Bijles Statistiek in Scherpenheuvel‑Zichem

Verbeter je statistiek vandaag nog met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

9000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij zoeken de perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
3. Leer van overal - online of in persoon
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

statistiek

Niels

Linter

Master

Katholieke Universiteit Leuven

Sociologie

Bijles statistiek met Niels

Ik geniet ervan anderen kennis, vaardigheden en perspectieven bij te brengen. Tijdens mijn universiteitsjaren gaf ik een aantal collega's bijles en ook sindsdien ben ik regelmatig bijles blijven geven aan kennissen, familieleden en mijn eigen kinderen. Momenteel werk ik als manager van een team van data-analisten. Een van de aspecten in deze job waar ik het meeste energie uit haal, is het trainen en coachen van de mensen in mijn team, zodat zij over de nodige skills en het nodige zelfvertrouwen beschikken om hun eigen doelen te realiseren. In de toekomst wil ik expliciet in het onderwijs gaan werken. Daarom start ik vanaf september de lerarenopleiding aan het CVO. Om deze opleiding te combineren met mijn huidige job, spreid ik de opleiding over 2 jaar waarvan het eerste jaar voornamelijk via online afstandsonderwijs zal gebeuren. In combinatie daarmee ga ik graag al concreet aan de slag om mensen via bijles te ondersteunen.

Linter
Sociologie
Master, Katholieke Universiteit Leuven

statistiek

Jensen

Scherpenheuvel-Zichem

Master

K.U.Leuven

Bio-ingenieur, Katalytische Technologie

Bijles statistiek met Jensen

Ik ben Bio-ingenieur (katalytische technologie) van opleiding en werk als projectmanager internationale zaken in Brussel, in een drietalige omgeving. Ik geef reeds 7 jaar bijlessen wiskunde, wetenschappen, algemene studiebegeleiding en Engels.

Scherpenheuvel-Zichem
Bio-ingenieur, Katalytische Technologie
Master, K.U.Leuven

statistiek

Thomas

Nieuwerkerken

Master

Uhasselt

Industrieel ingenieur Electrotechniek

Bijles statistiek met Thomas

Bijles geven is echt mijn passie!

Nieuwerkerken
Industrieel ingenieur Electrotechniek
Master, Uhasselt

statistiek

Tanja

Diest

Professioneel / Volwassen

De Oranjerie Diest

Specifieke Lerarenopleiding

Bijles statistiek met Tanja

Ik haal heel veel voldoening uit het een-op-een lesgeven aan jongeren. Je ziet hun onzekerheid afnemen en hun scores voor het vak toenemen. Ik heb in deze periode het online lesgeven ontdekt, vooral bij mijn eigen leerlingen en ik heb gemerkt dat het ook veel deuren opent voor bijlessen.

Diest
Specifieke Lerarenopleiding
Professioneel / Volwassen, De Oranjerie Diest

statistiek

Sofie

Diest

Professioneel / Volwassen

Ehsal Management School

Projectmanagement

Bijles statistiek met Sofie

Opleiding: - Bachelor Politieke Wetenschappen - Master Management - Executive Program Projectmanagement Ervaring: HR consultant en Innovation Project Manager 5 jaar in leiding gestaan bij verschillende leeftijden op de scouts

Diest
Projectmanagement
Professioneel / Volwassen, Ehsal Management School

statistiek

Ruben

Tremelo

Bachelor

Groep T - KU Leuven

Industriële ingenieurswetenschappen

Bijles statistiek met Ruben

Ik ben ervan overtuigd dat een goede wetenschappelijke basis van belang is voor verdere studies daar ik tijdens mijn universitaire studie vooral kon terugvallen op mijn kennis uit het middelbaar. Het geeft me dan ook voldoening om mensen de essentie van wetenschappelijke vakken goed te doen inzien, want dit kan een student voor de rest van zijn studiecarrière helpen.

Tremelo
Industriële ingenieurswetenschappen
Bachelor, Groep T - KU Leuven

statistiek

Pieter

Aarschot

Master

KU Leuven

Geologie

Bijles statistiek met Pieter

Ik deel mijn kennis graag. Het boeit me om de passie voor wetenschap en techniek bij jongeren te zien ontwaken eenmaal ze de materie op de voor hun juiste manier voorgesteld krijgen. De bijlessen die ik tot nu toe gegeven heb waren altijd aangenaam. Ik probeer studenten zaken bij te brengen aan de hand van praktijkvoorbeelden uit hun leefwereld. Dat is ook voor mij een uitdaging, want er komt veel improvisatie bij kijken.

Aarschot
Geologie
Master, KU Leuven

statistiek

Lisa

Diest

Bachelor

UCLL - sociale school Heverlee

Maatschappelijk Advisering - Sociaal Werk

Bijles statistiek met Lisa

Ik geef graag bijles om de volgende redenen: Ik werk heel graag met andere mensen (daarom koos ik ook voor de opleiding Sociaal Werk), ik heb vaak medestudenten en vrienden geholpen bij hun studeren. Dit lukte goed en hun resultaten verbeterden aanzienlijk. Het geeft me enorm veel voldoening als ik iemand kan helpen slagen in zijn vakken of opleiding.

Diest
Maatschappelijk Advisering - Sociaal Werk
Bachelor, UCLL - sociale school Heverlee

statistiek

Wim

Scherpenheuvel-Zichem

Bijles statistiek met Wim

Naast mijn opleiding aan de KUL volg ik ook de minor onderwijs, wiskunde-onderwijs interesseert mij namelijk enorm hard. Ik volg dus theoretische vakken over onderwijs en ik zet deze graag in de praktijk om door middel van bijlessen. Ik hoor mensen vaak zeggen dat wiskunde hun niet veel interesseert of zelfs dat ze het helemaal niet leuk vinden. Dat is volgens mij bijna altijd de schuld van de leraar, met andere woorden, iedereen kan wiskunde leuk vinden als het op de juiste manier gegeven wordt. Het probleem is dat deze manier niet echt bij veel oudere leerkrachten gekend is. Ik heb dus een eigen visie op wiskunde-onderwijs en ik denk er veel over na. Ik denk dat de ervaring als bijlesgever mijn inzicht in het wiskunde-onderwijs zal verbeteren. Ik ben natuurlijk heel graag bezig met wiskunde en ik vind het ook erg leuk om het uit te leggen aan iemand.

Scherpenheuvel-Zichem

statistiek

Sam

Aarschot

Bijles statistiek met Sam

Het lijkt me een leuke bijverdienste. Niet alleen omdat ik het fijn vind om mijn jongere broer en zussen uitleg te geven over schoolwerk, maar ook omdat je door uitleg te geven aan iemand anders de stof zelf ook nog beter gaat beheersen.

Aarschot