• +11 jaar ervaring

Profiel van Leen

9,3/10

  • Op locatie

  • Online

Profiel van Leen

9,3/10

  • Op locatie

  • Online

Over Leen

Ik werk sinds 2016 in het secundair onderwijs in een school te Gentbrugge.
In mijn dagdagelijkse leven ben ik ook bezig met jongeren door danslessen te geven, gidsrondleidingen in Gent, kamp...

Motivatie

Ik vind bijles geven heel erg leuk. Ik help graag een leerling verder om zijn doel te bereiken.

Mijn aanpak

Ik heb veel geduld en bied veel structuur.

Opleiding

Diploma 1: Bachelor Lerarenopleiding secundair onderwijs: natuurwetenschappen/biologie en geschiedenis. Extra onderwijsvak economie aan Arteveldehogeschool

Diploma 2: Bachelor Lerarenopleiding secundair onderwijs: extra onderwijsvak geschiedenis aan Arteveldehogeschool

Bijles voor deze vakken

  • Aardrijkskunde
  • Basisonderwijs
  • Boekhouden
  • Economie
  • Engels
  • Excel
  • Frans
  • Geschiedenis
  • Informatica
  • Maatschappijleer
  • Microsoft Office
  • Powerpoint
  • Techniek
  • Thesis-scriptiebegeleiding
  • Windows
  • Nederlands
  • Biologie
  • Ander
  • Studiebegeleiding
  • Wiskunde

Reviews (3)

  • Emiel's review for Leen

    Emiel

    Merelbeke-Melle

    3 weken, 3 dagen geleden

    Emiel’s lesonderwerp

    Voor een leerling die vanaf september start in het tweede middelbaar, richting Sportwetenschappen (optie Frans), zijn we op zoek naar een leercoach die hem kan ondersteunen bij het ontwikkelen van een efficiënte leer- en studieaanpak. L kreeg recent de diagnose van ADD en is bovengemiddeld intelligent. Echter, hij worstelt met structuur, planning, aandacht vasthouden en een efficiënt leerproces. Taken en toetsen vragen vaak veel tijd, en hij vindt het lastig om overzicht te houden: Hoe begin ik? Hoe leer ik het best voor elk vak? Hoe blijf ik gefocust? We zoeken iemand met een coachende aanpak, die hem stap voor stap kan begeleiden in hoe hij zijn schoolwerk beter organiseert, structuur aanbrengt en methodes vindt die voor hém werken. Bij voorkeur iemand met ervaring of affiniteit met het begeleiden van jongeren met ADD, want ook de ouders zouden graag tips en advies ontvangen over hoe ze hem op schools vlak meer gepast kunnen ondersteunen.

  • Dries's review for Leen

    Dries

    Dilsen-Stokkem

    1 jaar, 4 maanden geleden

    Dries’s lesonderwerp

    Leerling gaat naar het 3e middelbaar (STEM-Wetenschappen CLIL) en wenst bijles voor het vak biologie. Het gaat om algemene ondersteuning bij de geziene leerstof en toetsen of de leerling de leerstof begrijpt. De leerling heeft dyslexie.

    Dries’s review over les Biologie

    Wout voelt zich ontspannen…dus geen stress ervaring en dat is goed voor wout

  • An's review for Leen

    An

    Brasschaat

    3 jaar, 8 maanden geleden

    An’s lesonderwerp

    Leerling 4e middelbaar (TSO Handel) heeft begeleiding nodig bij natuurwetenschappen. Hij is al 2 keer blijven zitten en komt van ASO. Het gaat om een wekelijkse opvolging.

    An’s feedback over deze begeleiding

    Wij zijn zeer tevreden. Leen legt goed uit en is zeer responsive.

*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

Studenten van Leen:

  • Leerlinge zit in het vierde middelbaar Natuurwetenschappen en wenst extra hulp bij wiskunde, fysica, chemie en biologie. Het gaat vooral om inhoudelijke ondersteuning, niet voor basis,… Lees meer

    Dylan uit Mortsel
  • Leerling in het 4e middelbaar Economie-Wiskunde heeft nood aan studiebegeleiding. Het kerstrapport en de rapporten dagelijks werk vorig semester waren niet goed. Hij heeft de capaciteit… Lees meer

    Kris uit Zoersel
  • Student 3e middelbaar Bedrijfswetenschappen wenst ondersteuning bij wiskunde. Momenteel behandelen ze de stelling van pythagoras en het rekenen met onbekenden. Ze wenst hier graag onder… Lees meer

    Joni uit Kruisem
  • Leerling uit het 5de middelbaar (TSO sociale wetenschappen) heeft nood aan begeleiding natuurwetenschappen en sociale wetenschappen ter voorbereiding van de herexamens. Onderwerpen natu… Lees meer

    Jarne uit Steenokkerzeel
  • Student 6de middelbaar STW zoekt hulp bij zijn studiemethode. Hij kan zich heel moeilijk concentreren, is snel verstrooid in de les en heeft ook last van uitstelgedrag. Er is bij hem oo… Lees meer

    Carolien uit Wichelen
  • Leerling in het 4e middelbaar richting Economie heeft nood aan studiebegeleiding, meer bepaald bij het opstellen van een goede planning en het vinden van de juiste studiemethode. Hij st… Lees meer

    Idrissa uit Waregem
  • Student gaat in september naar het 2de middelbaar. Ze wenst ondersteuning bij het leren leren, ze heeft geen goeie studiemethode. Daarnaast ondervindt ze vooral moeilijkheden bij de vak… Lees meer

    Jarne uit Deinze
  • Leerling uit het 2e middelbaar zoekt hulp bij Nederlands en wiskunde. Het gaat om opvolging van de leerstof uit de klas.

    Rachel uit Lokeren
  • Student uit het 3de middelbaar (Sportwetenschappen) wenst ondersteuning bij wiskunde. Vorig jaar is hij gedelibereerd geweest met een vakantietaak. Vaak leert de student enkel de theori… Lees meer

    Berdel uit Deinze
  • Leerling uit het 2de middelbaar (ASO) heeft nood aan bijlessen wiskunde: leerstof uit de les herhalen/toelichten + extra oefeningen aanreiken.

    Ariane uit Berlare
  • Leerling 3e middelbaar (Technische Wetenschappen, GO! Atheneum Oudenaarde) heeft een studiebegeleiding nodig. Hij heeft in feite geen goede studiemethode. Zijn dagelijks werk is op zich… Lees meer

    Vildan uit Kruisem
  • Student uit het tweede middelbaar a-stroom is op zoek naar studiebegeleiding over verschillende vakken heen. Hij heeft vooral moeite met het verwerken van grotere hoeveelheden leerstof.

    Bente uit Nazareth-De Pinte
  • Leerlinge zit in het vijfde jaar handel en heeft een herexamen voor wiskunde op 22 augustus. Zij heeft een jaartotaal van 59/200. Het herexamen gaat over de leerstof van het tweede seme… Lees meer

    Sylvia uit Berlare
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.