Bijles Fysica in Ternat

Verbeter je fysica vandaag nog met de beste privé-lesgevers. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

8000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte lesgever voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste lesgever voor jouw profiel en tijdsindeling
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met je lesgever af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.be

09 298 08 18

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Onze geselecteerde en persoonlijk geïnterviewde lesgevers:

Hoog gewaardeerd door studenten

fysica

Ivy

Aalst

Master

Vrije Universiteit Brussel (VUB)

Bijles fysica met Ivy

Momenteel ben ik niet werkzaam in het onderwijs, maar ben wel afgestudeerd als geaggregeerde voor het Secundair Onderwijs groep 2: Biologie. Graag zou ik de band met het lesgeven niet willen verliezen. Het geeft mij veel voldoening om jongeren te helpen bij hun studie. Ik geef al bijles sinds ik studeerde. Meer specifiek heb ik ervaring met bijles geven over Statistiek en Organische Chemie aan bachelorstudenten en Wiskunde, Chemie en Fysica aan scholieren. Aan het begin van mijn carrière heb ik in het Secundair Onderwijs gestaan en heb ervaring met: Biologie, Fysica, Chemie en Aardrijkskunde.

Aalst
Master, Vrije Universiteit Brussel (VUB)

fysica

Ruben

Dendermonde

Bachelor

in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur

Bijles fysica met Ruben

Voornamelijk fysica en wiskunde hebben me altijd geïnteresseerd en deze vakken lagen me ook steeds goed. Onder meer om deze reden studeer ik momenteel burgerlijk ingenieur-architectuur. Hier heb ik ondertussen reeds een serieuze uitbreiding gekregen op de kennis uit het middelbaar. Ik ben er van overtuigd dat ondanks ik beperkte ervaring heb met lesgeven, ik -zelf nog student zijnde- andere studenten zou kunnen helpen bij het begrijpen en verwerken van hun leerstof omtrent deze vakken.

Dendermonde
2e jaar Master in de ingenieurswetenschappen: architectuur
Bachelor, in de ingenieurswetenschappen: architectuur - Ugent

fysica

Valerie

Aalst

Master

Universiteit Gent (UGent)

Bio-Ingenieurswetenschappen

Bijles fysica met Valerie

Ik wil bijles geven om kinderen en studenten met problemen te helpen. Ik heb zelf ook steun gehad aan bijles, en wil zo ook anderen ondersteunen. Ik leg graag dingen uit en help anderen met het begrijpen van voor hen moeilijke onderwerpen.

Aalst
Bio-Ingenieurswetenschappen
Master, Universiteit Gent (UGent)

fysica

Luna

Affligem

Derde graad

Lyceum Aalst

latijn-wiskunde

Bijles fysica met Luna

Ik geef mijn vrienden graag bijles en heb dit ook al gegeven aan een familievriend, met goede resultaten. Ik wil graag bijles geven omdat ik het gewoon leuk vind! Dat ik er mensen mee help is natuurlijk een grote bonus.

Affligem
latijn-wiskunde
Derde graad, Lyceum Aalst

fysica

Mathias

Aalst

Bachelor

Burgerlijk Ingenieur Architect

Bijles fysica met Mathias

Ik woon in Aalst en studeer burgerlijk ingenieur architect in Louvain-La-Neuve. Van kleins af aan ben ik tweetalig Frans-Nederlands. In het weekend ben ik in Aalst en elke zondag ga ik naar de scouts. Ik heb ook al enkele taalkampen gegeven aan anderstaligen.

Aalst
Burgerlijk Ingenieur Architect
Bachelor,

fysica

Busra

Aalst

Bijles fysica met Busra

Hallo, als toekomstige leerkracht en kindertherapeut geef naast mijn stages bijles. Bijles geven is absoluut niet vergelijkbaar met het gewone lesgeven aan 20 leerlingen. Individuele ondersteuning heeft in mijn ogen een meerwaarde omdat je dan als (toekomstige) leerkracht intensiever bezig bent met je leerling. De controlefase binnen de lesvoorbereiding zal ook anders aangepakt worden, i.p.v. een toets op het einde van het hoofdstuk. Ik wil een steentje bijdragen in de maatschappij, geïnspireerd door STEM. Momenteel ben ik bezig met de onderwijsvakken Handel-burotica en Project Algemene Vakken (PAV). PAV is een algemeen vak dat in het BSO gegeven wordt. Dit vak bestaat uit de algemene vakken zoals: Nederlands, wiskunde, geschiedenis, natuurwetenschappen, gemoderniseerde talen, aardrijkskunde,... Deze onderdelen worden op een actieve manier gegeven. Het functioneel kunnen gebruiken ligt aan de basis. Vandaar dat ik ook meer pedagogisch gericht ben. Ik wil mijn vak promoten, het is dan ook een prachtvak!

Aalst

fysica

Sarah

Brussel

Derde graad

Universiteit Antwerpen

verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)

Bijles fysica met Sarah

Als student ervoer ik vaak dat sommige lessen/cursussen veel te complex werden uitgelegd dan dat ze effectief waren. Op die manier probeerde ik constant voor mezelf, maar ook voor andere mede-studenten de zaak eenvoudiger en duidelijker uit te klaren. Hierbij simplificeerde ik de zaak door ze in mijn eigen woorden te herhalen of uit te leggen, vaak ook met behulp van afbeeldingen of geheugensteuntjes. Zo herinner ik mij een situatie in het secundair_ ik geloof dat we toen een tussentijdse evaluatie (grote toets) van Biologie (wat echt mijn beste vak was) hadden_waarbij een medestudent vond dat ze best de toets moest overslaan omdat ze niet had kunnen studeren. De toets werd net na de middagpauze afgelegd, dus ik stelde haar voor om even naar mijn uitleg te luisteren en dan toch mee te doen, want wie niet waagt... Ik beknopte de uitleg tot de essentiële zaken en probeerde haar een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen op zo'n halfuurtje, geloof ik. We legden de toets af en achteraf gebleken, leek het bij haar goed te zijn verlopen. Ze kreeg later te horen dat ze geslaagd was! Op deze manier heb ik al vaak andere een steun in de rug gegeven, en krijg ik vaak te horen dat ik zaken goed kan uitleggen/vertalen/verhalen. Volgend schooljaar studeer ik af als Master in Sciences - als architect. Hierna zouden nog twee jaar stage volgen om als zelfstandige architect te werk te kunnen. De twijfel om dan als architect te werken of nog een docentenopleiding te volgen is sterk aanwezig.

Brussel
verschillende onderwijsniveaus (2-3de graad ASO, Bachelor Architectuur)
Derde graad, Universiteit Antwerpen

fysica

Koen

Ville de Bruxelles - Stad Brussel

Derde graad

Vrije Universiteit Brussel

Eerste twee jaren academische bachelor Ingenieurswetenschappen Architectuur afgerond met onderscheiding zonder tweede zittijden

Bijles fysica met Koen

Ik ben een gemotiveerde en leergierige student die niet terugdeinst om uit persoonlijke interesse extra informatie op te zoeken. Bijles geven is ideaal om anderen te helpen en intussen zelf op een intellectuele manier te werken. Nog meer ervaring opdoen in het uitleggen en les geven is een perfecte manier om bepaalde sociale vaardigheden en competenties te versterken.

Ville de Bruxelles - Stad Brussel
Eerste twee jaren academische bachelor Ingenieurswetenschappen Architectuur afgerond met onderscheiding zonder tweede zittijden
Derde graad, Vrije Universiteit Brussel

fysica

Thomas

Dilbeek

Master

GroepT

Op mijn stage na afgestudeerd als Industrieel Ingenieur en nu SLO (Specifieke Leraren Opleiding) aan het bijstuderen.

Bijles fysica met Thomas

Ik kijk ernaar uit leerlingen te helpen die het anders wel moeilijk kunnen krijgen op school, wat een negatieve invloed heeft op hun hele leven ook buiten de schoolmuren

Dilbeek
Op mijn stage na afgestudeerd als Industrieel Ingenieur en nu SLO (Specifieke Leraren Opleiding) aan het bijstuderen.
Master, GroepT

fysica

Salah

Affligem

Bijles fysica met Salah

Ik volg de opleiding biomedische laboratoriumtechnologie, waarbij de wetenschappelijke opleidingsonderdelen van belang zijn. Aangezien het vooral de wetenschappelijke vakken zijn die een probleem vormen bij de studenten is het voor mij vanzelfsprekend om deze studenten bij te staan. Bovendien vind ik het altijd leuk om studenten met hun studies te helpen, dit merk ik wanneer ik uitleg geef aan een medestudent. Het gevoel dat ik beleef nadat de student het begrepen heeft, is geweldig!

Affligem