Genk, België
Bachelor
Secundair onderwijs (Geschiedenis, Nederlands en Economie),
Filip
Mijn opleiding en werkervaring stellen mij in staat om mij flexibel en leergierig op te stellen en mij tevens sociaal en met een gevoel voor verantwoordelijkheid te engageren om een (les)opdracht uit te voeren. Ik ga graag een uitdaging aan en vandaar de uitgebreide ervaringen binnen verschillende deelgebieden van het onderwijs.
Motivatie
Uit mijn ervaring als leerkracht, leerlingenbegeleider en administratief medewerker heb ik de attitude ontwikkeld om op een begeleidende, empathische en respectvolle manier met mensen om te gaan. Het liefst van al wil ik een opdracht uitvoeren waarin ik mensen kan ondersteunen of actief kan helpen om hun doelen te bereiken. Mijn recente ervaringen als multifunctioneel medewerker van een centrum voor volwassenenonderwijs, de Bijsprong (wegwerken van leerachterstanden) en leerlingenbegeleiding zijn enorme verrijkingen geweest binnen het domein van het onderwijs.
Mijn aanpak
Mijn laatste ervaringen binnen het onderwijs voor anderstalige nieuwkomers, leerkracht Bijsprong en de leerlingenbegeleiding zijn voorbeelden van mijn passie als lesgever. In een team kunnen functioneren is voor mij niet vreemd en reken ik zeker tot één van mijn competenties. Ik streef er naar om in contacten met anderen kenmerken van echtheid, aanvaarding, empathie en respect te tonen. Een sterk organisatievermogen is een andere vaardigheid die bij mijn gedreven motivatie aansluit. Ik ben erop gericht om opdrachten zo te plannen en te coördineren dat het beoogde doel op een efficiënte manier kan worden bereikt. De bereidheid om bij te leren is voor mij een belangrijke attitude. Blijven leren zorgt ook voor een blijvende uitdaging tijdens een loopbaan.
Opleiding
Diploma 1: Bachelor secundair onderwijs (Geschiedenis, Nederlands en Economie)
Bijles voor deze vakken
Basisschool: Aardrijkskunde, Boekhouden, Economie, Engels, Frans, Geschiedenis, Nederlands, Nederlands NT2