Profiel van Tom

    9/10

    • Op locatie

    • Online

    Profiel van Tom

    9/10

    • Op locatie

    • Online

    Over Tom

    Tom behaalde een master Taal- en Letterkunde en een pedagogisch diploma aan de KU Leuven. Hij is actief leerkracht voor Nederlands, Engels en geschiedenis, met ervaring van lagere school tot universiteit. Hij werkte ook als directeur, Erasmuscoördinator en begeleidt momenteel NT2/3/4-leerlingen in de Europese school. Tom specialiseert zich in talen, studiemethode en leren leren.

    Motivatie

    Ik geef graag het extra duwtje in de rug aan mijn leerlingen en studenten!

    Mijn aanpak

    Steeds in samenspraak met de cursist: planmatig, flexibel, maatwerk in functie van de noden, behoeften en wensen van de cursist.

    Opleiding

    Diploma 1: Master Talen aan KU Leuven

    Bijles voor deze vakken

    • Examencommissie
    • Geschiedenis
    • Maatschappijleer
    • Thesis-scriptiebegeleiding
    • Engels
    • Nederlands
    • Nederlands NT2
    • Studiebegeleiding

    Reviews (1)

    • Wiebrand's review for Tom

      Wiebrand

      Malle

      1 maand, 2 weken geleden

      Wiebrand’s lesonderwerp

      Een leerlinge uit het vijfde middelbaar Humane Wetenschappen wenst extra ondersteuning bij Nederlands. Abstracte teksten begrijpen en ontleden, haar gedachten op papier kunnen ordenen ... verlopen moeilijk.

      Wiebrand’s review over les Nederlands

      Plezant en leerzaam, hij is heel aangenaam om mee te praten en geeft goede tips en is bereid om veel te helpen en steunen.

    *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

    Studenten van Tom:

    • Leerlinge 2de middelbaar Economie wenst ondersteuning bij het vinden van een geschikte studiemethode. Haar dagelijks werk is op zich wel goed, maar het instuderen van grote pakketten le… Lees meer

      Kim uit Asse
    • Leerling volgt de opleiding Social Work een heeft nood aan studiebegeleiding. Dit in het kader van voorbereiden op kennistoetsen. Hij loopt vast op hoe hij de leerstof moet aanpakken of… Lees meer

      Sigi uit Landgraaf
    • Leerling legt zijn derde graad Welzijnswetenschappen af via de Examencommissie, omdat regulier onderwijs niet te combineren is met zijn topsportprogramma. Hiervoor verhuisde hij naar Fr… Lees meer

      Shanti uit Vilvoorde
    • Anderstalige volwassene (uit Oekraïne) heeft begeleiding nodig bij Nederlands. Ze volgde reeds lessen tot niveau 2.1, maar wil nu intensiever haar niveau verhogen. Ze wil op termijn aan… Lees meer

      Ilse uit Merchtem
    • Student 3de middelbaar Sport (dubbele finaliteit) wenst ondersteuning bij Nederlands, dit ter aanleiding van een herexamen. De student heeft dyslexie. Door omstandigheden heeft de stude… Lees meer

      Valerie Pilich uit Dendermonde
    • Een 17-jarige leerlinge start in september met de Examencommissie Sociale Wetenschappen. Na twee jaar A-stroom en een jaar B-stroom wil ze nu alsnog haar diploma behalen. Ze zoekt begel… Lees meer

      Victoria uit Brasschaat
    • Gemotiveerde leerlinge met ASS, dyslexie en faalangst in haar derde graad Commerciële Organisatie (TSO) bij de Examencommissie, wenst hulp bij haar laatste examens Engels. In het reguli… Lees meer

      Manu uit Dendermonde
    • Een tweeling uit het derde middelbaar wensen allebei studiebegeleiding te volgen. Ze werkten tot hiertoe heel goed en zelfstandig, maar doorheen de week laten ze hun schoolboeken vaak l… Lees meer

      Dorothea uit Meise
    • Leerlinge met ADD volgt de derde graad Organisatie, Logistiek en Sales (arbeidsfinaliteit) via de Examencommissie en wenst hiervoor trajectbegeleiding. Graag hulp bij het opstellen van … Lees meer

      Griet uit Brugge
    *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
    Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.