Bijles Fysica in Mortsel

Krijg vandaag nog bijles fysica op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

12000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. We selecteren samen jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

fysica

Lucas

Antwerpen

Derde graad

Universiteit Gent

Bachelor Fysica & Sterrenkunde

Bijles fysica met Lucas

Als student Fysica & Sterrenkunde aan de universiteit Gent deel ik graag mijn kennis met jou. Ik heb al vaak in de loop van mijn studies (inclusief het middelbaar) medestudenten en vrienden geholpen met Fysica en Wiskunde. Ik ken de knelpunten, moeilijkheden en obstakels waar studenten het meeste last mee hebben.

Antwerpen
Bachelor Fysica & Sterrenkunde
Derde graad, Universiteit Gent

fysica

Ruben

Antwerpen

Bachelor

in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur

Bijles fysica met Ruben

Voornamelijk fysica en wiskunde hebben me altijd geïnteresseerd en deze vakken lagen me ook steeds goed. Onder meer om deze reden studeer ik momenteel burgerlijk ingenieur-architectuur. Hier heb ik ondertussen reeds een serieuze uitbreiding gekregen op de kennis uit het middelbaar. Ik ben er van overtuigd dat ondanks ik beperkte ervaring heb met lesgeven, ik -zelf nog student zijnde- andere studenten zou kunnen helpen bij het begrijpen en verwerken van hun leerstof omtrent deze vakken.

Antwerpen
2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur
Bachelor, in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

fysica

Erik

Antwerpen

PhD

Universiteit Antwerpen

Doctoraat scheikunde

Bijles fysica met Erik

Als prof scheikunde aan de universiteit kan en mag ik sowieso al heel wat lesgeven. Dit is echter altijd in een (grote) aula, terwijl je met bijles heel gericht individuele problemen kan aanpakken. Bovendien hoop ik met bijles te geven ook mensen te bereiken die niet expliciet gekozen hebben voor chemie of wetenschappen, en hen enthousiast te kunnen maken voor wetenschappen in het algemeen en “mijn vak” in het bijzonder.

Antwerpen
Doctoraat scheikunde
PhD, Universiteit Antwerpen

fysica

Ritchie

Kontich

Master

Bijles fysica met Ritchie

Via het geven van bijles kan reeds nuttig gebruik maken van opgedane kennis. Daarnaast kan het ook voor mij als bijlesgever interessant zijn om nieuwe invalshoeken te verkennen en om te ervaren welke methoden bij welke leerlingen effectief zijn. Bovendien ontplooi ik hiermee ook mijn sociale competenties. Deze elementen maakt bijles geven zeer interessant voor mij.

Kontich
Master,

fysica

Sarah

Antwerpen

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles fysica met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Antwerpen
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

fysica

Kathleen

Antwerpen

Bachelor

Universiteit Antwerpen

Biomedische wetenschappen

Bijles fysica met Kathleen

Ik wil graag mensen helpen en op deze manier onderhoud ik ook zelf op een actieve manier mijn kennis. Ik ben al vanaf mijn veertiende vaak gaan babysitten en hielp dan ook met huiswerk. Later begon ik echt bijles te geven en ik zou dat graag verderzetten omdat het een fantastische ervaring is.

Antwerpen
Biomedische wetenschappen
Bachelor, Universiteit Antwerpen

fysica

Maria

Antwerpen

Bijles fysica met Maria

Ik ben via mijn stages meerdere keren geconfronteerd geweest met moeilijkheden i.v.m. een bepaald thema die voor elke leerling anders waren. Ik heb gemerkt dat persoonlijke begeleiding soms veel efficiënter kan zijn i.p.v. een groepsbespreking. In de lagere school gaf ik ‘bijles’ aan kleutertjes tijdens de pauze en leerde ik hen bepaalde letters lezen en nummers herkennen. In het middelbaar heb ik vaak en met veel plezier mijn jongere broers begeleid tijdens hun huiswerk. Wanneer ik later in een team samenwerkte met anderen kreeg ik veel voldoening als ik iemand, die bijvoorbeeld ziek was geweest, terug volledig kon inlichten over wat hij/zij gemist had. Tijdens de lessen Pedagogie (Lerarenopleiding KdG) hadden we verschillende opdrachten i.v.m. individuele begeleiding. Hoe pak je dit aan en waar let je op? Ik heb toen veel tips meegekregen i.v.m. gestructureerd en geduldig te werk gaan tijdens een bijles. Mijn lerarenopleiding vat bondig samen hoe ik in het leven sta. Ik ben enorm geïnteresseerd in fysica. Dat is de wetenschap die mij een kader geeft bij de duizenden vragen die ik stel tijdens het filosoferen. Anderzijds ben ik enorm geboeid door artistieke vormgeving en kan ik mezelf volledig verliezen in de creativiteit. Zelf ben ik een fantasierijk en speels persoon die het geweldig vindt om wetenschap met kunst te combineren. Ik probeer mijn lessen altijd zo creatief mogelijk aan te pakken. De laatste stage van mijn lerarenopleiding heb ik in Zuid-Afrika gelopen. Ik heb daar in weeshuizen en scholen gestaan die amper beschikten over speel- of didactisch materiaal. Aan de andere kant heb ik ook de kans gehad om in rijke scholen, internaten en in de universiteit van Wellington stage te lopen. Zuid-Afrika is zeker een land van contrasten en het was niet altijd eenvoudig om mij volledig aan de situatie aan te passen, maar ik ben er zeker van dat het een goede leerschool was. Elke leerling is voor mij een individu die zich op heel veel vlakken kan ontplooien en dat maakt elke les voor mij ontzettend intrigerend. Het is een eeuwige zoektocht naar diverse werkvormen, lesonderwerpen en vakoverschrijdende links die de mogelijkheden tot zelfrealisatie waarmaken. Het is een zoekocht die ik met heel veel plezier aanga. Vanaf het begin af aan weet ik dat ik met veel plezier voor een groep leerlingen sta, maar dat ik ook heel graag met een leerling individueel te werk ga. Ik geloof dat de verdieping in het bijles geven mij als leerkracht kan verrijken.

Antwerpen

fysica

Ruben

Mortsel

Bachelor

UA Antwerpen

Fysica

Bijles fysica met Ruben

Ik ben van nature erg geïnteresseerd in wetenschappen en heb de afgelopen jaren een goede kennis opgedaan van fysica en wiskunde aan de hand van de opleiding fysica op de Universiteit van Antwerpen. Ik praat graag over deze onderwerpen met anderen die hier een interesse voor delen en geef regelmatig uitleg aan jongere familieleden die beginnen aan hun studieloopbaan in het hoger onderwijs. Ze hebben vaak moeite om de onderliggende basisstructuren van de wiskunde te zien die ze moeten beheersen. Ik heb gemerkt dat ik deze kan ontleden tot hun basiscomponenten om ze daarna terug voor hen op te bouwen tot een consistent geheel, waardoor ze niet zomaar formules toepassen op problemen. Ze leren in plaats daarvan waarom bepaalde operaties worden toegepast op een probleem om naar een bepaalde oplossing toe te werken. Ik doe dit graag en ik ben op het punt gekomen dat ik de materie zo beheers, dat ik het op een eenvoudige, stapsgewijze manier kan uitleggen. Zelf zou ik er veel plezier uit halen om tijdens mijn verdere studieloopbaan mijn verworven kennis op deze manier te kunnen gebruiken. Naast mijn huidige studie heb ik eerder een Bachelor in de Toegepaste Psychologie behaald. Hoewel dit zeker een interessante studierichting is, heeft mijn passie voor de exacte wetenschappen me ertoe gedreven om alsnog die droom achterna te gaan.

Mortsel
Fysica
Bachelor, UA Antwerpen

fysica

Anke

Edegem

Master

Vlerickschool voor management - RUG/KUL

Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick

Bijles fysica met Anke

Ik geef bijles, omdat ik graag jonge mensen op weg help om hun carrière op te bouwen. Ik heb een lerarenopleiding gevolgd, maar daarbij lag het accent wat mij betreft veel te veel op het volgen van leerplannen het correct opstellen van lesvoorbereidingen en te weinig op de individuele noden van de leerlingen. Bij het geven van bijles heb je meer vrijheden wat betreft de manier waarop je lesgeeft. Het allerbelangrijkste is dat de bijles wordt toegesneden op maat van de leerling. Het doel van de bijles is ook welomschreven: je hebt een richtpunt dat je samen moet bereiken. Dat vind ik fijn. Verder ben ik van mening dat, wanneer je er als lesgever in slaagt om je leerling te interesseren in de leerstof, inzicht te laten verwerven en zin laat krijgen in de verwerving van meer kennis, je ontzettend veel terugkrijgt en bereikt hebt. Ik wil slagen in mijn opdracht door mijn leerling(en) te laten slagen, prachtig toch?

Edegem
Basis opleiding diergeneeskunde aangevuld met MBA bij Vlerick
Master, Vlerickschool voor management - RUG/KUL

fysica

Hannelore

Mortsel

Master

kuleuven

Bio-ingenieurswetenschappen

Bijles fysica met Hannelore

Het is zeer fijn andere mensen te helpen en zaken die ik zelf zeer interessant vind, zo enthousiast en duidelijk mogelijk over te brengen. Ondertussen herhaal ik de stof zelf -wat steeds handig is- en leer zelf ook steeds wat bij.

Mortsel
Bio-ingenieurswetenschappen
Master, kuleuven