Bijles Statistiek in Lille

Krijg vandaag nog bijles statistiek op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

12000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

statistiek

Margot

Berlaar

Master

KUL Antwerpen

Business Administration

Bijles statistiek met Margot

Margot is handelsingenieur en leerkracht. Daarnaast heeft ze ervaring met bijlessen wiskunde, economie en algemene studiebegeleiding.

9,8/10

Berlaar
Business Administration
Master, KUL Antwerpen

statistiek

Thomas

Mol

Master

KU Leuven

Industrieel Ingenieur Biochemie (Biomedical Engineering)

Bijles statistiek met Thomas

Een leerkracht maakt het verschil. De keuzes die ik bewust wel en niet gemaakt heb in mijn persoonlijke opleidingscarrière zijn voor 80% gemotiveerd door de gedrevenheid en didactische kwaliteiten van de leerkrachten die ik gehad heb voor een bepaald vak. Een gevoel hebben dat je iets snapt, maakt dat je kan openstaan om het vak te appreciëren, de schoonheid en het nut ervan inzien maakt dat je er misschien wel van gaat houden, en dat opent studiemogelijkheden die de rest van je leven als student en werkende mens kunnen bepalen. Wie weet wacht immers bovenop de berg waarmee je worstelt om hem te beklimmen wel een hele nieuwe kijk op het hele avontuur. Zo was het ooit bij mij. De wetenschappen die ik in het middelbaar zo haatte, werden goede vrienden eens ik ze in zelfstudie herhaalde en motiveerden me om na mijn talenopleiding ook nog een opleiding als ingenieur te volgen. Het is mijn hoop dat ik anderen kan helpen alle kansen te ontsluiten die ze verdienen en zo zowel op korte termijn als lange termijn keuzes te kunnen maken die wérkelijk bij hen passen. Vanuit de positieve feedback die ik krijg als peer-assisted learning coach aan de KU Leuven en als persoonlijke bijlesleerkracht maak ik alleszins op dat ik hiertoe mijn steentje kan bijdragen.

9,5/10

Mol
Industrieel Ingenieur Biochemie (Biomedical Engineering)
Master, KU Leuven

statistiek

Jean

Geel

Master

Universiteit Antwerpen

Handelsingenieur

Bijles statistiek met Jean

Ik haal veel voldoening uit het bijbrengen van leerstof aan anderen, zeker als ik er zo voor kan zorgen dat ze kunnen slagen voor het vak in kwestie.

Geel
Handelsingenieur
Master, Universiteit Antwerpen

statistiek

Ben

Beerse

Master

KU Leuven

Industrieel ingenieur: Chemie

Bijles statistiek met Ben

Graag geef ik bijles om zo mijn brede algemene kennis te kunnen delen met jongeren die hier nood aan hebben. Tijdens mijn studie leerde ik professioneel samenwerken met medestudenten op een amusante wijze. Verder deed ik al ervaring op als bijlesgever, wat zeer positief bleek te zijn. Deze ervaring gaf mijn vertrouwen een boost, die ik nu volledig wil kunnen inzetten als bijlesgever.

9,3/10

Beerse
Industrieel ingenieur: Chemie
Master, KU Leuven

statistiek

Leen

Dessel

Master

of Science in Klinische Psychologie KU Leuven

Bijles statistiek met Leen

Als ex-leerling/student heb ik zowel bijles gekregen als gegeven. Het belang van bijles is me dus zeker niet ongekend. Ook sta ik achter begeleiding op maat van de leerling/student. Graag zou ik me willen engageren voor deze leerlingen/studenten om hen verder op weg te helpen in hun onderwijstraject.

Dessel
Master, of Science in Klinische Psychologie KU Leuven

statistiek

Eliot

Malle

Master

Université libre de Bruxelles

Statistiek

Bijles statistiek met Eliot

Ik vind bijles geven een heel aangename manier om een centje bij te verdienen en tegelijkertijd kinderen te helpen die het wat moeilijker hebben in de klas. Al mijn vorige bijlesstudenten zijn van een (bijna) buis naar een mooi gemiddelde op het einde van het jaar gegaan. Daarbij gaven zij aan dat de lessen best aangenaam waren en niet als les werden aanzien.

Malle
Statistiek
Master, Université libre de Bruxelles

statistiek

Nicolas

Herenthout

Master

KU Leuven

Handelsingenieur

Bijles statistiek met Nicolas

Ik heb het BijlesHuis leren kennen via een vriend. Hij heeft mij ervan kunnen overtuigen dat dit ook wel iets voor mij zou kunnen zijn, en daarom probeer ik het graag.

Herenthout
Handelsingenieur
Master, KU Leuven

statistiek

Meggie

Kasterlee

Bachelor

Thomas More Kempen

Biotechnologie

Bijles statistiek met Meggie

Naast mijn huidige job als wetenschappelijk onderzoeker ben ik op zoek naar extra uitdagingen waarbij ik mijn kennis kan delen met anderen. Persoonlijk haal ik voldoening uit het helpen van mensen. Het geven van bijles is voor mij de perfecte manier om deze doelstellingen te combineren.

Kasterlee
Biotechnologie
Bachelor, Thomas More Kempen

statistiek

Mattia

Vorselaar

Bachelor

Thomas More Hogeschool

Leerkracht Lager Onderwijs

Bijles statistiek met Mattia

Ik hou ervan om een band op te bouwen met de leerlingen/studenten. Ik haal er erg veel voldoening uit.

Vorselaar
Leerkracht Lager Onderwijs
Bachelor, Thomas More Hogeschool

statistiek

Hanne

Retie

Bijles statistiek met Hanne

Toen ik de resultaten van mijn examen "gevorderde statistiek" in de Masteropleiding Opleidings- en onderwijswetenschappen doorkreeg, dacht ik: hier moet ik iets mee doen, dit mag ik niet zomaar laten liggen. In alle bescheidenheid durf ik zeggen dat ik best tevreden was met de 18/20. In mijn job heb ik geen statistische vaardigheden nodig, en we weten allemaal hoe dat gaat als je iets kan, maar het niet kan onderhouden. Daarnaast volgde ik ook nog een opleiding om te mogen lesgeven en droom ik er van om over een aantal jaar voltijds te kunnen lesgeven aan volwassenen (+18-jarigen). Dus een bijjob als bijlesgever in de statistiek is op dit moment ideaal. En als ik me dan toch begeef in de wereld van de bijlesgevers, dan lijkt het me ook interessant om iets te kunnen doen rond management en organisatieontwikkeling, gezien ik daar voltijds in mijn job mee bezig ben.

Retie