Profiel van Joachim

    8/10

    • Op locatie

    • Online

    Profiel van Joachim

    8/10

    • Op locatie

    • Online

    Over Joachim

    Ik heb een opleiding als industrieel ingenieur in de biowetenschappen gevolgd, met een specialisatie in de voedingsindustrie. Deze studie omvatte onder meer een stevige basis in wetenschappen zoals wiskunde, fysica, chemie en biologie, die zich richtte op levende materie zoals micro-organismen, fauna en flora. Het programma was sterk toepassingsgericht, ondersteund door een grondige hoeveelheid theorie.

    Ik heb eerder bijles gegeven aan leerlingen in het secundair onderwijs en ook ervaring opgedaan als lesgever in het derde en vierde middelbaar via een tijdelijke opdracht. Daarnaast werkte ik op interim basis als polyvalent procesoperator.

    Motivatie

    Ik ben zeer leergierig ingesteld. Ik vind het bovendien fijn om deze opgebouwde kennis over te brengen aan anderen.

    Mijn aanpak

    Ik beschouw de leerstof niet enkel en alleen vanuit een theoretisch perspectief, maar ik vind het vaak interessanter om via praktische oefeningen methodologieën aan te leren die gebaseerd zijn op deze theorie. Tenslotte zet ik sterk in op inzichtelijk lesgeven dat bedoeld is om logisch redeneren aan te moedigen in wiskunde, fysica en chemie met doel wetenschap minder abstract en zodus begrijpelijker te maken.

    Opleiding

    Diploma 1: Master Industrieel ingenieur in biowetenschappen aan Universiteit Gent

    Bijles voor deze vakken

    • Basisonderwijs
    • Wiskunde
    • Chemie
    • Excel
    • Fysica
    • Microsoft Office
    • Natuurwetenschappen
    • Powerpoint
    • Word

    Reviews (8)

    • Cindy's review for Joachim

      Cindy

      Bredene

      1 week, 6 dagen geleden

      Cindy’s lesonderwerp

      Student 5de middelbaar Wetenschappen-Wiskunde 6u wenst ondersteuning bij wiskunde. De moeilijkheden liggen vooral bij de leerstof rond asymptoten, rationele functies en transformaties. Er is momenteel geen tekort, maar ook geen overschot op de punten, dit telkens juist boven de 50 procent. Vorig jaar had de student vrij goeie punten voor wiskunde, maar in het laatste trimester is de wiskundeleerkracht weggevallen waardoor er op minder frequentie basis les werd gegeven op school. De student wenst in eerste instantie vooral samen oefeningen te maken. Daar liggen namelijk de moeilijkheden: hoe aan bepaalde uitkomsten komen. De focus van de eerste lessen zou liggen op de voorbereiding van de kerstexamens. Voor het kerstexamen gaat dit om het volgende: Dag 1 Examen: -Veeltermfuncties (waaronder onder meer differentiequotient, vraagstukken, functievoorschrift opstellen) -Rationale functies (homografische functies, rationale functies benaderen door veeltermfuncties, assymptoten van grafieken van rationala functies, verloop van rationale functies, rationale vergelijkingen en ongelijkheden) -Irrationale functies (domein van een irrationale functie, nulwaarden, irrationale vergelijkingen, toepassingen) -Bewerkingen met functies (functies transformeren) Dag 2 Examen: -Matrices -Stelsels van eerstegraagdsvergelijkingen (inverse matrix van een vierkante matrix, willekeurige stelsels oplossen, toepassingen,)

      Cindy’s review over les Wiskunde

      Joachim is gemotiveerd, kent zijn vak heel goed, geeft goed uitleg.

    • Caitlyn's review for Joachim

      Caitlyn

      Lievegem

      3 weken geleden

      Caitlyn’s lesonderwerp

      Leerling 4de middelbaar Bedrijf en Organisatie wenst ondersteuning voor wiskunde. Hij mist de basis door een afwezige leerkracht in het 3de middelbaar. Momenteel loopt hij vast op reële en lineaire functies. Hij wenst graag extra ondersteuning n.a.v. de examens in december.

      Caitlyn’s review over les Wiskunde

      Positief. De lessen gaan sneller dan in de klas.

    • Jari's review for Joachim

      Jari

      Rijkevorsel

      1 maand, 3 weken geleden

      Jari’s lesonderwerp

      Leerling uit het 5de middelbaar (Wetenschappen-Engineering) wenst ondersteuning bij wiskunde. Sinds dit jaar ervaart hij moeilijkheden met wiskunde. Momenteel in de lessen gaat het over algebra en ruimtemeetkunde.

      Jari’s review over les Wiskunde

      Mijn zoon is heel tevreden, hij legt het op een rustige manier uit. Hij ziet het probleem en werkt naar een oplossing toe. Ik hoop dat we het terugzien in zijn punten.

    *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

    Studenten van Joachim:

    • Studente uit het 4e middelbaar Humane Wetenschappen wenst bijles voor wiskunde. Over het algemeen is wiskunde een struikelblok en in het bijzonder de thema's rond algemene goniometrie e… Lees meer

      Eline uit Antwerpen
    • Een leerling in het 3e middelbaar Latijn-Wetenschappen is op zoek naar een bijlesdocent voor wiskunde en chemie. Bij wiskunde heeft hij vooral moeite met eerstegraadsvergelijkingen, gon… Lees meer

      Cosmo uit Dendermonde
    • Leerling uit het 5de middelbaar, richting sportbegeleiding, wenst bijlessen voor wiskunde n.a.v. het herexamen eind augustus (26/08). De leerling heeft het moeilijk met grote leerstofon… Lees meer

      Thomas uit Lievegem
    • Student zit in het derde middelbaar Maatschappij en Welzijnswetenschappen. De student heeft het moeilijk met wiskunde door veel afwezigheden van de leraar wiskunde. Hij heeft sowieso al… Lees meer

      Kamiel uit Wevelgem
    • Leerling zit in het derde middelbaar Economische Wetenschappen (5u wisk) en wenst extra ondersteuning bij wiskunde. Hij begrijpt de basisoefeningen, maar de uitbreidingsoefeningen lukke… Lees meer

      Vanderbiesen uit Lievegem
    • Een leerling uit het tweede middelbaar STEM wenst ondersteuning bij wiskunde. Het gaat over algemene ondersteuning van de geziene leerstof, met een lichte focus op hoeken meten.

      Helene uit Willebroek
    • Leerling uit het 2e middelbaar A-stroom wenst bijles voor wiskunde. Vooral meetkunde lijkt een struikelblok te zijn, maar over het algemeen zijn haar punten voor wiskunde niet goed. Naa… Lees meer

      Ingmar uit Dendermonde
    • Leerling 4e middelbaar (Natuurwetenschappen) heeft begeleiding nodig bij wiskunde. Vorig jaar had hij een paar maanden geen leraar, met zware achterstand tot gevolg. Tot kerst waren er … Lees meer

      Ingmar uit Etterbeek
    • Leerling in het vierde middelbaar Natuurwetenschappen zal in haar vijfde jaar de richting Biotechnologische STEM-wetenschappen aanvangen. Ze had het afgelopen academiejaar net geen 60% … Lees meer

      Lisa uit Maldegem
    • Leerling (°2007) uit het 5e middelbaar, richting Technologische Wetenschappen, wenst bijlessen voor wiskunde. In september doet hij het 5e middelbaar nog eens over en wenst hierbij graa… Lees meer

      Daphne uit Gingelom
    • Leerlinge 4e middelbaar (Economie-Wetenschappen) heeft begeleiding nodig bij wiskunde, vooral bij goniometrie.

      Ines uit Oostende
    • Leerling uit het 2e middelbaar (schooljaar '25-'26) zoekt bijlessen voor wiskunde. Vooral samen oefeningen maken op basis van de onderwezen leerstof.

      Laurence uit Menen
    • Leerling zit in het vierde middelbaar Bedrijfseconomie en wenst bijles wiskunde. Graag in het algemeen ondersteuning ter voorbereiding van het eindexamen.

      Helloise uit Lebbeke
    • Leerling in het derde middelbaar Natuurwetenschappen wenst extra hulp bij wiskunde en fysica. Het gaat vooral om het leren begrijpen van de theorie. Ze kan bijvoorbeeld definities opzeg… Lees meer

      Valerie uit Zolder
    • Leerling zit in het 5e middelbaar Wetenschappen-Wiskunde en wenst bijles voor het vak wiskunde. Onderwerpen: limieten en afleidbaarheid. Het examen valt in juni.

      Rhanie uit Zemst
    *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
    Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.