Bijles Frans in Meise

Verbeter je Frans vandaag nog met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

9000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

Frans

Julie

Brussel

Master

Katholieke Universiteit Leuven

Management

Bijles Frans met Julie

Al vanaf mijn 16 jaar ben ik monitor op taalkampen, omdat ik er echt van geniet om jongeren en kinderen al spelenderwijs een taal aan te leren. Dit is de belangrijkste reden waarom ik ook bijles geef. Hier komt bij dat het voor mij een leuke manier is om mijn talen te blijven gebruiken en mee de kennis omzetten van jongeren naar praktijk.

Brussel
Management
Master, Katholieke Universiteit Leuven

Frans

Gretel

Merchtem

Bachelor

Hogeschool Sint-Niklaas

Geaggregeerde lager secundair onderwijs

Bijles Frans met Gretel

Dikwijls is een vreemde taal leren een kwestie van de juiste studiemethode te vinden. Na vele jaren lesgeven beschik ik over massa's ervaring om jou te helpen slagen voor dit soms moeilijke vak.

Merchtem
Geaggregeerde lager secundair onderwijs
Bachelor, Hogeschool Sint-Niklaas

Frans

Gauthier

Grimbergen

Master

Vrije Universiteit Brussel

Rechten

Bijles Frans met Gauthier

Ik heb reeds gemerkt dat door iemand iets uit te leggen je zelf meer leert over het onderwerp in kwestie. Door iemand iets bij te leren, leer ik er zelf ook iets uit en dat vind ik mooi. Ik heb de broer van een vriend geholpen met zijn examen "Recht" in de richting Handelswetenschappen. Persoonlijk vond ik het een heel aangename ervaring. Het was voor mij een samenvatting van de juridische principes waar ik mij tijdens verschillende vakken in heb verdiept.

Grimbergen
Rechten
Master, Vrije Universiteit Brussel

Frans

Ilse

Vilvoorde

Bachelor

Technisch Atheneum

Nederlands-Frans-geschiedenis

Bijles Frans met Ilse

Er zijn heel wat leerlingen die nood hebben aan extra uitleg en steun. Ik heb zelf ook al menige bijlessen gegeven. Als je daar kinderen mee vooruit kan helpen, dat geeft voldoening.

Vilvoorde
Nederlands-Frans-geschiedenis
Bachelor, Technisch Atheneum

Frans

Sophie

Brussel

Bachelor

Arteveldehogeschool

leerkracht lager onderwijs

Bijles Frans met Sophie

Ik geef heel graag les, en ga graag om met kinderen van de lagere school. Ik ken de didactiek en weet hoe leerlingen te motiveren. Ik ben een enthousiaste persoon vol passie en motivatie en wil op deze manier leerlingen helpen.

Brussel
leerkracht lager onderwijs
Bachelor, Arteveldehogeschool

Frans

Charlotte

Meise

Master

KULeuven

Culturele Studies

Bijles Frans met Charlotte

Tijdens mijn studie Taal- en Letterkunde gaf ik elk weekend spelenderwijs Franse bijles aan kinderen, en organiseerde ik taalkampen in de zomer. Sindsdien heb ik ook bijles gegeven aan middelbare scholieren, en ik haal er nog altijd evenveel voldoening uit!

Meise
Culturele Studies
Master, KULeuven

Frans

Serine

Jette

PhD

Filologie

Bijles Frans met Serine

Ik wil les geven omdat het iets is dat ik goed doe, en graag. Ik heb al ervaring met studenten en volwassenen. Het is een actief beroep en je leert veel dingen bij. Les geven is een interactieve en een tweezijdige bezigheid, waarbij beide partijen baat hebben als de procedure goed georganiseerd is.

Jette
Filologie
PhD,

Frans

Mélanie

Zemst

Bijles Frans met Mélanie

Ik ben een open, spontane leerkracht die door "positive coaching" het beste uit mensen wil halen. Ik geloof volop in ieders capaciteiten en zoek samen naar een manier om deze functioneel te kunnen inzetten. Creatief aan de slag gaan en niet enkel de alom gekende werkblaadjes gebruiken is mijn stokpaardje. De leerstof verwerk ik graag op een ludieke manier (spelletjes, posters...). Doordat ik in het laatste jaar van mijn opleiding zit heb ik al erg veel ervaring met jongeren via stages die ik gelopen heb. Verder ben ik opgegroeid met 4 jongere broers dus ik heb wel wat ervaring in het begeleiden van schoolse activiteiten. Op dit moment geef ik in het kader van mijn opleiding ook nog eens wekelijks bijlessen. Dit kan voor: PAV, Nederlands, Engels, geschiedenis, huiswerkbegeleiding, presentatietechnieken... Ook ben ik op de hoogste van de laatste didactische nieuwigheden om leerlingen volop hun potentieel te laten ontwikkelen.

Zemst

Frans

Sarah

Brussel

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles Frans met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Brussel
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

Frans

Kyle

Londerzeel

Bachelor

Hogeschool Thomas More Mechelen

Bedrijfsmanagement: Marketing

Bijles Frans met Kyle

Door mijn familiale situatie ben ik naast het Nederlands, ook in het Engels opgevoed door mijn vader. Ik vind het een zeer interessante opportuniteit om andere mensen te helpen met hun moeilijkheden. Naast het Engels heb ik tijdens mijn studies veel kennis opgedaan in de vakken Economie, Frans, Nederlands (communicatie), en enkele computervaardigheden: SPSS bijvoorbeeld. Wat volgens mij belangrijk is bij het geven van bijles is de doelgerichtheid, de motivatie, en de flexibiliteit.

Londerzeel
Bedrijfsmanagement: Marketing
Bachelor, Hogeschool Thomas More Mechelen