Verbeter je statistiek vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

statistiek

Alex

Gent

Master

Universiteit Gent

Economische Wetenschappen (major Econometrie en Economische Theorie)

Bijles statistiek met Alex

Het feit dat ik reeds verworven kennis kan doorgeven en toepassen is een niet te onderschatten pluspunt van het geven van bijles. Ik denk dat dit mijn intellectuele flexibiliteit en de mogelijkheid om zaken op een duidelijke, begrijpbare manier over te dragen zal bevorderen.

Gent
Economische Wetenschappen (major Econometrie en Economische Theorie)
Master, Universiteit Gent

statistiek

Filip

Kessel-lo

Master

KUL Leuven

Bijles statistiek met Filip

Begonnen als docent, heeft het virus mij nooit meer verlaten. Ik heb steeds aan een hogeschool of privé-instituut blijven lesgeven gedurende mijn carrière in de privé. Door een carrièreswitch ben ik nu korter bij huis komen werken en heb ik wat meer tijd om les te geven. De vakken waarnaar mijn voorkeur uitgaat zijn wiskunde, statistiek, ....

Kessel-lo
Master, KUL Leuven

statistiek

Nick

Hoboken

Master

Universiteit Gent

Chemical Engineering

Bijles statistiek met Nick

Tijdens mijn studententijd was ik al een tijdje actief als bijlesgever. Ik geniet er vooral van om iets op een heldere manier uit te leggen zodanig dat de student dit volledig begrijpt. Daarnaast help ik in het algemeen graag mensen.

Hoboken
Chemical Engineering
Master, Universiteit Gent

statistiek

Ben

Vlimmeren

Master

KU Leuven

Industrieel ingenieur: Chemie

Bijles statistiek met Ben

Graag geef ik bijles om zo mijn brede algemene kennis te kunnen delen met jongeren die hier nood aan hebben. Tijdens mijn studie leerde ik professioneel samenwerken met medestudenten op een amusante wijze. Verder deed ik al ervaring op als bijlesgever, wat zeer positief bleek te zijn. Deze ervaring gaf mijn vertrouwen een boost, die ik nu volledig wil kunnen inzetten als bijlesgever.

Vlimmeren
Industrieel ingenieur: Chemie
Master, KU Leuven

statistiek

Amy

Kruishoutem

Bachelor

Hogeschool Gent - Phanta Rhei

OFFICE MANAGEMENT en de SPECIFIEKE LERARENOPLEIDING

Bijles statistiek met Amy

Ik wil graag mijn kennis overdragen en leerlingen de details van hun vakken bijbrengen. Ik heb hier ervaring mee, en dit kan ik dan ook meteen met de leerling delen.

Kruishoutem
OFFICE MANAGEMENT en de SPECIFIEKE LERARENOPLEIDING
Bachelor, Hogeschool Gent - Phanta Rhei

statistiek

Pawandeep

Leuven

Bachelor

KU Leuven

Industrieel Ingenieur

Bijles statistiek met Pawandeep

Ik leg heel graag uit wat ik al kan. Soms een beetje overbodig zelfs, tips geven waar het niet hoeft, maar ik heb het graag als mensen kunnen groeien. Een voorbeeld hiervan is tijdens het sporten (competitief), de andere op zijn fouten wijzen, al zou het betekenen dat ik verlies. Ervaring met bijles geven is altijd positief geweest, al heel vaak gedaan aan mijn vriendenkring en kennissen, deze zijn er tevreden van.

Leuven
Industrieel Ingenieur
Bachelor, KU Leuven

statistiek

Maarten

Lier

Master

KULeuven

Advanced of Financial Economics

Bijles statistiek met Maarten

Ik wil graag jongeren motiveren en hen "leren leren". Mijn doel is om hen op een zelfstandige en zelfzekere manier toekomstige leerstof te kunnen aanpakken en beheersen. De bedoeling van bijles moet zijn dat de jongere de leerstof begrijpt en zelf verder kan redeneren.

Lier
Advanced of Financial Economics
Master, KULeuven

statistiek

Lana

Sint-Amandsberg

PhD

Universiteit Gent

Klinische Orthopedagogiek & Disability Studies

Bijles statistiek met Lana

Tijdens mijn job als onderwijsassistent kom ik dagelijks in contact met studenten voor het begeleiden van opleidingsonderdelen, masterproeven en stages. Dit zijn voornamelijk volwassenen uit de bachelor- en masteropleiding. Via deze weg wil ik ook meer vakinhoudelijke ondersteuning aanbieden buiten de context van mijn job aan jongeren, jongvolwassenen en volwassenen.

Sint-Amandsberg
Klinische Orthopedagogiek & Disability Studies
PhD, Universiteit Gent

statistiek

Wouter

Beringen

PhD

KULEUVEN

Wetenschappen - Geografie

Bijles statistiek met Wouter

Het leuke aan (bij-)lesgeven is dat je de leerling iets kan aanleren of helpen met het begrijpen van de leerstof. Het is dankbaar als de leerling uiteindelijk iets begrijpt of onder de knie heeft.

Beringen
Wetenschappen - Geografie
PhD, KULEUVEN

statistiek

Evert

Sint-Pieters-Leeuw

Master

Vrije Universiteit Brussel

Management (bedrijfsbeheer)

Bijles statistiek met Evert

Ik geef graag bijles, omdat ik plezier vind in het delen van kennis, en ik ervan geniet wanneer iemand na het krijgen van uitleg over een moeilijk onderwerp toch lichtjes in de ogen krijgt en "Aha ! nu heb ik het begrepen !" zegt. Daarnaast heb ik op dit moment vrije tijd, en is de flexibiliteit interessant. Ik heb reeds bijles gegeven aan mijn eigen kinderen, aan neefjes en nichtjes, en aan een paar leerlingen met een contract in het kader van een aantal lessen van een lerarenopleiding (vnl boekhouding en bedrijfsbeheer)..

Sint-Pieters-Leeuw
Management (bedrijfsbeheer)
Master, Vrije Universiteit Brussel