• +1 jaar ervaring

Profiel van Thomas

9/10

  • Op locatie

  • Online

Profiel van Thomas

9/10

  • Op locatie

  • Online

Over Thomas

Thomas is een drietalige leraar die ervaring heeft bij lesgeven op secundaire scholen, bijlessen voor kinderen en pubers, en lessen aan bedrijven.

Motivatie

Goed contact bij de jongeren, hun nieuwsgierigheid en verbaasdheid bij het begrijpen stimuleert mij in hun aanpak bij hun leertraject.

Mijn aanpak

Veel matchingoefeningen, inductie en deductietechnieken zodat de leerling door zichzelf de regel ontdekt + total response activities - spider diagram approach - herstructuratie van de ideeën.

Opleiding

Diploma 1: Bachelor Germaanse talen aan Hoge School Leonard Da Vinci

Diploma 2: Master HR aan Université Libre Bruxelles

Bijles voor deze vakken

  • Studiebegeleiding
  • Engels
  • Frans
  • Nederlands

Reviews (2)

  • Gitte's review for Thomas

    Gitte

    Sint-Lambrechts-Woluwe

    6 maanden, 3 weken geleden

    Gitte’s lesonderwerp

    Leerling in het tweede middelbaar richting ASO heeft nood aan individuele studiebegeleiding. De leerling studeert aan een Europese school, waardoor enkele vakken in het Engels gegeven worden. Hij heeft voornamelijk nood aan iemand die hem helpt een studieschema en - planning op te maken in functie van concentratiestoornissen. De leerling heeft iemand nodig die voldoende strikt is en opvolging verwacht, maar wel met de nodige empathie en wat humor.

    Gitte’s review over les Studiebegeleiding

    Heel enthusiast, en to-the-point. Op een vriendelijk manier laat hij mijn zoon focussen op de planning en de belangrijkste elementen van de leerstof

  • Iris's review for Thomas

    Iris

    Tervuren

    8 maanden, 4 weken geleden

    Iris’s lesonderwerp

    Twee broers wensen samen extra begeleiding bij Frans. Leerling 1 zit in het eerste jaar A-stroom, zijn broer zit in het derde jaar Natuurwetenschappen. Het zou vooral om de basis gaan bij Frans. Beide leerlingen hebben dyslexie en lezen verloopt vlekkeloos, schrijven gaat moeilijker.

    Iris’s review over les Frans

    Wij zijn tevreden met de bijles in het Frans die onze kinderen ontvangen. De lessen verlopen soepel en efficiënt dankzij Thomas' gedrevenheid en kordate aanpak. Tegelijkertijd blijft hij toegankelijk en benaderbaar voor de kinderen, wat een prettig leerklimaat creëert. Het is duidelijk dat hij het beste voor heeft met zijn leerlingen, wat voor ons van groot belang is. We waarderen zijn inzet en toewijding.

*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.

Studenten van Thomas:

  • Leerlinge 4e middelbaar (TSO) heeft begeleiding nodig bij Frans. Ze heeft het vooral moeilijk om de tijden en de vervoegingen correct te gebruiken.

    Derya uit Vilvoorde
  • Leerling zit in het tweede middelbaar en is tweetalig NL en ENG. Hij heeft moeite met technisch Nederlands alsook de grammatica. Daarnaast heeft de leerling ook ADD.

    Barbara uit Wezembeek-Oppem
  • Bachelorstudent Bedrijfsmanagement: Supply Chain Management (Odisee Brussel) heeft begeleiding nodig bij Frans. Hij legt het examen van het vak Français Professionel 2 voor de vierde en… Lees meer

    Alix uit Kortenberg
  • Leerling 5e middelbaar (Humane Wetenschappen, Berthoutinstituut Mechelen) heeft begeleiding nodig bij Frans. Het ontbreekt hem aan basiskennis, zowel qua woordenschat als grammatica.

    Aimée Vanessa uit Vilvoorde
  • Een student uit het vijfde middelbaar Economie - Modern Talen is op zoek naar ondersteuning bij Frans. De nadruk dient vooral te liggen op het leren communiceren in het Frans.

    Emilie uit Vilvoorde
  • Student 5de middelbaar moderne talen wetenschappen zoekt hulp bij Frans. Het jaar hiervoor deed hij Natuurwetenschappen.

    Cas uit Vilvoorde
  • Leerling 4e middelbaar (Sportwetenschappen) met dysorthografie heeft begeleiding nodig bij Frans. Hij heeft nog geen goede studiemethode en er is een serieuze achterstand, er mag dus be… Lees meer

    Martine uit Vilvoorde
  • Student 3de middelbaar wenst ondersteuning bij Frans. Ze krijgt geen vat op de taal: zowel grammatica als spelling vormen een moeilijkheid. Ook teksten lezen gaat moeilijker. De student… Lees meer

    Cindy uit Opwijk
  • Leerlinge (15 jaar) heeft begeleiding nodig bij Frans. Ze komt uit het buitenland en is net hierheen gekomen. Het gaat dus om de basis. Ze gaat naar een Franstalige school.

    Alix uit Sint-Lambrechts-Woluwe
*Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR. Daarom staat er soms ‘hij’ bij een vrouwelijke naam en omgekeerd.
Er ging even iets mis! We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.