Tienen, België

Bachelor

Lerarenopleiding Wiskunde-Informatica, PXL

Gescreende bijlesgever

Stef

8,5/10

Stef heeft de Lerarenopleiding voor wiskunde en informatica behaald en daarna steeds in de IT-sector gewerkt. Hij is momenteel product-ingenieur. Stef heeft al ervaring met lesgeven aan leerlingen uit het middelbaar door vroegere stages en hij heeft ook al privélessen gegeven voor o.a. piano en wiskunde.

Motivatie

Ik help graag anderen. Zo ben ik in de IT-sector gestart als support, waarin ik andere collega's hielp met hun computerproblemen. Ondertussen help ik organisaties ontwikkelingsproblemen herkennen, en werk ik samen met een development team om deze problemen op te lossen.

Mijn aanpak

Ik ben zeer sterk in het begrijpen van onderwerpen op een zeer diep vlak. Zo kan ik deze onderwerpen ook simpel en op verschillende manieren uitleggen aan anderen. Ik pak de leerstof zo pragmatisch als mogelijk aan. Een van de meest voorkomende redenen voor het gebrek aan motivatie bij vakken zoals wiskunde, is de overtuiging dat dit leren nutteloos is en dat in het dagelijkse leven dit niet nodig is. Ik kan voor elk onderwerp binnen wiskunde uitleggen waarom dat belangrijk is, en hoe de leerling hier eigenlijk al vaak mee in contact gekomen is.

Opleiding

Diploma 1: Bachelor Lerarenopleiding Wiskunde-Informatica aan PXL

Bijles voor deze vakken

Basisschool: Basisonderwijs

Engels, Wiskunde

Professioneel / Volwassen: Cursus iPad, Excel, HTML-CSS, Informatica, Microsoft Office, Windows

Beoordelingen2 beoordelingen
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

1 jaar, 4 maanden geleden

Tienen

Didar’s lesonderwerp

Leerling in het 5e middelbaar Economie-Wiskunde krijgt graag ondersteuning bij wiskunde omdat hij wat moeilijkheden heeft bij dit vak. Daarnaast vindt hij het moeilijk om grote pakken leerstof te verwerken en daarom krijgt hij graag ook algemene studiebegeleiding om te leren leren.

Didar’s review over les Wiskunde

Weet van aanpakken. Brengt rust. Zelfzeker.

2 jaar geleden

Zoutleeuw

Amir’s lesonderwerp

Leerling in het 4de leerjaar heeft ondersteuning nodig bij rekenen. Hij heeft het moeilijk om de basis van wiskunde te onthouden, waardoor hij bij de huidige leerstof niet meer kan volgen. Het inzicht in meetkunde en metend rekenen is erg slecht. Daarnaast heeft hij ASS en de ouders zouden daarom graag samenwerken met een docent die hier ervaring mee heeft.

Amir’s review over les Basisonderwijs

Hij legt alles duidelijk uit. Heeft veel geduld, weet heel goed wat hij uitlegt.

Studenten van Stef:

  • Hannah zit in het 5e jaar wetenschappen wiskunde. Ze zou graag hulp krijgen voor haar voor wiskunde (functies, afgeleiden, rijen, rationale getallen en reeële getallen,...).

    Hannah uit Kontich
  • Student 1ste middelbaar A-stroom (Sint Jans College Meldert) wenst ondersteuning bij wiskunde. Ze was er juist door voor het kerstexamen, maar met dagelijks werk erbij had ze uiteindeli… Lees meer

    Sarah uit Hoegaarden
  • Inés zit in het 6de middelbaar Humane Wetenschappen en zou graag hulp hebben bij wiskunde. Tot nu toe heeft ze hoofdstukken gehad over logaritmische functie en goniometrische functies. … Lees meer

    Babs uit Hasselt
  • Student uit het 5de middelbaar (Economie-Moderne Talen) is dringend op zoek naar ondersteuning voor wiskunde. Het gaat specifiek om het voorbereiden van zijn examen en het gaat om de le… Lees meer

    Malika uit Huldenberg
  • Student van 16 jaar doet voor de 3e keer het 3e middelbaar opnieuw. Hij veranderde recentelijk van Humane Wetenschappen (ASO) naar Sport (TSO). In tegenstelling tot vorige jaren heeft h… Lees meer

    Lien uit Kortenaken
  • Student 2de middelbaar Moderne Talen-Wetenschappen wenst ondersteuning bij wiskunde (4u wiskunde per week). Voor alle toetsen is ze steeds net gebuisd. Vorig schooljaar kon de mama nog … Lees meer

    Aya uit Orp-Jauche
  • Ilse studeert dit jaar af van het middelbaar en maakt zich klaar voor een bachelor in de bouw. Voor de start van het academiejaar wil de student graag een opfrissingscursus van wiskunde… Lees meer

    Ilse uit Glabbeek
  • Student Latijn (3de middelbaar) is op zoek naar bijles Wiskunde. Student vindt het een moeilijker vak en is op zoek naar iemand die meer uitleg en extra oefeningen kan geven. Ook het ov… Lees meer

    Lien uit Landen
  • Student Natuurwetenschappen 3de middelbaar is op zoek naar een docent voor bijles wiskunde, later eventueel ook wetenschappen. Het gaat om een algemeen probleem. De student begrijpt nie… Lees meer

    Seli uit Hoegaarden
  • Een leerlinge uit het 4e middelbaar Maatschappij & Welzijn (TSO) wil graag bijles wiskunde volgen. Wegens haar dyscalculie verloopt dit in het algemeen al moeilijker, maar ze merkt dat … Lees meer

    Damien uit Landen
  • Student 3e middelbaar Economische Wetenschappen heeft nood aan begeleiding bij wiskunde. Sinds het overlijden van zijn oudere broer heeft hij weinig motivatie om te studeren. Hij ziet e… Lees meer

    Assia uit Sint-Truiden
  • Twee studenten 3de middelbaar sportwetenschappen wensen een gezamenlijke ondersteuning bij wiskunde. Het gaat voor hen niet zo vlot, omdat de leerkracht het heel snel uitlegt en ook nad… Lees meer

    Angelique uit Tielt-Winge
  • Studente 5de middelbaar Wetenschappen Wiskunde (6u wisk) zoekt hulp bij wiskunde. Ze zoekt iemand die de leerstof nog eens toelicht en verdiept en die stap voor stap bekijkt of ze alles… Lees meer

    Mieke uit Glabbeek
  • Leerling 4e middelbaar TSO (Hotelschool) met een aandachtsstoornis heeft begeleiding nodig bij wiskunde. Hij heeft het 3e middelbaar gedubbeld. Vorig jaar kreeg hij een waarschuwing, op… Lees meer

    Sofie uit Tienen
  • Student in het 5e middelbaar wiskunde-wetenschappen zoekt extra hulp en bijkomende uitleg bij de wiskundelessen (ze beginnen met matrices volgend semester), maar vooral ook om haar bij … Lees meer

    Rachel uit Hoegaarden
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.