Bijles Statistiek in Schelle

Krijg vandaag nog bijles statistiek op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

11000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij selecteren jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

statistiek

Koen

Edegem

PhD

KUL

Doctor in de toegepaste biologische wetenschappen

Bijles statistiek met Koen

Mensen motiveren voor wetenschappen en hun interesse opwekken door het aanbrengen van begrip en inzicht, daar draait het voor mij om!

Edegem
Doctor in de toegepaste biologische wetenschappen
PhD, KUL

statistiek

Nicolas

Kruibeke

Master

Huidige opleidingsinstituut: UGent

Burgerlijk Ingenieur

Bijles statistiek met Nicolas

Ik ben gemotiveerd om bijles te geven, om studenten te laten inzien dat ze straffer zijn dan ze zelf denken. Het geeft een enorm goed gevoel om studenten progressie te zien maken, en het geloof in eigen kunnen te voelen toenemen. Verder ben ik, in alles wat ik doe, iemand die zeer altruïstisch is, en steeds bereid is om (mede-)studenten iets geduldig en gestructureerd over te brengen.

Kruibeke
Burgerlijk Ingenieur
Master, Huidige opleidingsinstituut: UGent

statistiek

Merve

Temse

Bachelor

Thomas More Antwerpen

Logopedie & Audiologie

Bijles statistiek met Merve

Waarom heb ik voor logopedie gekozen en ben ik de geschikte bijlesgever? Omdat ik gek ben op mensen helpen. Dat maakt mij zeer gelukkig en is echt mijn passie. Hierdoor voel ik me zeer goed. Daarnaast heb ik al reeds 2 jaar ervaring als bijlesgever en kan ik mij goed aanpassen aan de student!

Temse
Logopedie & Audiologie
Bachelor, Thomas More Antwerpen

statistiek

Nathalie

Antwerpen

Bachelor

Karel de Grote Hogeschool

Rechtspraktijk

Bijles statistiek met Nathalie

Omdat ik altijd zeer leergierig en nieuwsgierig ben geweest, zou ik graag anderen helpen in hun persoonlijke ontwikkeling. Ik geef regelmatig workshops en ik vind het altijd zeer boeiend om mensen te begeleiden in het overwinnen van obstakels. Moeilijkheden leiden steeds naar mogelijkheden. Waar een wil is, is een weg! Ik geef sinds maart 2019 ook les in het deeltijds onderwijs (leerkracht Engels). Ik volg regelmatig cursussen en school mezelf bij aan de hand van boeken en vakliteratuur op verschillende levensterreinen.

Antwerpen
Rechtspraktijk
Bachelor, Karel de Grote Hogeschool

statistiek

Patrick

Antwerp

Master

Universiteit Antwerpen

Toegepaste Economische Wetenschappen

Bijles statistiek met Patrick

Al sinds het einde van mijn bacheloropleiding koos ik ervoor medestudenten te ondersteunen met het studeren van hun cursus Statistiek. Nu ik de eerste jaren werkervaring heb opgedaan, pik ik graag de draad weer op en wil ik mij opnieuw inzetten om studenten hun slaagkansen te verhogen.

Antwerp
Toegepaste Economische Wetenschappen
Master, Universiteit Antwerpen

statistiek

Jessie

Antwerpen

Bijles statistiek met Jessie

Ik ben een spontaan, enthousiast en zeer gemotiveerd persoon met een voorliefde voor het onderwijs. Reeds vanaf jonge leeftijd heb ik de droom voor de klas te staan en leerlingen en studenten iets bij te leren. Ik geef dan ook heel graag bijles aan leerlingen en studenten voor wie het net iets moeilijker gaat. Ondanks dat ik een PhD heb behaald, heb ik in de lagere en middelbare school steeds heel hard moeten werken voor mijn schoolresultaten. Dit harde werk werd later beloond aangezien ik 'geleerd heb te leren'. Doorheen de jaren heb ik beseft een natuurlijke aanleg te hebben om voor een groep te spreken, me aan te passen aan mijn publiek, iets ingewikkeld verstaanbaar te maken, mensen te enthousiasmeren. En als iemand iets goed kan, dan doet die dat met veel plezier. Met dat in het achterhoofd is bijles geven eerder een hobby dan een job voor mij. Voorlopig heeft mijn carrièrepad me in de academische wereld gebracht als onderzoeker. Echter, de komende 2 jaar plan ik het onderzoek af te bouwen en dit te combineren met lesgeven op de hogeschool.

Antwerpen

statistiek

Daphne

Antwerpen

Master

KU Leuven

in de Muziek; Bachelor in de Fysica

Bijles statistiek met Daphne

Bijles wiskunde, fysica of statistiek geven in kleine groepjes of individueel vind ik fijn omdat het blijft boeien. Als docent moet je nieuwe manieren bedenken om de leerinhoud op een creatieve manier aan te brengen. Het voordeel van lessen in kleinere groepen of individueel is dat het mogelijk is om veel meer in te spelen op de noden van elke leerling. Het "Eureka"-moment waarop de leerling het snapt of de einduitkomst van de oefening klopt, is voor mij goud waard.

Antwerpen
in de Muziek; Bachelor in de Fysica
Master, KU Leuven

statistiek

Wout

Kontich

Bijles statistiek met Wout

Ik ben een student toegepaste psychologie, met als afstudeerrichting school-en pedagogische psychologie. Ik heb een grote interesse in het vooruithelpen van kinderen en jongeren op schools vlak. Ik ben overtuigd dat ik dit ook kan doen, aangezien ik een sterke basis heb meegekregen vanuit mijn secundaire opleiding ASO talen-wetenschappen. Ik help graag mensen, en leer graag zaken aan.

Kontich

statistiek

Ruben

Mortsel

Bachelor

UA Antwerpen

Fysica

Bijles statistiek met Ruben

Ik ben van nature erg geïnteresseerd in wetenschappen en heb de afgelopen jaren een goede kennis opgedaan van fysica en wiskunde aan de hand van de opleiding fysica op de Universiteit van Antwerpen. Ik praat graag over deze onderwerpen met anderen die hier een interesse voor delen en geef regelmatig uitleg aan jongere familieleden die beginnen aan hun studieloopbaan in het hoger onderwijs. Ze hebben vaak moeite om de onderliggende basisstructuren van de wiskunde te zien die ze moeten beheersen. Ik heb gemerkt dat ik deze kan ontleden tot hun basiscomponenten om ze daarna terug voor hen op te bouwen tot een consistent geheel, waardoor ze niet zomaar formules toepassen op problemen. Ze leren in plaats daarvan waarom bepaalde operaties worden toegepast op een probleem om naar een bepaalde oplossing toe te werken. Ik doe dit graag en ik ben op het punt gekomen dat ik de materie zo beheers, dat ik het op een eenvoudige, stapsgewijze manier kan uitleggen. Zelf zou ik er veel plezier uit halen om tijdens mijn verdere studieloopbaan mijn verworven kennis op deze manier te kunnen gebruiken. Naast mijn huidige studie heb ik eerder een Bachelor in de Toegepaste Psychologie behaald. Hoewel dit zeker een interessante studierichting is, heeft mijn passie voor de exacte wetenschappen me ertoe gedreven om alsnog die droom achterna te gaan.

Mortsel
Fysica
Bachelor, UA Antwerpen

statistiek

Anke

Edegem

Master

Vlerickschool voor management - RUG/KUL

Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick

Bijles statistiek met Anke

Ik geef bijles, omdat ik graag jonge mensen op weg help om hun carrière op te bouwen. Ik heb een lerarenopleiding gevolgd, maar daarbij lag het accent wat mij betreft veel te veel op het volgen van leerplannen het correct opstellen van lesvoorbereidingen en te weinig op de individuele noden van de leerlingen. Bij het geven van bijles heb je meer vrijheden wat betreft de manier waarop je lesgeeft. Het allerbelangrijkste is dat de bijles wordt toegesneden op maat van de leerling. Het doel van de bijles is ook welomschreven: je hebt een richtpunt dat je samen moet bereiken. Dat vind ik fijn. Verder ben ik van mening dat, wanneer je er als lesgever in slaagt om je leerling te interesseren in de leerstof, inzicht te laten verwerven en zin laat krijgen in de verwerving van meer kennis, je ontzettend veel terugkrijgt en bereikt hebt. Ik wil slagen in mijn opdracht door mijn leerling(en) te laten slagen, prachtig toch?

Edegem
Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick
Master, Vlerickschool voor management - RUG/KUL