Marke, België

Master

Romaanse, KU Leuven

Gescreende bijlesgever

Bart

8,7/10

Romaanse, diverse jaren in het onderwijs, meerdere jaren ervaring met bijlessen en studiebegeleiding van leerlingen met 'leerproblemen'.

Motivatie

Bijlessen geven staat voor face to face contact en je kan je volledige focus op die ene leerling leggen, wat de begeleiding bevordert en waar hij/zij nog meer de vruchten van plukt.

Mijn aanpak

Resultaat en slaagkans gegarandeerd! Altijd ludiek en op maat gemaakt, helemaal afgestemd op de leerling of student in kwestie, aangepast aan zijn individuele noden en rekening houdend met zijn sterktes/zwaktes!

Opleiding

Diploma 1: Master Romaanse aan KU Leuven

Bijles voor deze vakken

Basisschool: Basisonderwijs

Tweede graad: Latijn, Wiskunde

Aardrijkskunde, Engels, Geschiedenis, Nederlands, Nederlands NT2, Spaans, Studiebegeleiding

Bachelor: Frans

Beoordelingen6 beoordelingen
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

4 maanden, 3 weken geleden

Menen

Fatima’s lesonderwerp

Student 4e middelbaar heeft extra ondersteuning nodig bij wiskunde en zoekt een geduldige leerkracht die bereid is om bepaalde onderwerpen meerdere keren uit te leggen. Door een gebrek aan zelfvertrouwen gelooft de student vaak op voorhand al dat hij het niet zal begrijpen. Op school ontbreekt de tijd om de leerstof herhaaldelijk uit te leggen, wat de nood aan extra begeleiding verklaart. Zodra de student de stof begrijpt, beheerst hij deze echter goed.

Fatima’s review over les Wiskunde

De lessen verlopen vlot en duren niet langer dan nodig. Hij luistert naar onze zoon en past indien nodig het ritme van de bijlessen aan. We krijgen altijd direct feedback over de inzet en vooruitgang van onze zoon. Heel leuk om te zien dat iemand de moeite doet voor hem.

5 maanden geleden

Izegem

Wout’s lesonderwerp

Volwassene wil graag zijn Frans verbeteren. Hij werkt samen met een paar chauffeurs die Franstalig zijn en wil hen vlotter situaties, opdrachten, locaties... kunnen uitleggen. Daarnaast wil hij ook graag in de toekomst Franstalige vergaderingen kunnen bijwonen.

Wout’s review over les Frans

Goed

6 maanden, 4 weken geleden

Kortrijk

Dilay’s lesonderwerp

Leerlinge 1e middelbaar (buitengewoon onderwijs) heeft begeleiding nodig bij wiskunde en Nederlands. Ze heeft wat achterstand opgebouwd door haar faalangst en dient dit weg te werken.

Dilay’s review over les Wiskunde

Topper

Bekijk meer beoordelingen

Studenten van Bart:

  • Leerling uit het 4e leerjaar zoekt bijlessen voor wiskunde, meer specifiek voor metend rekenen en klok lezen. Ouders van de leerling zijn anderstalig, wat maakt dat het niet evident is … Lees meer

    Katleen uit Kortrijk
  • Student 2de middelbaar A-stroom (ov 4 type 9-school, maar met weinig actieve hulp omtrent ASS-problematiek op de school) wenst ondersteuning bij wiskunde en Frans. De student heeft auti… Lees meer

    Muntaha uit Wielsbeke
  • Leerling in het derde middelbaar Economie - Moderne Talen zoekt ondersteuning bij wiskunde ter voorbereiding van zijn examen in juni.

    Nadia uit Kortrijk
  • Studente 1e bachelor Lager Onderwijs (Vives Brugge) heeft begeleiding nodig bij Frans. Ze heeft het vooral moeilijk met het schrijven en de zinsbouw, en met het studeren van grote pakke… Lees meer

    Ilias uit Roeselare
  • De examenresultaten van een leerling uit het 6de middelbaar LO-Sport vielen een beetje tegen. Studie-ondersteuning bij de lessen biologie, aardrijkskunde en geschiedenis blijken nodig. … Lees meer

    Bart uit Kortrijk
  • Leerling eerste jaar sportwetenschappen wenst ondersteuning bij Frans. Hij heeft moeite met alles, maar vooral met de werkwoordstijden. Apart lukken de verschillende tijden wel, maar bi… Lees meer

    Melanie uit Menen
  • Leerling eerste middelbaar A-stroom met autisme en dyslexie wenst ondersteuning bij Nederlands. Hij spreekt Turks thuis, maar groeide op in België en spreekt Nederlands als tweede taal.… Lees meer

    Miranda uit Kortrijk
  • Leerling in het eerste middelbaar richting A-stroom heeft nood aan individuele begeleiding voor wiskunde en Nederlands. Hoewel hij over het algemeen goede punten behaalt (tussen de 70%-… Lees meer

    Maaike uit Roeselare
  • Leerling in het vijfde jaar Commerciële organisatie heeft moeite met Frans. De leerkrachten op school raden extra ondersteuning aan omdat ze vaststellen dat de basis niet goed verworven… Lees meer

    Hygerta uit Waregem
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.