Bijles Statistiek in Scherpenheuvel‑Zichem

Krijg vandaag nog bijles statistiek op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

11000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij selecteren jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

statistiek

Jensen

Scherpenheuvel-Zichem

Master

K.U.Leuven

Bio-ingenieur, Katalytische Technologie

Bijles statistiek met Jensen

Ik ben Bio-ingenieur (katalytische technologie) van opleiding en werk als projectmanager internationale zaken in Brussel, in een drietalige omgeving. Ik geef reeds 7 jaar bijlessen wiskunde, wetenschappen, algemene studiebegeleiding en Engels.

Scherpenheuvel-Zichem
Bio-ingenieur, Katalytische Technologie
Master, K.U.Leuven

statistiek

Michiel

Scherpenheuvel-Zichem

Bachelor

KU Leuven

Handelsingenieur

Bijles statistiek met Michiel

Ik geef graag bijles om mijn kennis over te kunnen dragen op andere jongeren. Ik hou ervan om jongeren vooruitgang te zien maken en draag hier graag mijn steentje in bij. Ik merk dat ook als voetbalcoach: Als je ziet dat je iets uitlegt en dat dat wordt opgepikt en dat het daarna ook zichtbaar verbetert, is dit echt een heel leuk gevoel.

Scherpenheuvel-Zichem
Handelsingenieur
Bachelor, KU Leuven

statistiek

Tanja

Diest

Professioneel / Volwassen

De Oranjerie Diest

Specifieke Lerarenopleiding

Bijles statistiek met Tanja

Ik haal heel veel voldoening uit het een-op-een lesgeven aan jongeren. Je ziet hun onzekerheid afnemen en hun scores voor het vak toenemen. Ik heb in deze periode het online lesgeven ontdekt, vooral bij mijn eigen leerlingen en ik heb gemerkt dat het ook veel deuren opent voor bijlessen.

Diest
Specifieke Lerarenopleiding
Professioneel / Volwassen, De Oranjerie Diest

statistiek

Sofie

Diest

Professioneel / Volwassen

Ehsal Management School

Projectmanagement

Bijles statistiek met Sofie

Opleiding: - Bachelor Politieke Wetenschappen - Master Management - Executive Program Projectmanagement Ervaring: HR consultant en Innovation Project Manager 5 jaar in leiding gestaan bij verschillende leeftijden op de scouts

Diest
Projectmanagement
Professioneel / Volwassen, Ehsal Management School

statistiek

Jelle

Kortenaken

Master

UHasselt

Industriele ingenieurswetenschappen: medisch nucleaire technologie

Bijles statistiek met Jelle

Ik ben iemand die geen problemen heeft met veel leerstof te verwerken in korte tijd. En daarboven kan ik deze leerstof meestal ook goed en begrijpelijk overbrengen naar anderen toe. Als ik anderen kan helpen met de leerstof, ben ik steeds bereid dit te doen en het valt me ook op dat door iets uit te leggen, het mij vaak nog duidelijker wordt dan ervoor.

Kortenaken
Industriele ingenieurswetenschappen: medisch nucleaire technologie
Master, UHasselt

statistiek

Anke

Herselt

Master

Vlerickschool voor management - RUG/KUL

Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick

Bijles statistiek met Anke

Ik geef bijles, omdat ik graag jonge mensen op weg help om hun carrière op te bouwen. Ik heb een lerarenopleiding gevolgd, maar daarbij lag het accent wat mij betreft veel te veel op het volgen van leerplannen het correct opstellen van lesvoorbereidingen en te weinig op de individuele noden van de leerlingen. Bij het geven van bijles heb je meer vrijheden wat betreft de manier waarop je lesgeeft. Het allerbelangrijkste is dat de bijles wordt toegesneden op maat van de leerling. Het doel van de bijles is ook welomschreven: je hebt een richtpunt dat je samen moet bereiken. Dat vind ik fijn. Verder ben ik van mening dat, wanneer je er als lesgever in slaagt om je leerling te interesseren in de leerstof, inzicht te laten verwerven en zin laat krijgen in de verwerving van meer kennis, je ontzettend veel terugkrijgt en bereikt hebt. Ik wil slagen in mijn opdracht door mijn leerling(en) te laten slagen, prachtig toch?

Herselt
Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick
Master, Vlerickschool voor management - RUG/KUL

statistiek

Pieter

Aarschot

Master

KU Leuven

Geologie

Bijles statistiek met Pieter

Ik deel mijn kennis graag. Het boeit me om de passie voor wetenschap en techniek bij jongeren te zien ontwaken eenmaal ze de materie op de voor hun juiste manier voorgesteld krijgen. De bijlessen die ik tot nu toe gegeven heb waren altijd aangenaam. Ik probeer studenten zaken bij te brengen aan de hand van praktijkvoorbeelden uit hun leefwereld. Dat is ook voor mij een uitdaging, want er komt veel improvisatie bij kijken.

Aarschot
Geologie
Master, KU Leuven

statistiek

Lisa

Diest

Bachelor

UCLL - sociale school Heverlee

Maatschappelijk Advisering - Sociaal Werk

Bijles statistiek met Lisa

Ik geef graag bijles om de volgende redenen: Ik werk heel graag met andere mensen (daarom koos ik ook voor de opleiding Sociaal Werk), ik heb vaak medestudenten en vrienden geholpen bij hun studeren. Dit lukte goed en hun resultaten verbeterden aanzienlijk. Het geeft me enorm veel voldoening als ik iemand kan helpen slagen in zijn vakken of opleiding.

Diest
Maatschappelijk Advisering - Sociaal Werk
Bachelor, UCLL - sociale school Heverlee

statistiek

Wim

Scherpenheuvel-Zichem

Bijles statistiek met Wim

Naast mijn opleiding aan de KUL volg ik ook de minor onderwijs, wiskunde-onderwijs interesseert mij namelijk enorm hard. Ik volg dus theoretische vakken over onderwijs en ik zet deze graag in de praktijk om door middel van bijlessen. Ik hoor mensen vaak zeggen dat wiskunde hun niet veel interesseert of zelfs dat ze het helemaal niet leuk vinden. Dat is volgens mij bijna altijd de schuld van de leraar, met andere woorden, iedereen kan wiskunde leuk vinden als het op de juiste manier gegeven wordt. Het probleem is dat deze manier niet echt bij veel oudere leerkrachten gekend is. Ik heb dus een eigen visie op wiskunde-onderwijs en ik denk er veel over na. Ik denk dat de ervaring als bijlesgever mijn inzicht in het wiskunde-onderwijs zal verbeteren. Ik ben natuurlijk heel graag bezig met wiskunde en ik vind het ook erg leuk om het uit te leggen aan iemand.

Scherpenheuvel-Zichem

statistiek

Sam

Aarschot

Bijles statistiek met Sam

Het lijkt me een leuke bijverdienste. Niet alleen omdat ik het fijn vind om mijn jongere broer en zussen uitleg te geven over schoolwerk, maar ook omdat je door uitleg te geven aan iemand anders de stof zelf ook nog beter gaat beheersen.

Aarschot