Profiel van Hayat

    9/10

    • Op locatie

    • Online

    Profiel van Hayat

    9/10

    • Op locatie

    • Online

    Over Hayat

    Ik ben een ervaren bijlesgever met een sterke academische achtergrond. Ik heb een bachelor in Geschiedenis, een master in Midden-Oostenstudies, een master in Europese studies en een Educatieve master in de cultuurwetenschappen. Daarnaast heb ik ook al één schooljaar lesgegeven in de derde graad (Nederlands en Engels).

    Motivatie

    Mijn passie voor onderwijs en begeleiding komt voort uit mijn overtuiging dat iedereen kan groeien met de juiste ondersteuning. Tijdens mijn eigen academische traject heb ik ervaren hoe belangrijk goede begeleiding is, en ik haal er veel voldoening uit om die rol voor anderen te vervullen.

    Mijn aanpak

    Door de jaren heen heb ik heel wat studenten begeleid, zowel individueel als in groepsverband, onder andere via het Tutoraatproject van de Universiteit Antwerpen. Dankzij deze ervaring heb ik een breed inzicht gekregen in verschillende leerstijlen en uitdagingen waarmee leerlingen en studenten te maken krijgen. Mijn aanpak is steeds op maat, met aandacht voor motivatie en zelfvertrouwen.

    Opleiding

    Diploma 1: Master Midden-Oostenstudies aan KU Leuven

    Diploma 2: Master Educatieve in de cultuurwetenschappen aan VUB

    Bijles voor deze vakken

    • Latijn
    • Aardrijkskunde
    • Basisonderwijs
    • Biologie
    • Engels
    • Huiswerkbegeleiding
    • Maatschappijleer
    • Studiebegeleiding
    • Geschiedenis
    • Nederlands

    Reviews (1)

    • Marianne's review for Hayat

      Marianne

      Beveren

      6 maanden geleden

      Marianne’s lesonderwerp

      Een leerlinge in het 3e middelbaar, richting Latijn, zoekt een docent studiebegeleiding. Ze heeft moeite met tijdsdruk: ze studeert traag en heeft vaak tijdsgebrek bij grotere toetsen en examens, vooral in Latijn en wiskunde. Wat ze studeert, verwerkt ze goed, maar ze verliest punten door onvolledige oefeningen en zelfs bladzijden. Leraren merken op dat ze studeert, maar er is een opvallend verschil tussen haar scores op dagelijks werk en examens, waarbij de hoeveelheid werk een negatieve invloed heeft. Ze haalt geen buizen, maar de snelheid is het probleem. Ze heeft geen bijles nodig over de inhoud, maar wel om haar snelheid te verbeteren. De moeder denkt dat haar dochter over het algemeen traag is, en vraagt zich af of faalangst of perfectionisme een rol spelen. Er is openheid om samen met de docent de dynamiek tussen moeder en dochter aan te pakken, aangezien de moeder zich zorgen maakt over het verloop van de situatie. De dochter heeft geen examens voor Pasen, maar wel in juni en wil zich daarop voorbereiden.

      Marianne’s review over les Studiebegeleiding

      De lessen zijn heel aangenaam en verlopen super vlot. De informatie en uitleg is duidelijk en 'to the point'. Hayat voelt heel goed aan waar de pijnpunten bij mijn dochter liggen en anticipeert hierop door aangepaste opdrachten aan haar te geven.

    *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
    Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.