Bijles Aardrijkskunde in Destelbergen

Krijg vandaag nog bijles aardrijkskunde op maat met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

11000+ succesverhalen en lesgevers van:
  • Universiteit Gent
  • Vrije Universiteit Brussel
  • Artevelde Hogeschool
  • Universiteit Antwerpen
  • Hogeschool Gent
  • Universiteit Hasselt
  • Artesis Plantijn Hogeschool
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, zodat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij selecteren jouw perfecte lesgever - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of fysieke lessen
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijkse leven te doen passen. Daarom maken we het zo makkelijk mogelijk om met jouw lesgever af te spreken, waar je ook woont.

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine

Accountmanager

OP ZOEK NAAR EEN LESGEVER?

We zijn bereikbaar voor elke vraag.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van
Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

aardrijkskunde

Cedric

Gent

Master

UGent

Bio Ingenieur 2e mast grote onderscheiding

Bijles aardrijkskunde met Cedric

Doorheen mijn studietijd heb ik altijd hoge resultaten behaald, en dat is voornamelijk te danken aan een goede voorbereiding. Ik ben altijd al gepassioneerd geweest door actieve cursusverwerkingen. Vooral het bijleren van vakken die niet te simpelweg reproduceren vallen krijgen mijn fascinatie, waaronder wiskunde, fysica, informatica, chemie, etc. Elk wiskundig probleem is simpelweg op te delen in vele niet-numerieke onderdelen, die iedereen makkelijk begrijpt. Deze leiden dan tot het echt begrijpen wat elke oefening doet, i.p.v. het letterlijk uit het hoofd leren. De voldoening die ik vergaar bij het overbrengen van kennis over bepaalde begrippen en methodes, is enorm. Als een student een tot-voor-kort-als-magie-beschouwde oefening zelf kan oplossen, dan is mijn dag goed. Doorheen mijn studietijd heb ik dus vele medestudenten geholpen in het verwerken van wiskundige problemen. Bij de blokvakken stel ik me daarentegen na een eerste maal een hoofdstuk doornomen te hebben de vraag wat de essentie nu is, en probeer ik het hoofdstuk met 10 kernwoorden te omschrijven. Ook buiten het studiegebied (reddersopleidingen) heb ik vele mensen opgeleid in een nieuw domein.

Gent
Bio Ingenieur 2e mast grote onderscheiding
Master, UGent

aardrijkskunde

Naomi

Gent

Bachelor

Arteveldehogeschool Gent

in het onderwijs: secundair onderwijs

Bijles aardrijkskunde met Naomi

Als toekomstige leerkracht heb ik al enige ervaring op zak. Zo werkte ik tijdens mijn buitenlandse stage in Valencia met kinderen die een leerachterstand hadden en zo bij het reguliere lesgebeuren vaak moeilijkheden ondervonden. Na een paar weken kreeg ik feedback van de leerlingen dat ze de zaken in de lessen beter begrepen en ook kwamen ze graag naar mijn lessen. Ik probeerde die zo creatief mogelijk aan te passen. Het deed mij dan ook plezier als ik mijn leerlingen met een glimlach zag toekomen en vertrekken.

Gent
in het onderwijs: secundair onderwijs
Bachelor, Arteveldehogeschool Gent

aardrijkskunde

Nicolas

Gent

Bachelor

Bijles aardrijkskunde met Nicolas

Ik heb als afgestudeerde een universitaire carrière achter de rug met een Master in Sociale en Economische Geografie en een Master Politieke Wetenschappen (Internationale Politiek). Deze twee opleidingen bieden een ruim perspectief op de maatschappij, waarbij je kritisch leert nadenken over bepaalde trends en thema's die op het eerste zicht eenvoudig lijken, maar waar meer kennis over nodig is om de aard van kwesties te vatten. Ik heb één jaar gedoctoreerd in de Ruimtelijke Planning (UGent) en Humane Geografie (VUB, Cosmopolis Centre for Urban Research), maar ben hiermee gestopt omdat ik voelde dat ik mijn inzichten niet kon overbrengen naar derden. Ik wil op een duidelijke, overzichtelijke en waar dit kan, meer gevorderde manier kennis overbrengen en zaken aanleren aan kinderen, adolescenten en volwassenen, zodat zij hun eindtermen vlekkeloos kunnen behalen. Dat is eigenlijk mijn voornaamste drijfveer. Ik ben hiervoor bereid om me 'bij te scholen' op maat van de student in kwestie en de leerstof op een navenante manier aan te leren. Het pluspunt van Geografie en Internationale Politiek is dat ik een hele dosis geschiedenis en maatschappijleer achter de kiezen heb en dit tijdens mijn eerste jaar doctoraat heb kunnen aanwenden en deels implementeren in verder onderzoek. Voorts ben ik tweetalig opgevoed in het Frans en Nederlands en kan ik zeggen dat ik het Engels ook in hoge mate beheers. Ik wil een kortere-termijn horizon dan vier jaar en wil mensen helpen als studiebegeleider voor de genoemde vakken.

Gent
Bachelor,

aardrijkskunde

Elise

Gent

Bachelor

Katholieke Hogeschool VIVES

Toegepaste Psychologie

Bijles aardrijkskunde met Elise

Ik ben iemand die erg sociaal en spontaan is. Ik krijg voldoening uit het zien groeien van anderen. Ik heb reeds veel ervaring met kinderen uit de kleuter- en lagere school, maar ben ook goed in de omgang met jongeren in het algemeen. Momenteel loop ik stage waarin ik niet-begeleide minderjarigen ondersteun.

Gent
Toegepaste Psychologie
Bachelor, Katholieke Hogeschool VIVES

aardrijkskunde

Naomi

Gent

Master

Bio-Ingenieur Milieutechnologie UGent

bio-ingenieur

Bijles aardrijkskunde met Naomi

Ik zit in het vierde jaar bio-ingenieur aan de UGent, afstudeerrichting milieutechnologie. Ik hou van de logica van wetenschappen. Eens je iets begrijpt vergeet je het niet meer.

Gent
bio-ingenieur
Master, Bio-Ingenieur Milieutechnologie UGent

aardrijkskunde

Lisa

Gent

Bijles aardrijkskunde met Lisa

Ik geef al meer dan 10 jaar les in de sport en dit lukt mij aardig. Ik heb momenteel mijn lerarenopleiding volledig afgerond. In het middelbaar gaf ik vaak uitleg aan mijn vrienden wanneer ze iets niet begrepen. Ik geef graag bijles, omdat ik het leuk vind om mensen te helpen en hen iets bij te leren. Ik zie het ook als een uitdaging waarin ik kan ontdekken en bijleren, als een meerwaarde bij mijn lerarenopleiding.

Gent

aardrijkskunde

Andries

Gent

Master

Universiteit Gent

biotechnologie

Bijles aardrijkskunde met Andries

Na positieve ervaringen als leerkracht in het secundair onderwijs wens ik me verder toe te leggen op lesgeven. Ik haal veel voldoening uit het pedagogisch gegeven en de persoonlijke contacten met studenten en collega's. Als beginnend leerkracht is het vaak moeilijk om een goede betrekking te vinden én vast te houden. Daarom wens ik via BijlesHuis een flexibele extra job te bekomen die me toelaat zelf mijn werkrooster te bepalen.

Gent
biotechnologie
Master, Universiteit Gent

aardrijkskunde

Wannes

Gent

Derde graad

Hogeschool en Universiteit Gent

Bio Ingenieur 3e bachelor

Bijles aardrijkskunde met Wannes

Gedurende mijn studies als bio-ingenieur heb ik al heel wat kennis opgedaan over verschillende disciplines van de wetenschap. Ik zou het jammer vinden moest deze kennis niet meer benut worden door mezelf of door iemand anders. Om deze reden ben ik begonnen met bijles geven.

Gent
Bio Ingenieur 3e bachelor
Derde graad, Hogeschool en Universiteit Gent

aardrijkskunde

Roos

Gent

Universiteit Gent

Bijles aardrijkskunde met Roos

Ik heb veel algemene vakken gehad in mijn bachelor (fysica, wiskunde, chemie, plantkunde, economie, statistiek, informatica, ...) en vind het tof als deze kennis een meerwaarde levert. Ik ben steeds bereid cursussen op te frissen, het is voor mij zo ook een goede herhaling van basiskennis. Bovendien heb ik plezier in anderen dingen bijleren.

Gent
, Universiteit Gent

aardrijkskunde

Katrien

Destelbergen

Derde graad

Bijles aardrijkskunde met Katrien

Kennis is macht en dit moeten we best zoveel mogelijk verspreiden. Iemand helpen tot inzichten te komen en te steunen bij de vakken die voor mij zijn weggelegd, maar voor iemand anders niet zo vanzelfsprekend lijken, geeft een voldoening die onbeschrijfelijk is.

Destelbergen
Derde graad,

Studenten die we al konden helpen

  • Nabaa uit Wetteren

    Student 5de middelbaar KSO zoekt hulp bij het vak aardrijkskunde. Tot nu toe ging dit altijd goed met goeie resultaten, maar sinds het tweede semester haalt hij onvoldoendes. De leersto… Lees meer

  • Lotte uit Moerbeke

    Student eerste middelbaar (A-stroom) zoekt hulp bij het vak aardrijkskunde. De leerstof heeft ze niet goed onder de knie, zowel het gebruik van de atlas, kaarten, het berekenen van de s… Lees meer

  • Sam uit Aalst

    Leerling uit het 1e jaar Latijn wil ondersteuning bij aardrijkskunde en wiskunde. Het gaat vooral om opzoeken in de atlas en kaartlezen. Voor wiskunde heeft de leerling een vakantietaak… Lees meer

  • Jonas uit Waasmunster

    Leerlinge 6e middelbaar (humane wetenschappen) wil ondersteuning bij aardrijkskunde. Ze heeft onlangs een toets gehad van 2,5/10, maar had er wel voor gestudeerd. Vroeger had ze er geen… Lees meer

  • Jessie uit Merchtem

    Student 2de middelbaar zoekt hulp bij de vakken aardrijkskunde en Frans. Bij aardrijkskunde ligt de moeilijkheid vooral bij de leerstof rond mobiliteit en planten. Voor Frans gaat het v… Lees meer

  • Nico uit Brussel

    Student heeft begeleiding nodig bij geschiedenis en aardrijkskunde, in het kader van de examens van de Examencommissie, respectievelijk midden november en midden december. Hij legt de e… Lees meer

  • Saumiya uit Antwerpen

    Leerlinge 4e middelbaar heeft begeleiding nodig bij aardrijkskunde, o.a. studiemethode.

  • Isaku uit Antwerpen

    Leerlinge zit in het 1ste middelbaar ASO Latijn en heeft veel moeite op school. Ze werkt hard aan de taken die ze krijgt, maar kan zichzelf niet goed organiseren. De school adviseert ha… Lees meer

  • Katrien uit Essen

    Leerling (14 jaar) met ASS heeft begeleiding nodig bij aardrijkskunde en geschiedenis in het kader van de Examencommissie (1e graad B, examens staan nog niet gepland). Het gaat om het s… Lees meer

  • Kelly uit Leuven

    Leerling uit het 1e middelbaar wil ondersteuning bij aardrijkskunde. Ze zit voor de tweede keer in het 1e middelbaar en heeft opnieuw moeite met aardrijkskunde.

  • Esfandiar uit Turnhout

    Leerlinge 6e middelbaar (Latijn-Moderne Talen) heeft begeleiding nodig bij aardrijkskunde en geschiedenis, o.a. studiemethode. Haar antwoorden op examens zijn chaotisch, onvolledig, en … Lees meer

  • Karen uit Sint-Truiden

    Studente in het eerste jaar van de educatieve bachelor Lager Onderwijs wil graag extra ondersteuning bij wereldoriëntatie. Ze heeft hulp nodig bij de volgende onderwerpen: ecosysteem, i… Lees meer

Registreer je hier *Namen werden geanonimiseerd wegens GDPR.