Verbeter je Frans vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

Frans

Nicolas

Machelen

PhD, Taalkunde, Université libre de Bruxelles (02/03/2017)

Bijles Frans met Nicolas

Als onderzoeker in taalkunde met jarenlange ervaring als leerkracht Frans vind ik bij BijlesHuis de perfecte dynamische omgeving om mijn pedagogische loopbaan een stap verder te zetten. Door mijn uitstekende kennis van de Franse taal en mijn talenten als coach en communicator ben ik ervan overtuigd dat ik voor een succesvolle verstrekking van tailor-made lessen bij het BijlesHuis zorg. Mijn opleiding en ervaring kunnen toegepast worden aan studenten van het middelbaar, maar ook voor hoger onderwijs. Frans is mijn moedertaal. Door dagelijkse contacten met Vlaamse en Nederlandse collega’s beschik ik ook over een heel goede kennis van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk. Ik ben in het bezit van de relevante masters en pedagogische bekwaamheidsdiploma’s. Als eerste werkervaring gaf ik privé- en semi-privélessen aan Nederlandstalige volwassenen, vooral zakenmensen, bij een taalschool in Gent. Daarna heb ik in Brussel in het volwassenenonderwijs lesgegeven aan anderstaligen afkomstig vanuit de hele wereld, met specifieke behoeftes en eisen. Ik heb ervoor gezorgd dat ze een snelle weg naar professionalisering vonden. Tijdens mijn doctoraat kreeg ik de kans om als onderwijsassistent in algemene taalkunde aan de slag te gaan. Ik heb scripties kunnen coachen en nakijken, en een stagiaire begeleid voor een corpusonderzoek. Al die taken heb ik met veel enthousiasme uitgevoerd. Ik kijk uit naar een volgende gelegenheid om mijn deskundigheid ten dienste van jullie, de leerlingen, te stellen.

Machelen
Taalkunde
PhD, Université libre de Bruxelles (02/03/2017)

Frans

Katleen

Wezembeek-Oppem

Master, Business Economics, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Bijles Frans met Katleen

Ik heb reeds jaren bijles gegeven aan kinderen (lager schoolniveau). Nu ik afgestudeerd ben (Master Business Economics aan de Vrije Universiteit Brussel), heb ik meer tijd en geef ik graag opnieuw bijles. Ik heb zelf ook de voordelen van bijles mogen ervaren voor het vak chemie. Ik neem dan ook met veel plezier deze activiteit terug op.

Wezembeek-Oppem
Business Economics
Master, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Frans

Marie-Caroline

Ganshoren

Master, Architectural Engineering, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Bijles Frans met Marie-Caroline

Bijles geven vind ik erg belonend. Ik vind het leuk om mensen te kunnen helpen met mijn kennis.

Ganshoren
Architectural Engineering
Master, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Frans

Ellen

Kampenhout

Master, Bedrijfscommunicatie, KU Leuven

Bijles Frans met Ellen

Ik geef graag bijles, omdat ik na mijn studies Toegepaste Taalkunde aan KULeuven, de éénjarige lerarenopleiding zal volgen om later in het onderwijs te kunnen stappen. Bijles is hier al een mooie voorbereiding op en omdat ik veel voldoening haal uit het motiveren van mensen, plan ik dit graag in tijdens mijn vrije momenten. Bovendien heb ik eerst twee jaar logopedische en audiologische wetenschappen gestudeerd waardoor ik al enige ervaring heb met huiswerkbegeleiding.

Kampenhout
Bedrijfscommunicatie
Master, KU Leuven

Frans

Laura

Kampenhout

Master, Vertaling (diploma in september), Ku Leuven

Bijles Frans met Laura

Ik ga volgend jaar graag een lerarenopleiding volgen. Daarom is het geven van bijles de perfecte kans om al wat praktijkervaring op te doen. Ik hoop een stukje van de talenkennis die ik opgedaan heb tijdens mijn opleiding te kunnen doorgeven aan kinderen en jongeren.

Kampenhout
Vertaling (diploma in september)
Master, Ku Leuven

Frans

Charlotte

Machelen

Master, Schrijven, RITCS School of Arts

Bijles Frans met Charlotte

Tijdens mijn studie Taal- en Letterkunde gaf ik elk weekend spelenderwijs Franse bijles aan kinderen, en organiseerde ik taalkampen in de zomer. Sindsdien heb ik ook bijles gegeven aan middelbare scholieren, en ik haal er nog altijd evenveel voldoening uit!

Machelen
Schrijven
Master, RITCS School of Arts

Frans

Serine

Jette

PhD, Filologie

Bijles Frans met Serine

Ik wil les geven omdat het iets is dat ik goed doe, en graag. Ik heb al ervaring met studenten en volwassenen. Het is een actief beroep en je leert veel dingen bij. Les geven is een interactieve en een tweezijdige bezigheid, waarbij beide partijen baat hebben als de procedure goed georganiseerd is.

Jette
Filologie
PhD,

Frans

Julien

Sint-Pieters-Woluwe

Derde graad, 2de bac handelsingenieur, UCL

Bijles Frans met Julien

Ik geef graag bijles om anderen te helpen en om me verder te ontwikkelen op vlak van mijn talen.

Sint-Pieters-Woluwe
2de bac handelsingenieur
Derde graad, UCL

Frans

Mélanie

Zemst

Bijles Frans met Mélanie

Ik ben een open, spontane leerkracht die door "positive coaching" het beste uit mensen wil halen. Ik geloof volop in ieders capaciteiten en zoek samen naar een manier om deze functioneel te kunnen inzetten. Creatief aan de slag gaan en niet enkel de alom gekende werkblaadjes gebruiken is mijn stokpaardje. De leerstof verwerk ik graag op een ludieke manier (spelletjes, posters...). Doordat ik in het laatste jaar van mijn opleiding zit heb ik al erg veel ervaring met jongeren via stages die ik gelopen heb. Verder ben ik opgegroeid met 4 jongere broers dus ik heb wel wat ervaring in het begeleiden van schoolse activiteiten. Op dit moment geef ik in het kader van mijn opleiding ook nog eens wekelijks bijlessen. Dit kan voor: PAV, Nederlands, Engels, geschiedenis, huiswerkbegeleiding, presentatietechnieken... Ook ben ik op de hoogste van de laatste didactische nieuwigheden om leerlingen volop hun potentieel te laten ontwikkelen.

Zemst

Frans

Sarah

Brussel

Derde graad, verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur), Universiteit Antwerpen

Bijles Frans met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Brussel
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen