Verbeter je Frans vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

Frans

Eva

Nazareth

Master, Vertalen Nederlands-Frans-Spaans, Universiteit Gent

Bijles Frans met Eva

Sinds kort kwam ik - door een vervanging - onverwacht in het onderwijs terecht en daar heb ik beseft hoe leuk het is om mijn kennis voor talen door te geven. Je helpt niet alleen iemand anders, maar je groeit er zelf ook veel van als leerkracht én als mens. Daarom ga ik heel graag met jou aan de slag als bijlesleerkracht Nederlans, Frans of Spaans.

Nazareth
Vertalen Nederlands-Frans-Spaans
Master, Universiteit Gent

Frans

Bert

Deinze

Bachelor, Katholieke Hoogeschool VIVES Kortrijk

Bijles Frans met Bert

Ik wil mijn jarenlange ervaring van het correcte gebruik van het Nederlands delen met Belgen en anderstaligen. Ook wil ik mijn goede kennis van vreemde talen als vooral het Frans en het Spaans (zowel mondeling als schriftelijk) en in mindere mate van het Engels met anderstaligen en Nederlandstaligen delen.

Deinze
Bachelor, Katholieke Hoogeschool VIVES Kortrijk

Frans

Kim

Waregem

Master, Tolken Frans-Duits-Nederlands, Universiteit Gent (UGent)

Bijles Frans met Kim

Als Master in het Tolken (N-F-D) hebben vreemde talen me altijd enorm geboeid. Meertaligheid opent de mogelijkheid tot internationale contacten en biedt de kans om andere culturen te leren kennen. Tijdens mijn opleiding heb ik zowel mijn talenkennis als inzicht in interculturele communicatie kunnen aanscherpen. De functie van bijlesdocent(e) is voor mij dan ook ideaal: ik geef mijn vaardigheden ontzettend graag door aan studenten. Zowel mijn bachelor- als masterproef heb ik in het Duits geschreven. Daarnaast heb ik tijdens mijn Erasmusverblijf in de Duitse stad Essen deelgenomen aan ‘Europa macht Schule’, een interessant project waarbij ik 16-jarigen liet proeven van onze Belgische cultuur. Die ervaring voedde mijn enthousiasme om later zelf leerkracht te worden. Ik zal me steeds voor de volle 100% inzetten om de talenkennis van de student(en) te verbeteren. Ik ben heel flexibel in de omgang met jongeren: tijdens het 'Europa macht Schule'-project mochten de leerlingen afhankelijk van het leerdoel individueel, klassikaal of in groepjes werken. Daarbij hield ik rekening met hun individuele capaciteiten. De uitdaging om studenten nog meer te motiveren voor de vakken Duits, Frans en Nederlands trekt me heel erg aan!

Waregem
Tolken Frans-Duits-Nederlands
Master, Universiteit Gent (UGent)

Frans

Amy

Kruishoutem

Bachelor, OFFICE MANAGEMENT en de SPECIFIEKE LERARENOPLEIDING, Hogeschool Gent - Phanta Rhei

Bijles Frans met Amy

Ik wil graag mijn kennis overdragen en leerlingen de details van hun vakken bijbrengen. Ik heb hier ervaring mee, en dit kan ik dan ook meteen met de leerling delen.

Kruishoutem
OFFICE MANAGEMENT en de SPECIFIEKE LERARENOPLEIDING
Bachelor, Hogeschool Gent - Phanta Rhei

Frans

Jillisa

Deinze

Master, Taal-en Letterkunde: Frans-Engels, Universiteit Gent

Bijles Frans met Jillisa

Ik begin volgend schooljaar aan de Educatieve Master aan de Universiteit Gent. Alvorens aan de stage te beginnen wil ik graag al wat ervaring opdoen in het lesgeven. Daarnaast is het ook een enorm leerrijke ervaring, zeker op het vlak van lesmethode en aanpak. Ik kijk er ook echt naar uit om iemand te helpen met taalproblemen en de progressie mee te maken.

Deinze
Taal-en Letterkunde: Frans-Engels
Master, Universiteit Gent

Frans

Nicolas

Gent

Bachelor

Bijles Frans met Nicolas

Ik heb als afgestudeerde een universitaire carrière achter de rug met een Master in Sociale en Economische Geografie en een Master Politieke Wetenschappen (Internationale Politiek). Deze twee opleidingen bieden een ruim perspectief op de maatschappij, waarbij je kritisch leert nadenken over bepaalde trends en thema's die op het eerste zicht eenvoudig lijken, maar waar meer kennis over nodig is om de aard van kwesties te vatten. Ik heb één jaar gedoctoreerd in de Ruimtelijke Planning (UGent) en Humane Geografie (VUB, Cosmopolis Centre for Urban Research), maar ben hiermee gestopt omdat ik voelde dat ik mijn inzichten niet kon overbrengen naar derden. Ik wil op een duidelijke, overzichtelijke en waar dit kan, meer gevorderde manier kennis overbrengen en zaken aanleren aan kinderen, adolescenten en volwassenen, zodat zij hun eindtermen vlekkeloos kunnen behalen. Dat is eigenlijk mijn voornaamste drijfveer. Ik ben hiervoor bereid om me 'bij te scholen' op maat van de student in kwestie en de leerstof op een navenante manier aan te leren. Het pluspunt van Geografie en Internationale Politiek is dat ik een hele dosis geschiedenis en maatschappijleer achter de kiezen heb en dit tijdens mijn eerste jaar doctoraat heb kunnen aanwenden en deels implementeren in verder onderzoek. Voorts ben ik tweetalig opgevoed in het Frans en Nederlands en kan ik zeggen dat ik het Engels ook in hoge mate beheers. Ik wil een kortere-termijn horizon dan vier jaar en wil mensen helpen als studiebegeleider voor de genoemde vakken.

Gent
Bachelor,

Frans

Elise

Gent

Bachelor, Toegepaste Psychologie, Katholieke Hogeschool VIVES

Bijles Frans met Elise

Ik ben iemand die erg sociaal en spontaan is. Ik krijg voldoening uit het zien groeien van anderen. Ik heb reeds veel ervaring met kinderen uit de kleuter- en lagere school, maar ben ook goed in de omgang met jongeren in het algemeen. Momenteel loop ik stage waarin ik niet-begeleide minderjarigen ondersteun.

Gent
Toegepaste Psychologie
Bachelor, Katholieke Hogeschool VIVES

Frans

Joke

Gent

Bijles Frans met Joke

Tijdens de lerarenopleiding werd duidelijk dat ik goed overweg kan met leerlingen die het moeilijk hebben. Een van mijn sterke punten is geduld en bovendien kan ik zeer goed motiveren. Het spreekt me aan een op een te werken met iemand of in een focusgroep en samen te bouwen aan betere resultaten. Zo haal je het beste uit de leerling.

Gent

Frans

Karen

Aalter

Master, Taal- en Letterkunde: Romaanse Talen, Universiteit Gent

Bijles Frans met Karen

Bijles geven spreekt mij enorm aan omdat je iemand echt kan verder helpen. Ik krijg er energie van om mensen te motiveren en hen te zien groeien in hun capaciteiten. Iets waar elke dag aan gewerkt wordt bij BijlesHuis. Tijdens mijn vorige jobs heb ik mijn talent om iets op een duidelijke, enthousiaste en overtuigende manier over te brengen ten volle kunnen ontwikkelen, telkens rekening houdend in dit alles met de noden en behoeften van de verschillende klanten. Mijn betrokkenheid is dan ook zeer groot. Ik blijf mijn talenten en competenties ook verder ontplooien via nascholingen.

Aalter
Taal- en Letterkunde: Romaanse Talen
Master, Universiteit Gent

Frans

Frank

Deinze

Master, Biologie, UGent

Bijles Frans met Frank

Veel leerlingen hebben moeite met het vak biologie omdat ze het nut ervan in hun eigen leven niet altijd kunnen zien. Het staat soms ver af van hun digitale leefwereld die hen veel meer boeit. Net daarom ligt de sleutel voor de studie van 'saaie' vakken in de manier waarop de leerstof aangebracht wordt. Biologie is helemaal niet 'moeilijk', en vereist geen specifiek talent of leerknobbel. Wel vraagt het pedagogisch een juiste - soms psychologische - aanpak om de leerling zich ervoor te doen interesseren. Van zodra een leerling inziet dat biologie één groot wonderlijk verhaal is over hoe het systeem van het leven in elkaar zit ("biologie"="studie van het levende") komen de betere resultaten vanzelf.

Deinze
Biologie
Master, UGent