• +7 jaar ervaring

Profiel van Joannes

9/10

  • Op locatie

Profiel van Joannes

9/10

  • Op locatie

Over Joannes

Ik ben een gepassioneerde taalcoach die zich tijdens bijles focust op Nederlands, Frans en Engels. Voor mij is bijles geven enerzijds het delen van mijn ervaring en anderzijds het zich blijven verdiepen in de materie. Naast de 'basisgegevens' zoals woordenschat en spraakkunst benader ik taalonderwijs als het zich permanent afvragen: 'waar komen woorden en uitdrukkingen vandaan' en 'waarom'. Met andere woorden: het begrijpen van een taal.

Motivatie

Voor mij is bijles geven enerzijds het delen van mijn ervaring en anderzijds het mij blijven verdiepen in de materie.

Mijn aanpak

Van bij de start stel ik de vraag: Wil je of MOET je een taal aanleren? Vervolgens de kundigheden, interesses en pijnpunten opsporen. Met die gegevens een persoonlijk programma opstellen.

Opleiding

Diploma 1: Derde graad Humaniora Latijn-Grieks & Kunstonderwijs aan F9 LAnguages (ULB)

Diploma 2: Derde graad aan Permanent Language trainings

Bijles voor deze vakken

  • Engels
  • Frans

Reviews (2)

  • Sam's review for Joannes

    Sam

    Damme

    1 jaar, 7 maanden geleden

    Sam’s lesonderwerp

    Studente 6de middelbaar BSO (Onthaal en Recreatie) zoekt hulp bij Engels. Zij had bij haar rapport een zwaar tekort voor Engels en vorig jaar had ze geen leerkracht voor Engels. Graag begeleiding bij de basis (lezen en spreken), en grammatica. Ze moet ook veel powerpoints geven op school.

  • Camille's review for Joannes

    Camille

    Oostkamp

    4 jaar, 2 maanden geleden

    Camille’s lesonderwerp

    Leerling 4e middelbaar (STW) heeft begeleiding nodig bij Frans. Hij had altijd al moeite met Frans en heeft dit jaar een waarschuwing voor het vak gekregen.

    Camille’s review over les Frans

    Zeer positief, geduldig en duidelijk.

*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

Studenten van Joannes:

  • Leerlinge 4e middelbaar (Emmaüsinstituut, Business) heeft begeleiding nodig bij Frans, o.a. grammatica (de tijden).

    Anwar uit Aalter
  • Leerlinge 4e middelbaar Bedrijfswetenschappen heeft begeleiding nodig bij Frans. Ze heeft sinds vorig jaar wat achterstand opgelopen, omdat haar leerkracht was uitgevallen. Dit jaar gin… Lees meer

    Sebastiaan uit Knokke-Heist
  • Volwassene met beperkte basiskennis heeft begeleiding nodig bij Frans, in het kader van een nieuwe job, met een focus op conversatie.

    Jordy uit Kortrijk
  • Volwassene wenst begeleiding bij Frans in het kader van zijn werk, o.a. spreken.

    Christine uit Brugge
  • Volwassene en student van 16 wensen een gezamenlijke begeleiding bij Frans met een focus op spreken.

    Berisha uit Brugge
  • Masterstudent heeft begeleiding nodig bij Frans.

    Axelle uit Oostende
  • Leerling 2e middelbaar (Kunstinitiatie) heeft begeleiding nodig bij Frans.

    Sushma uit Blankenberge
  • Leerlinge 5e middelbaar (WeWi6-STEM) heeft begeleiding nodig bij Frans en Engels.

    Christophe uit De Haan
  • Student uit het 5e middelbaar economie wil ondersteuning bij Frans. Het gaat zowel om mondelinge vaardigheden als om grammatica.

    Hannelore uit Brugge
  • Bachelorstudente Bedrijfsmanagement heeft begeleiding nodig bij Frans.

    Mohammed uit Varsenare
  • Leerlinge 5e middelbaar (Humane Wetenschappen) heeft begeleiding nodig bij Frans, o.a. basisgrammatica.

    Louise uit Brugge
  • Leerlinge 2e middelbaar (Wetenschappen-Moderne Talen) heeft begeleiding nodig bij Engels. Ze heeft het vooral moeilijk met de zinsbouw, o.a. bij de vraagwoordzinnen.

    Gabriel uit Oostkamp
  • Leerling 1e middelbaar (A-stroom) heeft begeleiding nodig bij Frans. Hij komt uit het buitenland en heeft vóór dit schooljaar nooit Frans gehad. Momenteel behaalt hij gemiddeld 5-7/10.

    Alja uit Brugge
  • Leerling 3e middelbaar heeft begeleiding nodig bij Frans.

    Linde uit Zedelgem
  • 2 leerlingen (4e middelbaar STEM en 5e middelbaar Economie-Moderne Talen) hebben een begeleiding nodig bij Frans, o.a. zinsbouw. Ze zijn veranderd van school en missen een deel van de b… Lees meer

    Rayn uit Brugge
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.