• +2 jaar ervaring

Profiel van Wouter

9/10

  • Op locatie

  • Online

Profiel van Wouter

9/10

  • Op locatie

  • Online

Over Wouter

Ik ben creatief, sociaal, geduldig, doorzetter, meertalig en flexibel. Ik beschik over 7 jaar beroepservaring Frans (erkend door de Vlaamse overheid) en 2 jaar ervaring in het lesgeven in de 1ste en 2de graad middelbaar onderwijs.

Motivatie

Ik ben creatief, sociaal, geduldig, doorzetter, meertalig en flexibel. Ik beschik over 7 jaar beroepservaring Frans (erkend door de Vlaamse overheid) en 2 jaar ervaring in het lesgeven in de 1ste en 2de graad middelbaar onderwijs.

Mijn aanpak

Creatief, enthousiast & diversiteit zijn 3 kenmerken die het best bij mijn aanpak als lesgever aansluiten. Door mijn creativiteit maak ik lessen zo boeiend mogelijk. Op verschillende manieren maak ik studenten duidelijk hoe belangrijk talen zijn en hoe leuk het spreken en schrijven ervan. Met heel veel geduld, empathie, verschillende leermiddelen (online + offline) en steeds in de leefwereld van de student zelf kan ik zeggen dat ik enkel ga voor het bereiken van het vooropgestelde doel.

Opleiding

Diploma 1: Bachelor Lerarenopleiding Frans - Nederlands aan Karel de Grote Hogeschool

Bijles voor deze vakken

  • Basisonderwijs
  • Examencommissie
  • Frans
  • Nederlands
  • Nederlands NT2

Reviews (2)

  • Ties's review for Wouter

    Ties

    Evergem

    1 jaar, 11 maanden geleden

    Ties’s lesonderwerp

    Volwassene wenst ondersteuning bij Nederlands. Momenteel werkt hij in de post maar hij ambieert een positie als inspecteur bij de politie. Het gebrek aan een goeie Nederlandse taalkennis werkt hem hierbij tegen. Hij heeft in het middelbaar deels TSO en daarna BSO gevolgd. Hij mist een bepaalde basis in de Nederlandse taal. Het gaat om het verbeteren van woordenschat (ook meer woordenschatkennis), grammatica, maar ook begrijpend lezen. Hij ziet ook niet waar de fouten in een zin zitten.

    Ties’s review over les Nederlands

    Goed

  • Joëll's review for Wouter

    Joëll

    Lier

    2 jaar, 4 maanden geleden

    Joëll’s lesonderwerp

    Leerling 5de leerjaar is op zoek naar huiswerk- en studiebegeleiding voor Frans en Nederlands (spelling). Een van de moeilijkheden is het vervoegen van werkwoorden in het Frans en vooral de spelling, ook in het Nederlands. Bij de leerling zijn leerstoornissen vastgesteld: dyslexie en ADD.

    Joëll’s review over les Frans

    Erg positief. Wouter kan goed met kinderen overweg. Leon vond de les zelf "heel leuk"...wat een verademing is na onze struggels!

*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

Studenten van Wouter:

  • Leerling 2e middelbaar (Latijn) heeft begeleiding nodig bij Frans. Het gaat om een wekelijkse opvolging. Eventueel worden een paar lesuren gebruikt voor zijn zus, die in het 4e middelba… Lees meer

    Emma uit Geel
  • Student Examencommissie (2e graad Economische Wetenschappen) heeft nood aan individuele ondersteuning voor Nederlands. De leerling volgt thuisonderwijs en heeft via de Examencommissie h… Lees meer

    Renske uit Antwerpen
  • Leerling uit het 2e middelbaar zoekt ondersteuning bij Frans (vocabulair, grammatica, het verstaan, het schrijven). Hij verstaat vaak de uitleg in de klas niet en heeft ook dyslexie en … Lees meer

    Jim uit Rumst
  • Student 3de graad examencommissie zoekt begeleiding. Hij wil starten met de vakken Frans en Nederlands en daarna verder kijken hoe het loopt. Niveau: derde graad ASO Humane Wetenschappe… Lees meer

    Marion uit Bonheiden
  • Leerling 2e middelbaar Maatschappij en Welzijn zoekt hulp voor Frans. Volgens de mama mist hij de basisvaardigheden Frans compleet: grammatica, uitspraak, werkwoorden ... en werd er in … Lees meer

    Ciska uit Mechelen
  • Leerlinge die naar het 4e middelbaar (Economische Wetenschappen, Sint-Romboutscollege Mechelen) gaat, heeft begeleiding nodig bij Frans. Ze heeft het moeilijk met de werkwoorden, zinsco… Lees meer

    Laura uit Zemst
  • Leerlinge 2e middelbaar (Latijn) heeft begeleiding nodig bij Frans. In het eerste middelbaar was de leerkracht ziek, waardoor ze bijna een heel jaar les gemist heeft. Ze zit op school i… Lees meer

    Isabella uit Brussegem
  • Studente gaat naar het 2e middelbaar (A-stroom). Ze heeft hulp nodig bij Frans, vooral bij de algemene studiemethodiek en bij het interpreteren van teksten.

    Isabelle uit Keerbergen
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.