Verbeter je statistiek vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

statistiek

Lorenz

Londerzeel

Master, LCIE Entrepreneurship Academy, KU Leuven

Bijles statistiek met Lorenz

Als doctoraal onderzoeker in de bio-ingenieurswetenschappen heb ik een uitgebreide kennis van wetenschappen in een academische setting. Ik sta ook heel dicht bij de toepassingen van die kennis in real life, wat studenten tot de verbeelding kan spreken. Ik denk dat ik om die reden de juiste persoon ben om te motiveren en te inspireren en laat dat nu juist de fundering zijn tot het slagen van een toets/examen. Daarnaast wil ik helpen om nieuwe kennis bij te brengen. Ik ben een zeer geduldig persoon en het schrikt mij niet af om op een creatieve manier om te gaan met een bepaald onderwerp. Een andere invalshoek, een essentiële nuance of een handige tip, dat zijn dingen die ik kan bieden.

Londerzeel
LCIE Entrepreneurship Academy
Master, KU Leuven

statistiek

Nicolas

Mechelen

Master, International Management & Strategy, Vlerick Business School

Bijles statistiek met Nicolas

Ik ben gemotiveerd om bijles te geven, om studenten te laten inzien dat ze straffer zijn dan ze zelf denken. Het geeft een enorm goed gevoel om studenten progressie te zien maken, en het geloof in eigen kunnen te voelen toenemen. Verder ben ik, in alles wat ik doe, iemand die zeer altruïstisch is, en steeds bereid is om (mede-)studenten iets geduldig en gestructureerd over te brengen.

Mechelen
International Management & Strategy
Master, Vlerick Business School

statistiek

Tom

Antwerpen

Master, Chemie, Universiteit Antwerpen

Bijles statistiek met Tom

Ik heb al eerdere ervaringen met bijles geven en merkte ik dat ik heel tof vond. Ik vind het leuk om de basis met iemand te doorlopen en deze bijkomende oefeningen te geven, en door mijn begeleiding te zien dat deze persoon de leerstof beter snapt en zijn punten kan omhoog halen. Ook van nature uit vind ik fysica, chemie, wiskunde zeer interessant en vind ik het leuk om dit over te brengen naar anderen.

Antwerpen
Chemie
Master, Universiteit Antwerpen

statistiek

Ze

Antwerpen

Derde graad, Geslaagd met uitzondering in de richting: Wetenschappen Wiskunde 6 uur, OLV Instituut Pulhof

Bijles statistiek met Ze

Ik word zeer tevreden van anderen kennis te laten maken met het belang aan onderwijs en studie. Bijles geven is voor mij naast werk ook hobby.

Antwerpen
Geslaagd met uitzondering in de richting: Wetenschappen Wiskunde 6 uur
Derde graad, OLV Instituut Pulhof

statistiek

Lena

Antwerpen

Master, ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen, K.U. Leuven

Bijles statistiek met Lena

Ik ben zelf erg gepassioneerd door wiskunde en informatica, en denk dat ik capabel ben om deze vakken andere mensen bij te brengen. Ik ben ervaren in programmeren en software ontwikkelen, maar mijn studie heeft ook altijd een grondige wiskundige basis gehad.

Antwerpen
ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen
Master, K.U. Leuven

statistiek

Wout

Kontich

Bijles statistiek met Wout

Ik ben een student toegepaste psychologie, met als afstudeerrichting school-en pedagogische psychologie. Ik heb een grote interesse in het vooruithelpen van kinderen en jongeren op schools vlak. Ik ben overtuigd dat ik dit ook kan doen, aangezien ik een sterke basis heb meegekregen vanuit mijn secundaire opleiding ASO talen-wetenschappen. Ik help graag mensen, en leer graag zaken aan.

Kontich

statistiek

Eva

Mechelen

Bachelor, Bio-ingenieurswetenschappen, Katholieke Universiteit Leuven

Bijles statistiek met Eva

Ik vind het leuk om anderen te helpen en mijn kennis te delen.

Mechelen
Bio-ingenieurswetenschappen
Bachelor, Katholieke Universiteit Leuven

statistiek

Hanne

Antwerpen

Bijles statistiek met Hanne

Toen ik de resultaten van mijn examen "gevorderde statistiek" in de Masteropleiding Opleidings- en onderwijswetenschappen doorkreeg, dacht ik: hier moet ik iets mee doen, dit mag ik niet zomaar laten liggen. In alle bescheidenheid durf ik zeggen dat ik best tevreden was met de 18/20. In mijn job heb ik geen statistische vaardigheden nodig, en we weten allemaal hoe dat gaat als je iets kan, maar het niet kan onderhouden. Daarnaast volgde ik ook nog een opleiding om te mogen lesgeven en droom ik er van om over een aantal jaar voltijds te kunnen lesgeven aan volwassenen (+18-jarigen). Dus een bijjob als bijlesgever in de statistiek is op dit moment ideaal. En als ik me dan toch begeef in de wereld van de bijlesgevers, dan lijkt het me ook interessant om iets te kunnen doen rond management en organisatieontwikkeling, gezien ik daar voltijds in mijn job mee bezig ben.

Antwerpen

statistiek

Ruben

Mortsel

Bachelor, Fysica, UA Antwerpen

Bijles statistiek met Ruben

Ik ben van nature erg geïnteresseerd in wetenschappen en heb de afgelopen jaren een goede kennis opgedaan van fysica en wiskunde aan de hand van de opleiding fysica op de Universiteit van Antwerpen. Ik praat graag over deze onderwerpen met anderen die hier een interesse voor delen en geef regelmatig uitleg aan jongere familieleden die beginnen aan hun studieloopbaan in het hoger onderwijs. Ze hebben vaak moeite om de onderliggende basisstructuren van de wiskunde te zien die ze moeten beheersen. Ik heb gemerkt dat ik deze kan ontleden tot hun basiscomponenten om ze daarna terug voor hen op te bouwen tot een consistent geheel, waardoor ze niet zomaar formules toepassen op problemen. Ze leren in plaats daarvan waarom bepaalde operaties worden toegepast op een probleem om naar een bepaalde oplossing toe te werken. Ik doe dit graag en ik ben op het punt gekomen dat ik de materie zo beheers, dat ik het op een eenvoudige, stapsgewijze manier kan uitleggen. Zelf zou ik er veel plezier uit halen om tijdens mijn verdere studieloopbaan mijn verworven kennis op deze manier te kunnen gebruiken. Naast mijn huidige studie heb ik eerder een Bachelor in de Toegepaste Psychologie behaald. Hoewel dit zeker een interessante studierichting is, heeft mijn passie voor de exacte wetenschappen me ertoe gedreven om alsnog die droom achterna te gaan.

Mortsel
Fysica
Bachelor, UA Antwerpen

statistiek

Tom

Aartselaar

Master

Bijles statistiek met Tom

Elke leerling is anders en daarom kan elke aanpak variëren. Een goed voorbeeld, starten met een makkelijk voorbeeld om het niveau op te bouwen of een frisse kijk op de zaken maken een wereld van verschil. Het geeft mij een kick om ogenschijnlijk moeilijke zaken makkelijk uit te leggen ;-)

Aartselaar
Master,