Verbeter je Frans vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

Frans

Michaël

Deurne

Master, Handelsingenieur optie Informatica, Universiteit (UA)

Bijles Frans met Michaël

Ik doe dit al meer dan 10 jaar, en het geeft voldoening dat de cursisten verbeteren en resultaten halen. Er is veel waar ik vertrouwd mee ben, en het is fijn om kennis door te geven, en tips te geven qua studiemethode.

Deurne
Handelsingenieur optie Informatica
Master, Universiteit (UA)

Frans

Naima

Antwerpen

Master

Bijles Frans met Naima

Ik heb ondervonden dat in het huidige onderwijssysteem heel wat leerlingen door de mazen van het net vallen. Ik hecht ontzettend veel belang aan kennis en aan een degelijke opleiding. Als vrijwilliger heb ik meer voldoening ondervonden dan ik ooit had kunnen denken. Het helpen en begeleiden van kansarme jongeren heeft bij mij de liefde voor het overdragen van kennis aangewakkerd. Mijn grootste beloning is dat moment waarop een leerling de leerstof begrijpt en zich in de klas wat minder onwennig voelt. Ik heb het geluk een zeer degelijke opleiding te hebben en dit zowel op academisch vlak als op de werkvloer en bied mijn diensten met plezier aan aan de jongeren van vandaag die wel degelijk de toekomst van morgen zullen uitmaken.

Antwerpen
Master,

Frans

Sandra

Borsbeek

Bachelor, Zakelijk vertalen en Tolken, Karel de Grote Hogeschool Antwerpen

Bijles Frans met Sandra

Ik hou van het persoonlijk contact met de student en de aangepaste begeleiding die ik kan bieden.

Borsbeek
Zakelijk vertalen en Tolken
Bachelor, Karel de Grote Hogeschool Antwerpen

Frans

An

Borsbeek

Master, Vertaler Nederlands-Frans-Spaans-Duits, Universiteit Antwerpen

Bijles Frans met An

Ik geef al enkele jaren bijles en ik vind het een erg verrijkende bezigheid. Je brengt niet alleen kennis over, zoals wanneer je dat voor een klas of een groep volwassenen doet. Het contact met de leerling is hier ook groter, waardoor je ten eerste al gerichter kunt werker, problemen sneller kunt zien en aanpakken, maar het ook fijner is om samen iets te bereiken. Je kunt voortbouwen op wat de leerling vaak al weet, problemen wegwerken en dieper ingaan op bepaalde onderdelen. Ik heb steeds heel fijne herinneringen overgehouden aan mijn bijlessen en de leerlingen. Dat geeft ontzettend veel energie.

Borsbeek
Vertaler Nederlands-Frans-Spaans-Duits
Master, Universiteit Antwerpen

Frans

Nick

Wijnegem

Bachelor, Toegepaste Taalkunde, KUL Campus Antwerpen

Bijles Frans met Nick

Ik vind het fijn om anderen verder te helpen. Bovendien is het ook voor mij een goede oefening; ik herhaal mijn eigen leerstof en pas ze toe.

Wijnegem
Toegepaste Taalkunde
Bachelor, KUL Campus Antwerpen

Frans

India

Antwerpen

Bijles Frans met India

Nog voor ik goed en wel afgestudeerd was, kreeg ik een jobaanbieding. Het betrof een job buiten het onderwijs. Aangezien ik meteen wilde beginnen werken, ging ik hierop in. Ik mis het lesgeven echter en wil mijn pedagogische kennis en vakkennis graag onderhouden. Ik geef zeer graag bijles in afwachting van een job in het onderwijs.

Antwerpen

Frans

Pieter

Antwerpen

Bijles Frans met Pieter

Ik weet dat taalleerstof verwerken niet altijd gemakkelijk is. De vele regels, uitzonderingen en moeilijkheden van het Engels en Frans kunnen er soms voor zorgen dat de student door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb echter nooit last gehad van dit probleem; ik ben van jongs af aan gepassioneerd geweest door taal en ben hier altijd goed in geweest. Niet verwonderlijk dat ik aan het einde van de middelbare school voor een academische bachelor Taal- en Letterkunde heb gekozen in Frans en Engels. Ik wilde mijn taalvaardigheid in beide perfectioneren alsook de achterliggende geschiedenis, structuren en taalkundige details leren kennen. Doordat ik tijdens mijn universitaire carrière ben ondergedompeld in alle aspecten van beide talen voel ik mij capabel om de opgedane kennis door te geven. Met de grammatica en hoe deze gegeven wordt voor beide talen nog vers in het achterhoofd kan ik bijles geven op maat van de behoeften en niveau van veel studenten. Ik heb eigen materiaal ter beschikking indien dit nodig/nuttig zou zijn en ben niet bang voor een uitdaging. Als hoofdleider van een jeugdbeweging ben ik mondig en sociaal ingesteld en sta ik tussen alle leeftijden.

Antwerpen

Frans

Wout

Kontich

Bijles Frans met Wout

Ik ben een student toegepaste psychologie, met als afstudeerrichting school-en pedagogische psychologie. Ik heb een grote interesse in het vooruithelpen van kinderen en jongeren op schools vlak. Ik ben overtuigd dat ik dit ook kan doen, aangezien ik een sterke basis heb meegekregen vanuit mijn secundaire opleiding ASO talen-wetenschappen. Ik help graag mensen, en leer graag zaken aan.

Kontich

Frans

Sarah

Antwerpen

Derde graad, verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur), Universiteit Antwerpen

Bijles Frans met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Antwerpen
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

Frans

Sara

Antwerpen

Master, Universiteit Antwerpen

Bijles Frans met Sara

Momenteel geef ik reeds bijles Frans (1x/week) en werk ik als NT2-docente in het avondonderwijs. Ik breid graag mijn bijlesactiviteit op een professionele manier uit via BijlesHuis.

Antwerpen
Master, Universiteit Antwerpen