bedrijfskunde, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Bijles Engels met Jeroen

Als afgestudeerde leerkracht is het geven van bijles uiteraard een ideale activiteit die aansluit bij mijn interesses en competenties.

Brussel
schakeljaar bedrijfskunde
Master, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Engels

Ellen

Kampenhout

Master, Bedrijfscommunicatie, KU Leuven

Bijles Engels met Ellen

Ik geef graag bijles, omdat ik na mijn studies Toegepaste Taalkunde aan KULeuven, de éénjarige lerarenopleiding zal volgen om later in het onderwijs te kunnen stappen. Bijles is hier al een mooie voorbereiding op en omdat ik veel voldoening haal uit het motiveren van mensen, plan ik dit graag in tijdens mijn vrije momenten. Bovendien heb ik eerst twee jaar logopedische en audiologische wetenschappen gestudeerd waardoor ik al enige ervaring heb met huiswerkbegeleiding.

Kampenhout
Bedrijfscommunicatie
Master, KU Leuven

Engels

Serine

Jette

PhD, Filologie

Bijles Engels met Serine

Ik wil les geven omdat het iets is dat ik goed doe, en graag. Ik heb al ervaring met studenten en volwassenen. Het is een actief beroep en je leert veel dingen bij. Les geven is een interactieve en een tweezijdige bezigheid, waarbij beide partijen baat hebben als de procedure goed georganiseerd is.

Jette
Filologie
PhD,

Engels

Stefan

Brussel

Master, Hogeschool van Amsterdam (NL) + Aarhus Universiteit (DK)

Bijles Engels met Stefan

Als onderwijsspecialist met capaciteiten op het gebied van educatie, curriculumontwikkeling en ervaring in het lesgeven ben ik zeer geïnteresseerd om aan de slag te gaan als bijlesdocent. Mijn hoofdmotivatie om mij aan te melden ligt in mijn persoonlijke ambitie om niet alleen binnen het gebied van onderwijs te werken, maar ook een directe persoonlijke rol te kunnen spelen in de persoonlijke ontwikkeling van mensen. Deze ambitie ontstond tijdens mijn studie als docent. Hier raakte ik voor het eerst in aanraking met de verschillende facetten van onderwijs. Het samenkomen van zelfverbetering met de interpersoonlijke factor van het docent zijn is wat voor mij onderwijs en zijn mogelijkheden zo motiverend en interessant maakt. Echter kon na stage-ervaringen als docent, niet direct verder aan de slag en besloot ik elders mijn blik binnen het veld te verbreden. Zodoende heb ik dan ook deze studie-achtergrond uitgebouwd met relevante werkervaring. Zo heb ik gewerkt als projectmedewerker bij educatieprojecten en heb binnen HR gewerkt binnen het veld van professionele ontwikkeling van volwassenen. Concluderend, met deze ervaringen achter mij streef ik ernaar mijzelf verder te professionaliseren binnen dit gebied. Met mijn achtergrond als docent en mijn ervaring binnen het onderwijs in verschillende vormen en contact met leerlingen, docenten, professionele trainers en educatie project managers hebben mij een brede blik gegeven. Dit, gecombineerd met de ambitie om mensen verder te helpen heeft mij zeer enthousiast gemaakt voor deze mogelijkheid om als bijlesdocent aan de slag te gaan.

Brussel
Master, Hogeschool van Amsterdam (NL) + Aarhus Universiteit (DK)

Engels

Mélanie

Zemst

Bijles Engels met Mélanie

Ik ben een open, spontane leerkracht die door "positive coaching" het beste uit mensen wil halen. Ik geloof volop in ieders capaciteiten en zoek samen naar een manier om deze functioneel te kunnen inzetten. Creatief aan de slag gaan en niet enkel de alom gekende werkblaadjes gebruiken is mijn stokpaardje. De leerstof verwerk ik graag op een ludieke manier (spelletjes, posters...). Doordat ik in het laatste jaar van mijn opleiding zit heb ik al erg veel ervaring met jongeren via stages die ik gelopen heb. Verder ben ik opgegroeid met 4 jongere broers dus ik heb wel wat ervaring in het begeleiden van schoolse activiteiten. Op dit moment geef ik in het kader van mijn opleiding ook nog eens wekelijks bijlessen. Dit kan voor: PAV, Nederlands, Engels, geschiedenis, huiswerkbegeleiding, presentatietechnieken... Ook ben ik op de hoogste van de laatste didactische nieuwigheden om leerlingen volop hun potentieel te laten ontwikkelen.

Zemst

Engels

Sarah

Brussel

Derde graad, verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur), Universiteit Antwerpen

Bijles Engels met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Brussel
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

Engels

Jessica

Ville de Bruxelles - Stad Brussel

Master, Taal- en Letterkunde, kuleuven

Bijles Engels met Jessica

In mijn eerste stappen als leerkracht heb ik al vlug ondervonden hoe belangrijk het is dat leerlingen voldoende ondersteund worden in om het even welk leerproces ze doormaken. In dat leerproces heeft iedereen zijn of haar eigen noden. Dat valt zeker op bij de volwassen cursisten waaraan ik Nederlands geef. Ze hebben steeds hun eigen sterktes en verbeterpunten, hun eigen vragen en interesses. Daar komt nog bij dat ze de taal die ze leren nodig hebben in erg diverse situaties. Op het werk, bijvoorbeeld, maar ook in hun vrije tijd, op de school van hun kind of bij de Nederlandstalige brieven die ze in de brievenbus krijgen. Ik probeer om mijn cursisten te begeleiden waar nodig en ervaar dat hen dat soms goed doet. Ik zou dat alles graag nog meer doen, ook met andere leerlingen/studenten in verschillende situaties. Op die manier kan ik er mijn steentje toe bijdragen dat ze de kans krijgen om op hun eigen manier en tempo bij te leren. Bovendien kunnen ze zo misschien ook wat voldoening putten uit dat leren, zodat een vak geen last wordt, maar iets waarvoor het de moeite is om gemotiveerd te blijven.

Ville de Bruxelles - Stad Brussel
Taal- en Letterkunde
Master, kuleuven

Engels

Koen

Ville de Bruxelles - Stad Brussel

Derde graad, Eerste twee jaren academische bachelor Ingenieurswetenschappen Architectuur afgerond met onderscheiding zonder tweede zittijden, Vrije Universiteit Brussel

Bijles Engels met Koen

Ik ben een gemotiveerde en leergierige student die niet terugdeinst om uit persoonlijke interesse extra informatie op te zoeken. Bijles geven is ideaal om anderen te helpen en intussen zelf op een intellectuele manier te werken. Nog meer ervaring opdoen in het uitleggen en les geven is een perfecte manier om bepaalde sociale vaardigheden en competenties te versterken.

Ville de Bruxelles - Stad Brussel
Eerste twee jaren academische bachelor Ingenieurswetenschappen Architectuur afgerond met onderscheiding zonder tweede zittijden
Derde graad, Vrije Universiteit Brussel

Engels

Anne

Brussel

Bijles Engels met Anne

Op het moment rond ik mijn master-na-master opleiding in de Filosofie af. Ik heb reeds ervaring in het geven van onder andere Engels (niveau van het middelbaar onderwijs). Verder studeerde ik zowel Geschiedenis als Filosofie, vakgebieden waarin ik thuis ben en waarover ik bijles kan geven. Verder beschik ik over uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, waarin ik tevens scholieren en studenten in kan begeleiden.

Brussel