Bijles Geschiedenis in Sint‑Laureins

Krijg vandaag nog bijles geschiedenis op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

16000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
Computer chat
High five
Venn chat
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Contact us
Account manager

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

geschiedenis

Margot

Blankenberge

Bachelor

Odisee

Lerarenopleiding secundair onderwijs

Bijles geschiedenis met Margot

Margot behaalde een bachelor leerkracht secundair onderwijs met Nederlands en geschiedenis als vakdidactieken. Momenteel volgt ze nog een bijkomende bachelor in de gezinswetenschappen. Ze heeft ervaring als leerkracht bijsprong en heeft daarnaast ervaring met huiswerk- en studiebegeleiding.

9/10

Blankenberge
Lerarenopleiding secundair onderwijs
Bachelor, Odisee

geschiedenis

Kenji

Aalter

Master

KU Leuven

Architectuur

Bijles geschiedenis met Kenji

Bijles geven is een ware passie, het geven van eigen kennis naar een even gepassioneerde en gemotiveerde persoon is waarvoor ik dit doe. Mijn eigen kennis delen en de kennis terug krijgen van de persoon die ik help is een leuke wisselwerking die voor mij verrijkend werkt. Bijles geven is in twee richtingen bijleren van elkaar en durven spreken over een welbepaalde visie tov het studiegebied. Tijdens mijn studies kon ik de eerste stappen leren kennen tijdens het tutorship, daarin werden voornamelijk bachelor studenten begeleid van de faculteit.

Aalter
Architectuur
Master, KU Leuven

geschiedenis

Arne

Brugge

Master

Oosterse talen & culturen

Bijles geschiedenis met Arne

Ik breng graag mijn kennis over op andere mensen. Zelf heb ik een methode ontwikkeld die ervoor zorgt dat leren enerzijds minder lastig wordt bevonden en anderzijds veel efficiënter maakt. Deze methode deel ik graag zodat jongeren geen kansen missen. Enkele vrienden hadden tijdens mijn studententijd ook heel wat leerproblemen. Ik hielp ze graag en merkte dat ik er ook goed in was. Door mijn ervaring als KSA leider weet ik bovendien een krachtige leeromgeving te scheppen voor de jongere kandidaten.

Brugge
Oosterse talen & culturen
Master,

geschiedenis

Jasper

Gent

Master

Universiteit Gent

geschiedenis + leraar economie/geschiedenis

Bijles geschiedenis met Jasper

Ik geef nu vijf jaar les en ik hou ervan om jongeren te activeren en enthousiast te maken. Dat is zeker een sterkte van mij. Ik kan jongeren motiveren door in dialoog te gaan. Ik kan als bijlesleerkracht net daar nog een beetje meer betekenen. Daarnaast heb ik nu een deeltijdse job en ik wil mijn vrije tijd besteden aan jongeren helpen.

Gent
geschiedenis + leraar economie/geschiedenis
Master, Universiteit Gent

geschiedenis

Hannelore

Maldegem

Master

Universiteit Gent

Taal-en Letterkunde (Engels-Italiaans)

Bijles geschiedenis met Hannelore

Ik had als scholier zelf regelmatig bijlessen wiskunde nodig en, hoewel ik nooit een wiskundewonder zal zijn, was één-op-één uitleg voor mij zeer nuttig en aangenaam. Ik hoop dat ik als bijlesgever hetzelfde kan doen voor andere scholieren/studenten.

Maldegem
Taal-en Letterkunde (Engels-Italiaans)
Master, Universiteit Gent

geschiedenis

Tamara

Maldegem

Master

Universiteit Antwerpen

Rechten

Bijles geschiedenis met Tamara

Ik ben heel erg begaan met de mensen rondom mij. Ik help graag indien mijn mogelijkheden en competenties dit toelaten. Er is niets zo fijn als het beste uit de mensen halen en ze naar een hoger niveau helpen. De begeleidingen die ik doe zijn voor mij toffe momenten. Als ik iets duidelijk kan maken en het blijft hangen, dan geeft dit uiteraard een goed gevoel aan de beide kanten.

Maldegem
Rechten
Master, Universiteit Antwerpen

geschiedenis

Joylien

Eeklo

Bachelor

Arteveldehogeschool Gent

Bijles geschiedenis met Joylien

Ik ben gepassioneerd om leerlingen te begeleiden in het leren leren en de kennis die ik reeds heb naar hen over te brengen. Ik geef al enkele jaren bijles en haal daar veel voldoening uit. Zelf heb ik ook bijles gehad gedurende mijn opleiding om grote pakketten leerstof te verwerken en heb daar veel hulp aan gehad. Daarom dat ik dit nu wil verder zetten.

Eeklo
Bachelor, Arteveldehogeschool Gent

geschiedenis

Mieke

Eeklo

Bachelor

Artevelde hogeschool in gent

leerkracht geschiedenis en project kunstvakken

Bijles geschiedenis met Mieke

Ik geef bijles uit liefde voor het vak geschiedenis. Ik heb al eerder kunnen werken als leerkracht, maar gezien de weinige vraag heb ik tot nu nog niet de kans gekregen en mijn eigen vak, geschiedenis, te kunnen geven. Ik vind het fantastisch om een-op-een met een leerling te kunnen werken en hem/haar te motiveren voor het vak.

Eeklo
leerkracht geschiedenis en project kunstvakken
Bachelor, Artevelde hogeschool in gent

geschiedenis

Ruth

Eeklo

Master

Universiteit Gent

Bijles geschiedenis met Ruth

Ik heb het voorbije jaar huiswerkbegeleiding gegeven op een secundaire school en ik merk dat ik dat erg graag doe én dat ik veel voldoening haal uit het individueel ondersteunen van leerlingen. Zeker wanneer je samen met die leerling naar iets toe werkt, namelijk het onder de knie krijgen van een bepaald onderdeel leerstof.

Eeklo
Master, Universiteit Gent

geschiedenis

Elien

Kaprijke

Bijles geschiedenis met Elien

Ik ben een vertaler Engels-Nederlands van beroep en ben perfect tweetalig. Ik woonde een groot deel van mijn leven in Engeland en spreek beide talen dagelijks. Ik heb ervaring in het geven van taalvakken in het bijzonder Nederlands voor anderstaligen en toegepaste Nederlandse vakken. Mijn vroegere studenten Nederlands kwamen van letterlijk elk niveau, van absolute beginners tot moedertaal spreker. Naast Nederlands gaf ik ook al lessen Frans, Engels en geschiedkundige en literatuur vakken. Ik geef graag les en ik krijg er voldoening van om leerlingen te zien evolueren. Mijn sterkte is individuele begeleiding van studenten. Door middel van de student zijn/haar specifieke moeilijkheden te kunnen herkennen, pak ik het probleem zelf aan. Mijn ervaring vertelt me dat de eliminatie van 'de problemen' studenten heel snel kan laten evolueren. Engels, Nederlands en kunst-gerelateerde vakken kan ik geven op elk niveau. Frans en Wiskunde zou ik liefst geven tot en met het 4e jaar van het Middelbaar Onderwijs omdat, alhoewel mijn kennis van deze vakken zeer goed zijn, mijn latere studies er niet op zijn toegespitst. Ik zou graag deze lesopdracht op mij nemen. Voor meer informatie en een compleet overzicht van mijn ervaring verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Kaprijke

Studenten die we al konden helpen

  • Elly uit Eeklo

    Student werkt haar middelbare studies af via de Examencommissie, 3de graad Secretariaat-Talen. Voor een opkomend examen wenst ze ondersteuning bij geschiedenis. Ze weet niet goed hoe he… Lees meer

  • Dave uit Damme

    Leerlinge 6e middelbaar (bijzondere jeugdzorg) heeft begeleiding nodig bij de vakantietaak voor geschiedenis. Het gaat om het toepassen van leerstof op een artikel. Eventuele resterende… Lees meer

  • Simge uit Hertsberge

    Leerling 6e middelbaar heeft begeleiding nodig bij het examen geschiedenis van de examencommissie (Economie-Moderne Talen).

  • Nazjiba uit Brugge

    Leerling 1e middelbaar (Latijn-CLIL) heeft begeleiding nodig bij geschiedenis, dat gegeven wordt in het Engels.

  • Minke uit Gent

    Student 4de middelbaar Humane Wetenschappen wenst begeleiding bij geschiedenis en aardrijkskunde, o.a. studiemethode.

  • Elodie uit Zwalm

    Studente Lerarenopleiding Geschiedenis heeft begeleiding nodig bij het maken van lesvoorbereidingen.

  • Rojda uit Hamme

    Leerlinge in het 5de middelbaar richting Economie-Moderne Talen heeft ondersteuning nodig bij geschiedenis. Ze had hiervoor een tekort op kerstexamen.

  • Minke uit Hamme

    Leerlinge in het 6e middelbaar richting Wetenschappen-Wiskunde heeft ondersteuning nodig bij geschiedenis. Ze heeft vorig schooljaar een C-attest ontvangen en ze zal onder andere voor g… Lees meer

  • Edwin uit Dendermonde

    Student uit 1ste middelbaar Stem en Technieken is op zoek naar ondersteuning bij Nederlands en geschiedenis. Hij heeft momenteel een tekort voor deze twee vakken. Graag een wekelijkse o… Lees meer

  • Gert uit Menen

    Studente 6de middelbaar Latijn-Wiskunde (6u) heeft bijlessen geschiedenis nodig. De student heeft vooral moeilijkheden met het grote plaatje te zien en verbanden te leggen.

  • Elly uit Ternat

    Studente in het 6e middelbaar richting Informaticabeheer heeft hulp nodig bij geschiedenis. Het gaat momenteel over de Koude Oorlog en de dekolonisatie. Ze heeft hierbij vooral probleme… Lees meer

  • Feyers uit Antwerpen

    Student 6e middelbaar heeft begeleiding nodig bij geschiedenis, in het kader van het herexamen (29 augustus).

  • Junior uit Brasschaat

    Junior zit in het 6de middelbaar (ASO) op de Internationale school in Mol. Alle cursussen zijn in het Engels, maar hij spreekt zelf Nederlands. Hij heeft nood aan een begeleiding, om ee… Lees meer

  • Isfried uit Brussel

    Masterstudente Kunstwetenschappen zoekt begeleiding bij haar thesis. "Humor in de kunstgeschiedenis" is het onderwerp. Ze heeft het moeilijk met beslissingen te maken. Ze weet bijvoorbe… Lees meer

  • Karst uit Vilvoorde

    Leerling in het 2de middelbaar (A-stroom) heeft ondersteuning nodig bij geschiedenis. Hij heeft het moeilijk om alles vlot te memoriseren, waardoor er ook aandacht nodig is voor de stud… Lees meer

Registreer je hier *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.