Verbeter je fysica vandaag nog met de beste privé-lesgevers

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen dankzij lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar u ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

fysica

Jonas

Nevele

PhD, Bio-medische wetenschappen, doctoraat aan UGent

Bijles fysica met Jonas

Als leerkracht wiskunde (3e graad ASO/TSO) ben ik op zoek naar 1-op-1-contact met leerlingen en studenten omdat ik ervan overtuigd ben dat er op deze wijze een groter impact gemaakt kan worden in de studiebeleving en kennisoverdracht bij deze jongeren.

Nevele
Bio-medische wetenschappen
PhD, doctoraat aan UGent

fysica

Filip

Deinze

Master, elektro_mechanica, KIH Oostende

Bijles fysica met Filip

Ik zou graag bijles geven om jongeren te laten meegenieten van mijn ervaring. Als ingenieur wil ik jonge mensen wat bij leren en hen helpen bij hun studies. Ik help graag bij de wetenschappelijke vakken.

Deinze
elektro_mechanica
Master, KIH Oostende

fysica

Charlotte

Deinze

Professioneel / Volwassen, Specifieke Lerarenopleiding Gezondheidswetenschappen, Universiteit Gent

Bijles fysica met Charlotte

Vanuit mijn sterke interesse voor wetenschappen en doordat ik graag bezig ben met kinderen en jongeren, is mijn passie voor het onderwijs gegroeid. Wanneer ik aan het werk was als kinesitherapeut gaf ik graag veel uitleg aan mijn patiënten en begeleidde ik vaak stagiaires. In het algemeen help ik heel graag mensen en door mijn sterk empathisch karakter en enthousiasme sta ik steeds klaar voor anderen!

Deinze
Specifieke Lerarenopleiding Gezondheidswetenschappen
Professioneel / Volwassen, Universiteit Gent

fysica

Katleen

De Pinte

Master, Wetenschappen , optie chemie, KULeuven

Bijles fysica met Katleen

Ik ben lerares scheikunde en fysica voor de 3e graad van het middelbaar onderwijs. Graag zou ik ook meer tijd persoonlijk met leerlingen spenderen en hen individueel bij hun moeilijkheden ondersteunen.

De Pinte
Wetenschappen , optie chemie
Master, KULeuven

fysica

Cedric

Gent

Master, Bio Ingenieur 2e mast grote onderscheiding, UGent

Bijles fysica met Cedric

Doorheen mijn studietijd heb ik altijd hoge resultaten behaald, en dat is voornamelijk te danken aan een goede voorbereiding. Ik ben altijd al gepassioneerd geweest door actieve cursusverwerkingen. Vooral het bijleren van vakken die niet te simpelweg reproduceren vallen krijgen mijn fascinatie, waaronder wiskunde, fysica, informatica, chemie, etc. Elk wiskundig probleem is simpelweg op te delen in vele niet-numerieke onderdelen, die iedereen makkelijk begrijpt. Deze leiden dan tot het echt begrijpen wat elke oefening doet, i.p.v. het letterlijk uit het hoofd leren. De voldoening die ik vergaar bij het overbrengen van kennis over bepaalde begrippen en methodes, is enorm. Als een student een tot-voor-kort-als-magie-beschouwde oefening zelf kan oplossen, dan is mijn dag goed. Doorheen mijn studietijd heb ik dus vele medestudenten geholpen in het verwerken van wiskundige problemen. Bij de blokvakken stel ik me daarentegen na een eerste maal een hoofdstuk doornomen te hebben de vraag wat de essentie nu is, en probeer ik het hoofdstuk met 10 kernwoorden te omschrijven. Ook buiten het studiegebied (reddersopleidingen) heb ik vele mensen opgeleid in een nieuw domein.

Gent
Bio Ingenieur 2e mast grote onderscheiding
Master, UGent

fysica

Ruben

Gent

Bachelor, 2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur, in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

Bijles fysica met Ruben

Voornamelijk fysica en wiskunde hebben me altijd geïnteresseerd en deze vakken lagen me ook steeds goed. Onder meer om deze reden studeer ik momenteel burgerlijk ingenieur-architectuur. Hier heb ik ondertussen reeds een serieuze uitbreiding gekregen op de kennis uit het middelbaar. Ik ben er van overtuigd dat ondanks ik beperkte ervaring heb met lesgeven, ik -zelf nog student zijnde- andere studenten zou kunnen helpen bij het begrijpen en verwerken van hun leerstof omtrent deze vakken.

Gent
2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur
Bachelor, in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

fysica

Lieselot

Gent

Bachelor, Kinesitherpie, Universiteit Gent

Bijles fysica met Lieselot

Het lijkt me leuk om op deze manier mijn vaardigheden toe te passen. Ik zou het liefst jongere kinderen begeleiden (tot 14 jaar). Ik heb de leerstof van het middelbaar goed onder de knie, maar ik weet niet in hoeverre je kennis moet hebben van de opgegeven vakken. Zo zou ik bijvoorbeeld bijles wiskunde kunnen geven aan kinderen met 4 uur wiskunde per week maar niet aan kinderen met 8 uur per week omdat ik hiervoor zelf de leerstof niet grondig genoeg beheers. Ik ben gemotiveerd en heel vriendelijk.

Gent
Kinesitherpie
Bachelor, Universiteit Gent

fysica

Dils

Gent

Master, Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen, 2e bachelor, UGent

Bijles fysica met Dils

Ik hielp reeds studenten uit de lagere middelbare graad met hun vakantietaken en problemen omtrent wiskunde, biologie, chemie en ook leerlingen uit het basisonderwijs. Het bijles geven op zich en het bezig zijn met mensen spreekt mij enorm aan. Het doel bereiken dat het kind de leerstof snapt en beheerst en hiernaar de punten haalt, geeft een enorme voldoening. Zowel voor mij als voor het kind en de ouders.

Gent
Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen, 2e bachelor
Master, UGent

fysica

Matthias

Gent

Master, UGent

Bijles fysica met Matthias

Bijles geven is een mooie bijverdienste. Ik studeer momenteel verder aan de FPPW, SLO Wiskunde, dus bijles geven is ook meteen een mooie oefening voor later.

Gent
Master, UGent

fysica

Frank

Deinze

Master, Biologie, UGent

Bijles fysica met Frank

Veel leerlingen hebben moeite met het vak biologie omdat ze het nut ervan in hun eigen leven niet altijd kunnen zien. Het staat soms ver af van hun digitale leefwereld die hen veel meer boeit. Net daarom ligt de sleutel voor de studie van 'saaie' vakken in de manier waarop de leerstof aangebracht wordt. Biologie is helemaal niet 'moeilijk', en vereist geen specifiek talent of leerknobbel. Wel vraagt het pedagogisch een juiste - soms psychologische - aanpak om de leerling zich ervoor te doen interesseren. Van zodra een leerling inziet dat biologie één groot wonderlijk verhaal is over hoe het systeem van het leven in elkaar zit ("biologie"="studie van het levende") komen de betere resultaten vanzelf.

Deinze
Biologie
Master, UGent