Verbeter je wiskunde vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

wiskunde

Bart

Brugge

Master, farmacie + geologie + leraar, UGent

Bijles wiskunde met Bart

Elke dag kom ik fluitend de klas binnen, en 's avonds ga ik fluitend naar huis: er is niets verslavender dan de glimlach op het gezicht van een leerling op het moment waarop alles duidelijk wordt. Ik heb al een groot aantal vakken gegeven, dus verbanden tussen de verschillende wetenschappen leggen kan ik moeiteloos. Ik blijf kalm en kan goed relativeren.

Brugge
farmacie + geologie + leraar
Master, UGent

wiskunde

Sara

Brugge

Bachelor, Logopedie, Katholieke Hogeschool Brugge KHBO

Bijles wiskunde met Sara

Als logopediste heb ik al wat ervaring met studiebegeleiding. Dit is dan ook iets wat ik heel graag doe en wat meer wil doen.

Brugge
Logopedie
Bachelor, Katholieke Hogeschool Brugge KHBO

wiskunde

Arne

Brugge

Master, Oosterse talen & culturen

Bijles wiskunde met Arne

Ik breng graag mijn kennis over op andere mensen. Zelf heb ik een methode ontwikkeld die ervoor zorgt dat leren enerzijds minder lastig wordt bevonden en anderzijds veel efficiënter maakt. Deze methode wil ik graag delen zodat jongeren geen kansen missen. Enkele vrienden hadden tijdens mijn studententijd ook heel wat leerproblemen. Ik hielp ze graag en merkte dat ik er ook goed in was. Door mijn ervaring als KSA leider weet ik bovendien een krachtige leeromgeving te scheppen voor de jongere kandidaten.

Brugge
Oosterse talen & culturen
Master,

wiskunde

Ellen

Brugge

PhD, Biotechnologie en biochemie, Universiteit Gent

Bijles wiskunde met Ellen

Ik heb zelf 2.5 jaar in het onderwijs gewerkt als leerkracht wetenschappen (2e graad), STEM en wiskunde (3e graad TSO) zowel in ASO en TSO richtingen. Lesgeven geeft mij veel voldoening omdat ik anderen dan iets kan bijbrengen op een ludieke en interessante manier. Het is bovendien leuk om vooruitgang te zien bij de cursisten.

Brugge
Biotechnologie en biochemie
PhD, Universiteit Gent

wiskunde

Cedric

Bredene

Master, Bio Ingenieur 2e mast grote onderscheiding, UGent

Bijles wiskunde met Cedric

Doorheen mijn studietijd heb ik altijd hoge resultaten behaald, en dat is voornamelijk te danken aan een goede voorbereiding. Ik ben altijd al gepassioneerd geweest door actieve cursusverwerkingen. Vooral het bijleren van vakken die niet te simpelweg reproduceren vallen krijgen mijn fascinatie, waaronder wiskunde, fysica, informatica, chemie, etc. Elk wiskundig probleem is simpelweg op te delen in vele niet-numerieke onderdelen, die iedereen makkelijk begrijpt. Deze leiden dan tot het echt begrijpen wat elke oefening doet, i.p.v. het letterlijk uit het hoofd leren. De voldoening die ik vergaar bij het overbrengen van kennis over bepaalde begrippen en methodes, is enorm. Als een student een tot-voor-kort-als-magie-beschouwde oefening zelf kan oplossen, dan is mijn dag goed. Doorheen mijn studietijd heb ik dus vele medestudenten geholpen in het verwerken van wiskundige problemen. Bij de blokvakken stel ik me daarentegen na een eerste maal een hoofdstuk doornomen te hebben de vraag wat de essentie nu is, en probeer ik het hoofdstuk met 10 kernwoorden te omschrijven. Ook buiten het studiegebied (reddersopleidingen) heb ik vele mensen opgeleid in een nieuw domein.

Bredene
Bio Ingenieur 2e mast grote onderscheiding
Master, UGent

wiskunde

Joke

Middelkerke

Bijles wiskunde met Joke

Ik heb 6 jaar ervaring opgedaan in het onderwijs en vind individuele begeleiding heel leuk. Ondertussen werk ik in de privé-sector wegens gebrek aan een job in het onderwijs met optie op vast werk in de toekomst. Vooral Wiskunde en Fysica zijn mijn favoriete vakken. Elektriciteit, Elektronica en Mechanica en eindwerkbegeleiding of studiebegeleiding zijn ook mijn ding. Alsook het leren leren en tips om te studeren komen vaak goed van pas. Vooral kinderen of jongeren geven mij de voldoening als ze eindelijk iets snappen wat ze anders niet goed lukt. Je hebt het gevoel dat je ze echt vooruit helpt op een moeilijk moment in hun schoolloopbaan.

Middelkerke

wiskunde

Nathan

Oostende

Bijles wiskunde met Nathan

Ik ben afgestudeerd als leerkracht secundair onderwijs fysica-techniek. Daarna heb ik nog een jaar wiskunde bijgedaan. Ondertussen heb ik al twee jaar ervaring in het onderwijs en heb ik ervaring met zo goed als elk wetenschappelijk vak en met elk onderwijsniveau. Ik ben een zeer gemotiveerde leerkracht die me graag verdiept in elk onderwerp. Bijles geven geeft me daarnaast ook nog de kans mij verder te ontwikkelen als leerkracht en mijn competenties te onderhouden en nog meer uit te werken.

Oostende

wiskunde

Riet

Gistel

Bachelor, secundair onderwijs wiskunde - project kunstvakken, Arteveldehogeschool Gent

Bijles wiskunde met Riet

"Waarom moet ik wiskunde leren? Ik ga dat toch nooit nodig hebben later...!" Deze veelgehoorde vraag stelde ik mezelf ook heel vaak als leerling in het secundair onderwijs. Nu als jonge en enthousiaste leerkracht wiskunde vind ik het belangrijk dat jongeren weten waarom ze bepaalde zaken moeten leren. Als de link tussen wiskunde en de realiteit duidelijk wordt, gaat het begrijpen van wiskunde al veel gemakkelijker. Ik studeerde aan de Arteveldehogeschool Gent en na een driejarige opleiding studeerde ik af als leerkracht secundair onderwijs wiskunde en project kunstvakken. Ik ben gediplomeerd als leerkracht voor jongeren van het eerste tot het vierde middelbaar binnen alle studierichtingen. Wiskunde van het lager onderwijs neem ik er ook heel graag bij. Momenteel studeer ik nog verder om mij te verdiepen in het buitengewoon onderwijs. Om mijn kennis en vaardigheden over het lesgeven en wiskunde niet te verliezen, blijf ik graag bezig met het geven van bijles.

Gistel
secundair onderwijs wiskunde - project kunstvakken
Bachelor, Arteveldehogeschool Gent

wiskunde

Margot

Brugge

Derde graad, Afgestudeerd in 2013 aan het Sint-Franciscus-Xaveriusinstituut te Brugge, nu bezig met een bacheloropleiding lerarenopleiding secundair onderwijs aan de Katholieke Hogeschool Vives te Brugge., Katholieke Hogeschool VIVES

Bijles wiskunde met Margot

Ik volg momenteel een lerarenopleiding secundair onderwijs. Het is dus al duidelijk dat ik gedreven ben om les te geven, aangezien ik hier mijn beroep van wil maken. Ik wil leerlingen begeleiden om het beste uit zichzelf te halen. Bijles geven geeft mij ook de kans om mijn vaardigheden bij te schaven en mijn kennis up-to-date te houden.

Brugge
Afgestudeerd in 2013 aan het Sint-Franciscus-Xaveriusinstituut te Brugge, nu bezig met een bacheloropleiding lerarenopleiding secundair onderwijs aan de Katholieke Hogeschool Vives te Brugge.
Derde graad, Katholieke Hogeschool VIVES

wiskunde

Koen

Brugge

Derde graad, Eerste twee jaren academische bachelor Ingenieurswetenschappen Architectuur afgerond met onderscheiding zonder tweede zittijden, Vrije Universiteit Brussel

Bijles wiskunde met Koen

Ik ben een gemotiveerde en leergierige student die niet terugdeinst om uit persoonlijke interesse extra informatie op te zoeken. Bijles geven is ideaal om anderen te helpen en intussen zelf op een intellectuele manier te werken. Nog meer ervaring opdoen in het uitleggen en les geven is een perfecte manier om bepaalde sociale vaardigheden en competenties te versterken.

Brugge
Eerste twee jaren academische bachelor Ingenieurswetenschappen Architectuur afgerond met onderscheiding zonder tweede zittijden
Derde graad, Vrije Universiteit Brussel