• +7 jaar ervaring

Profiel van Katleen

9/10

  • Op locatie

  • Online

Profiel van Katleen

9/10

  • Op locatie

  • Online

Over Katleen

Ik ben erg dynamisch, positief ingesteld, met een goede dosis humor. Ik geef ondertussen al meer dan 10 jaar les aan zowel kinderen als volwassen. Ik doe dit ontzettend graag en haal hier veel energie uit. Door mijn jarenlange ervaring zie ik vaak heel snel hoe ik de situatie kan verbeteren en de leerling opnieuw kan motiveren.

Motivatie

Ik geef ondertussen al meer dan 10 jaar les aan zowel kinderen als volwassen. Ik doe dit ontzettend graag en haal hier veel energie uit. Door mijn jarenlange ervaring zie ik vaak heel snel hoe ik de situatie kan verbeteren en de leerling opnieuw kan motiveren.

Mijn aanpak

Ik begin vaak met een uurtje kennismaking om na te gaan waar de leerling precies hulp kan gebruiken: gaat het eerder over de studiemethode, een bepaalde theorie die niet goed gekend is, moeilijkheden om te volgen tijdens de les, ... Samen nemen we je studiemethode onder de loep en maken we een leerplan op. Vervolgens gaan we samen door de theorie en maken we oefeningen om er zeker van te zijn dat je de materie goed begrepen hebt en nooit meer met slechte punten naar huis komt.

Opleiding

Diploma 1: Master Business Economics aan Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Bijles voor deze vakken

  • Accounting & finance
  • Basisonderwijs
  • Biologie
  • Economie
  • Excel
  • Huiswerkbegeleiding
  • Management en organisatie
  • Thesis-scriptiebegeleiding
  • Ander
  • Frans
  • Nederlands
  • Wiskunde
  • Statistiek
  • Studiebegeleiding

Reviews (3)

  • Ilse's review for Katleen

    Ilse

    Bertem

    1 jaar, 4 maanden geleden

    Ilse’s lesonderwerp

    Leerlinge 5e middelbaar (Humane Wetenschappen) heeft begeleiding nodig bij wiskunde, in het kader van een herexamen op 28 juli. Op basis van het resultaat ervan, zal beslist worden of ze over mag naar het volgende jaar. Onderwerpen: grafisch onderzoek van functies, veeltermfuncties, machten met rationale exponenten, exponentiële en logaritmische functies, asymptoten en limieten, afgeleiden van veeltermfuncties, verloop van veeltermfuncties.

    Ilse’s review over les Wiskunde

    TOP Enthousiast Vriendelijk Duidelijk Makkelijk boeksysteem

  • fabienne sharon's review for Katleen

    fabienne sharon

    Huldenberg

    3 jaar geleden

    Fabienne sharon’s lesonderwerp

    Leerlinge 3e middelbaar (TSO Maatschappij en Welzijn) heeft begeleiding nodig bij Frans. Ze is een groot deel van het schooljaar afwezig geweest, maar heeft wel een A-attest gekregen. Het gaat dus om de leerstof van het 3e jaar, met daarnaast eventueel een herhaling van de basis.

  • Jasmin's review for Katleen

    Jasmin

    Kortenberg

    4 jaar, 4 maanden geleden

    Jasmin’s lesonderwerp

    Leerling 5e middelbaar (Jeugd- en Gehandicaptenzorg) heeft begeleiding nodig bij natuurwetenschappen.

    Jasmin’s feedback over deze begeleiding

    Ze kan de leerstof goed uitleggen, is vriendelijk en geduldig, ook wanneer ik iets niet begrijp.

*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

Studenten van Katleen:

  • Leerling die naar het 3e middelbaar (Economische Wetenschappen, 4u wiskunde) gaat, heeft begeleiding nodig bij wiskunde. Afgelopen schooljaar had hij het moeilijk met wiskunde en hij ga… Lees meer

    Christiaan uit Tervuren
  • Leerling gaat naar het vierde middelbaar Natuurwetenschappen. Graag bijlessen Frans, vooral extra uitleg rond vocabulaire, COD en COI.

    Bedran uit Tervuren
  • Leerling 5e leerjaar heeft begeleiding nodig bij wiskunde, o.a. kommagetallen.

    Basma uit Zaventem
  • Leerling in het 3de middelbaar richting Sportwetenschappen (ASO) heeft ondersteuning nodig bij wiskunde. Vorig jaar zat hij in het plus onderwijs (OV4-T9) en vanaf september zal hij sta… Lees meer

    Vera uit Tervuren
  • Leerling 3de leerjaar heeft ondersteuning nodig bij wiskunde en taal (vooral spelling dan). Graag een docent die serieus aan de slag kan gaan met de leerstof, en niet tussendoor de tijd… Lees meer

    Baukje uit Kraainem
  • Leerling met dyslexie en ADHD heeft begeleiding nodig bij Nederlands, o.a. de zinsdelen. Hij gaat naar een Europese school en zit in het 3e jaar, wat overeenkomt met het niveau van het … Lees meer

    [email protected] uit Tervuren
  • Student uit de 1ste bachelor Handelsingenieur zoekt ondersteuning bij de studiemethode. De student heeft moeilijkheden met het organiseren en verwerken van het lesmateriaal. De resultat… Lees meer

    Quinten uit Asse
  • Leerling lager onderwijs 4e leerjaar wenst vanaf september 1 uur per week begeleiding bij wiskunde. Graag hulp en ondersteuning bij het huiswerk van rekenen.

    Viktor uit Tervuren
  • Student 4de middelbaar ASO Economie-5uren wiskunde zoekt hulp bij het vak wiskunde. Haar gemiddelde ligt rond de 50-60 procent. In klas zijn ze bezig met tweedegraadsfuncties, de studen… Lees meer

    Quinten uit Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Leerlinge 2e middelbaar heeft nood aan algemene studiebegeleiding.

    Lieselot uit Schaarbeek
  • Leerling 3e leerjaar heeft begeleiding nodig bij wiskunde.

    Babel uit Sint Lambrechts Woluwe
  • Senne zit in het 3e middelbaar TSO (3u wiskunde) en is op zoek naar ondersteuning bij wiskunde. Graag wekelijks hulp bij de herhaling van de geziene leerstof.

    Senne uit Zaventem
  • Student 2de middelbaar Wetenschappen-Wiskunde zoekt hulp bij haar studiemethode. Frans en wiskunde zijn beide moeilijke vakken, dus daar ook inhoudelijk hulp bij. Het gaat vooral om het… Lees meer

    Marjon uit Dentergem
  • Student 2de middelbaar ASO zoekt hulp bij de vakken wiskunde en Nederlands. Bij wiskunde ligt de moeilijkheid vooral bij de volgorde van bewerking en rekenregels van machten. De student… Lees meer

    Naomi uit Zaventem
  • Ruben zit momenteel in zijn 1e bachelor politieke wetenschappen aan VUB. Graag kreeg hij wekelijks begeleiding bij het herhalen van theorie en oefeningen voor het vak statistiek.

    Ruben uit Lommel
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.